נסיוני המר עם גולן טלקום
מה דעתכם?
לפני כשבועיים וחצי הזמנתי סים מגולן טלקום קו שני לחשבון קיים, היתה הצעה 29 ש"ח לחודש. כעבור שבוע התקשרתי להודיע שלא הגיע סים עדיין.
כעבר שבועיים וקצת, הגיע הסים בדואר. שמח ומאושר הלכתי לעשות אקטיבציה.
מסתבר שגולן מגבילים את זמן האקטיבציה לתאריך מסויים מרגע ההזמנה (מודה - זה רשום לפני ההזמנה ולא שמתי לב). החבילה אוטומטית הופעלה לי ל99 ש"ח
הסברים ל3 נציגים שונים נגמרו ב"תחכה רגע על הקו" עד שנותקה השיחה ולא היה שום נסיון מצידם לחזור אלי.
נציגה רביעית הציעה לי לעבור מהחבילה של 99ש"ח לחבילה של 33 ש"ח (קו שני בחשבון) תמורת דמי מעבר חד פעמים של 99 ש"ח, או לעבור לחבילה של 39ש"ח עם דמי מעבר "מופחתים" של 49ש"ח.
לא היה שום נסיון שלהם לנסות לפתור את הבעיה שנוצרה בשל עיכוב של הדואר. שום אפשרות שלהם להעביר אותי לחבילה ה"מעודכנת" (יותר יקרה ממה שהזמנתי אבל הייתי מוכן להתפשר) ללא דמי מעבר מגוחכים.
האם יש צדק בהתנהגות שלהם? (שוב, האשמה בעיכוב של הסים היא של הדואר, הסים לא ישב אצלי יותר משעה בבית עד לאקטיבציה מהרגע שהגיע).
לא נתקלתי בכזאת אטימות כבר הרבה זמן
לפני כשבועיים וחצי הזמנתי סים מגולן טלקום קו שני לחשבון קיים, היתה הצעה 29 ש"ח לחודש. כעבור שבוע התקשרתי להודיע שלא הגיע סים עדיין.
כעבר שבועיים וקצת, הגיע הסים בדואר. שמח ומאושר הלכתי לעשות אקטיבציה.
מסתבר שגולן מגבילים את זמן האקטיבציה לתאריך מסויים מרגע ההזמנה (מודה - זה רשום לפני ההזמנה ולא שמתי לב). החבילה אוטומטית הופעלה לי ל99 ש"ח
הסברים ל3 נציגים שונים נגמרו ב"תחכה רגע על הקו" עד שנותקה השיחה ולא היה שום נסיון מצידם לחזור אלי.
נציגה רביעית הציעה לי לעבור מהחבילה של 99ש"ח לחבילה של 33 ש"ח (קו שני בחשבון) תמורת דמי מעבר חד פעמים של 99 ש"ח, או לעבור לחבילה של 39ש"ח עם דמי מעבר "מופחתים" של 49ש"ח.
לא היה שום נסיון שלהם לנסות לפתור את הבעיה שנוצרה בשל עיכוב של הדואר. שום אפשרות שלהם להעביר אותי לחבילה ה"מעודכנת" (יותר יקרה ממה שהזמנתי אבל הייתי מוכן להתפשר) ללא דמי מעבר מגוחכים.
האם יש צדק בהתנהגות שלהם? (שוב, האשמה בעיכוב של הסים היא של הדואר, הסים לא ישב אצלי יותר משעה בבית עד לאקטיבציה מהרגע שהגיע).
לא נתקלתי בכזאת אטימות כבר הרבה זמן