נסיעה בקרון 618

מצב
הנושא נעול.

singera

New member
נסיעה בקרון 618

נסיעה בקרון 618
הים כשחזרתי מחיפה (נסעתי לקסטרא ואני חייל כך שלא כ"כ נורא כל הנסיעות הללו לחיפה אגב אם לא אמרתי אני גר בגבעתיים) נסעתי בקרון 618 ולמי שלא יודע הקרון הזה נראה מאוד משונה מהאחרים עשו הנמכת תיקרה אך ורק למזגן ולא לכל הגג מותקנים שם מנורות ניאון קטנות (60 ס"מ) מתחת לגג המקורי ולא מתחת להנמכה, כמו כן החלונות יורדים עד הסוף כמעט (כמו במכונית בחלון האחורי - נותר 1/3 חלון) - הקרון במצב הסטתי גרוע
 

urielp

New member
רגע רגע, האם זו רכבת הכסף?

נסיעה בקרון 618
הים כשחזרתי מחיפה (נסעתי לקסטרא ואני חייל כך שלא כ"כ נורא כל הנסיעות הללו לחיפה אגב אם לא אמרתי אני גר בגבעתיים) נסעתי בקרון 618 ולמי שלא יודע הקרון הזה נראה מאוד משונה מהאחרים עשו הנמכת תיקרה אך ורק למזגן ולא לכל הגג מותקנים שם מנורות ניאון קטנות (60 ס"מ) מתחת לגג המקורי ולא מתחת להנמכה, כמו כן החלונות יורדים עד הסוף כמעט (כמו במכונית בחלון האחורי - נותר 1/3 חלון) - הקרון במצב הסטתי גרוע
רגע רגע, האם זו רכבת הכסף?
 
עיצוב הפנים בקרון 618

נסיעה בקרון 618
הים כשחזרתי מחיפה (נסעתי לקסטרא ואני חייל כך שלא כ"כ נורא כל הנסיעות הללו לחיפה אגב אם לא אמרתי אני גר בגבעתיים) נסעתי בקרון 618 ולמי שלא יודע הקרון הזה נראה מאוד משונה מהאחרים עשו הנמכת תיקרה אך ורק למזגן ולא לכל הגג מותקנים שם מנורות ניאון קטנות (60 ס"מ) מתחת לגג המקורי ולא מתחת להנמכה, כמו כן החלונות יורדים עד הסוף כמעט (כמו במכונית בחלון האחורי - נותר 1/3 חלון) - הקרון במצב הסטתי גרוע
עיצוב הפנים בקרון 618
הסיבה שעיצוב הפנים בקרון נוסעים 'יוגוסלבי' מספר 618 מיושן יותר מאשר ברוב הקרונות הישנים האחרים היא שקרון זה לא נכלל ברשימת הקרונות שעברו שיפוץ ב-'הארגז' באמצע וסוף שנות ה-90 - למעשה, בפעם האחרונה שעבר שיפוץ פנים היה קרון זה צבוע עדיין בצביעת התתכלת המפוספסת, לפני כמעט עשר שנים. עכשיו, תראו לי חברת תעופה לאומית שנותנת למטוסים שלה לטוס עשר שנים בלי להחליף את הריפוד במושבים. (יצויין, עם זאת, שאני דווקא מאוד אוהב את מעט הקרונות שנותרו עם חלונות נפתחים - רק כך ניתן באמת להרגיש את הנסיעה...)
 

david80

New member
נסעתי אתמול בקרון כזה:

עיצוב הפנים בקרון 618
הסיבה שעיצוב הפנים בקרון נוסעים 'יוגוסלבי' מספר 618 מיושן יותר מאשר ברוב הקרונות הישנים האחרים היא שקרון זה לא נכלל ברשימת הקרונות שעברו שיפוץ ב-'הארגז' באמצע וסוף שנות ה-90 - למעשה, בפעם האחרונה שעבר שיפוץ פנים היה קרון זה צבוע עדיין בצביעת התתכלת המפוספסת, לפני כמעט עשר שנים. עכשיו, תראו לי חברת תעופה לאומית שנותנת למטוסים שלה לטוס עשר שנים בלי להחליף את הריפוד במושבים. (יצויין, עם זאת, שאני דווקא מאוד אוהב את מעט הקרונות שנותרו עם חלונות נפתחים - רק כך ניתן באמת להרגיש את הנסיעה...)
נסעתי אתמול בקרון כזה:
'מטאלקה' לא משופץ, ופתחתי את החלון כמעט לסוף לזמן מה! כמה קרונות ישנים יש ברכבת ישראל שלא שופצו?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה