נסיעה בכביש חד סיטרי

25יוני

New member
נסיעה בכביש חד סיטרי

כביש חד סיטרי רחב, חניות משני הצדדים אני על אופנוע, מקדימה רכב רחוק נראה שעצר ועומד או רוצה להחנות נצמד לשמאל הכביש פתאום ללא סימן וללא איתות פונה לימין ומעיף אותי כי בדיוק הגעתי אליו מי אשם?
 

25יוני

New member
שניינו באותו כיוון

היא נעצרה או נסעה לאט מאוד בשמאל הכביש ופתאום פנתה לסימטה מימין
 

igalgolan

New member
האם עקפת אותה מימין?

החוק מגביל עקיפה מימין הרבה מעבר למה שבעלי אופנועים חושבים, קרוב לוודאי שעברת עבירה. יגאל גולן
 

25יוני

New member
היא נעצרה למיטב ראייתי בצד הנתיב

עצירה מוחלטת או כמעט ואני המשכתי בנתיב נסיעתי למרות שזה נתיב אחד לא עקפתי אלא המשכתי בקו נסיעה שלי היא פתאום פנתה ימינה בלי לאותת
 

25יוני

New member
ובקשר לתשלום

על אמבולנס וחדר מיון? מי משלם אם אני נמצא אשם? ואם אני לא אשם?
 
חברת הביטוח.

כל נזקי הגוף משולמים על ידי חברת הביטוח (ביטוח חובה). החברה שלך את הנזקים שלך. החברה שלה - את שלה. בלי קשר לשאלה מי אשם.
 

אלבה

New member
אני חותם לך שאתה אשם

אתם נוהגים כמו מטורפים, חושבים שהכביש (וגם המדרכה) שלכם, שחוקי התנועה לא חלים עליכם ושאם יש לכם מאחורה פיצה או עיתון כולם צריכים לעבור לדום, אז אל תתפלאו.
 
אלבה .."באיזה סגנון אדוני מדבר???"

בלי הכללות ואיך מצטט שמחה ניר : "באיזה סגנון אדוני מדבר" ?????
 

25יוני

New member
אלבה, אתה ממורמר?

אני איש מחשבים שרוכב על אופנוע כבד ולא שליח על טוסטוס שעובד לפי כמות ולכן הוא ממהר, אין לי מה למהר ואני לא משתולל אתה מר אלבה מסוג האנשים ש"מלמדים לקח" את הרוכבים ואני חותם לך שאתה מסוג האנשים ש"עושים דווקא" וחותכים אותם בכביש ולא מאפשר להם לרכב בביטחה, תוך כדי סינון קללה מבין שיניך כש"אחד מהם" עובר אני מאחל לך כל טוב ושלא תכיר רוכבים באופן אישי כי הם אנשים מגעילים, כסילים, וכולם ברבארים.
 

אלבה

New member
אתה טועה

אני בנאדם שכמעט נדרס למוות בגלל איזה קקנועיסט שטס על המדרכה בדיוק כשיצאתי מחצר של בית. ואני בנאדם שלא יכול לעבור במעבר חציה בגלל שאתם אוהבים לעצור עליו כשיש אור אדום. ואני בנאדם שמתעורר כל יום באמצע הלילה בגלל אופנוע כבד שעושה רייס.
 

אלבה

New member
ואתה צריך להבין עוד דבר

שאתה יכול להמשיך בקו הנסיעה שלך בלי לעקוף בכלל, אבל תוך כדי שאתה משתחל בין מכוניות ומגלח אותן, ולא בטוח שאפשר לדרוש מהנהגים לצפות לך או לראות אותך, אז זה לא אומר כלום.
 
למעלה