נסיעה לאילת עם תינוק בן 7 שבועות

kolabola

New member
נסיעה לאילת עם תינוק בן 7 שבועות

בעלי ואני רוצים לנסוע לחופשה לאילת. התינוק שלנו בן חודש וחצי. לדעתכן יש עם זה בעיה כלשהי?
 
נראה לי שהוא קצת קטן מדי בשביל

החום והיובש של אילת. אני הייתי אולי דוחה את הנסיעה, אבל לשיקולכם. בכל מקרה, דעתי לא על סמך ניסיון אישי - יובל בת שלושה חודשים ולא נסענו איתה לנופש. לא נראה לי שניסע בזמן הנראה לעין, אבל אולי זה רק עודף הפולניות שלי...
 

shapir1

New member
למה לא?

מה יכולה להיות הבעייה? אני בטוחה שגם באילת יש תינוקות
אני הייתי לוקחת.
 
הגוזל שלי בן 10 שבועות

ואנחנו גרים ליד אילת ואני חייבת להגיד לך שזה לא פשוט.הפרשי הטמפרטורה בין מקומות סגורים לבחוץ פשוט קיצוניים וחם לו בחוץ קר בפנים ולקראת ערב כשנעים,הרבה פעמים ישנה רוח מאוד חזקה. אני נסעתי עם הגוזל רק כשהייתי חייבת.
 

yoyo10

New member
נראה לי שזה זמן טוב לנסוע איתו

בגיל הזה זה הרבה יותר קל מאשר הם מתחילים להיות נדים וצריך לרדוף אחרהם
 

ניליא

New member
אנחנו נסענו ב6 שבועות והיה נפלא.

קודם כל טסנו, היא הייתה רגועה ונינוחה. שם גם למדה לישון לילה שלם. אכלנו כשישנה, יצא במקרה אבל תמיד.
 

אל12

New member
למה שתהייה בעיה?

אנחנו נסענו עם הקטנה שלנו לחופשת סופשבוע כשהיתה בת 3 שבועות (אמנם לא לאילת, אבל גם היה מאוד חם) וגם כשהיתה בת 8 שבועות. היה לה מאוד כיף וגם לנו.
 

memko

New member
אנחנו נסענו

לפני חודש כשעומר היה בול בן חודשיים. תשמעי... היה קשה, אנחנו גרים במרכז ונסענו באוטו יחד עם כל הבית בערך, זה היה ממש מבצע, האוניברסיטה והמנשא והעגלה וכו.. בסה"כ הוא לא הרגיש כלום, לא ממש שינה לו אם הוא שם או בתל אביב. חוץ מזה שחם להם יותר אז נתתי לו אוכל בתדירות יותר גבוהה מהרגיל כי הוא היה צמא, אז בסה"כ היה נחמד, מבצע, אבל האמת לא כל כך אפשר להינות כי כל הזמן היינו בחדר במזגן וזה לא שאפשר לשבת איתו ליד הבריכה ולהשתזף, חם להם. אז היינו בחדר בתורות...היינו באגמים בחדר על המיים מה שהקל על הפרוצדורה. בסה"כ היה כיף אבל לא כל כך שווה עם ילד כל כך קטן כי בדיאבד הייתי מחכה שהוא גם יהנה קצת.
 
למעלה