בישראל זה לא יטפוס - לעולם!!!
כי ישראלי ממוצע לא יוותר על זכותו לנהוג, ולא משנה כמה גרוע הוא נוהג. הו בעל הבית והוא ילמד את כולם לנהוג. הוא ולא בילתו. ס.
בישראל זה לא יטפוס - לעולם!!!
כי ישראלי ממוצע לא יוותר על זכותו לנהוג, ולא משנה כמה גרוע הוא נוהג. הו בעל הבית והוא ילמד את כולם לנהוג. הוא ולא בילתו. ס.