נסיון 78865412

WhiskyBar 1

New member
נסיון 78865412

אוקיי חברים הפורום גוסס! העלתי רעיון,שירשור פירושי שירים, אל תשללו סתם,זה עדיף מאשר שלא יקרה פה כלום מלבד איזה שני שירשורים רציניים וכל השאר לא קשורים בכלל.. עכשיו, יש כאן הרבה חדשים,שגם שואלים שאלות ומנסים להחיות את הפורום, אבל אתם לא ממש משתפים פעולה, או לפחות טורחים לענות,אלה רק אומרים "עברנו את זה כבר".. וברצינות,אני לא רוצה שנגמור כמו פורום טול (מת!).. אז מי שיש לו רעיון,משחק,משהו...אה כן שיהיה קשור לנירוונה.
 

swan k

New member
../images/Emo12.gifממממ חחח

לדעתי הפורום בסדר גמור יחסית לפורום של להקה שאין עליה חדשות כל הזמן....
 

lollapalooza

New member
תראי

אין מה לעשות, הפורום קיים כבר די הרבה זמן ונירוונה היא להקה מתה, כידוע לכולנו, ככה ששום דבר לא מתחדש, וכל מה שיש לדבר עליו הם אותם נושאים כמעט כל הזמן. נראה לי שיחסית לזה שנושא הפורום כבר לא קיים יותר, הפורום הזה די חי.
 

נריה פי

New member
הוא חי בגלל

שאנחנו מדברים על דברים שבכלל לא קשורים לנירוונה.! אם היינו מדברים רק על נירוונה הפורום היה מת מזמן.
 

Ayoola

New member
נו באמת נריה...

צודקת, אבל מה אני אגיד לך? זה יותר פורום של אנשים ששומעים נירוונה ומדברים על סתם שלא קשורים... אבל... זה גם כייף ככה, לא?
 

N E Z E K

New member
תראו אנשים....

זה לא כיף כל הזמן לדבר אך ורק על נירוונה... אפשר גם לערבב עוד נושאים שהם מסביב... לאדעת... לפי דעתי אם היינו מדברים רק על נירוונה כל היום כל הזמן זה כבר היה יוצא לנו מכל החורים...
 

נריה פי

New member
לא אמרתי שלא כייף.!

אני מאוד נהנית לקרוא ולכתוב כאן
 
אממ...../images/Emo4.gif

היום בפרק של רפואה שלמה הייתה אחת שגססה וידעה לנגן על הפסנתר. בלה בלה בלה דוקטור גלגדו הלכה לדבר עם הקונסטרבעיכטריון (ואט אוור..) ואמרה שהם צריכים לתת לה הזדמנות אפילו שהיא הולכת למות בחמש שנים הקרובות. אז היא הוסיפה "הרבה אומנים מוכשרים מתו בגיל צעיר, ג'ניס ג'ופלין, קורט קוביין" וזהו. זה גם קשור לנירוונה, לא?!.....
 

sprite32

New member
זה לא היה כבר ?

אני זוכרת שקראתי פה על פרק באיזשהי סדרה שהזכירו בו אמנים מוכשרים שמתו...
 

the papercut

New member
תזכור לעצמי:לא לעשות פורום ללהקות

מתות וחוץ מזה מדברים פה על נירוונה ובהמון פורומים לא מדברים תמיד על הנושא רק שתדעו הפורום מעוד חיי
 

whatever4

New member
הפורום לא גוסס בכלל אבל...

למה לא לשתף פעולה עם שרשור כזה? אחרי הכל זה פורום נירוונה ובאמת שאנחנו לא מדברים יותר מידי על המוזיקה של נירוונה ועל השירים. אז נכון שנירוונה מתה. אז מה? המוזיקה לא מתה. אחד השירים עם המשמעות היפה ביותר והפשוטה ביותר לפי דעתי הוא dumb. מה דעתכם?
 

WhiskyBar 1

New member
אני גם חושבת ../images/Emo98.gif

יש בשיר מטאפורות יפות,כמו: skin the sun fall asleep wish away the soul is cheap lesson learned wish me luck soothe the burn wake me up לכסות את השמש,להירדם,לקוות למשהו:הבנאדם רוצה לכסות את השמש (לא ניתן לעשות,משמע דבר מלאכותי,שהבנאדם רצה ליצור בכוונת תחילה כנגד חוקי הטבע) ולהירדם בכדי שיוכל לשכוח מהבעיות,אולי נמאס לו להעמיד פני אדם שמח,שאוהב את העולם,פני טיפש. לקוות לנס בחלום,שיתעורר ולא יצטרך להעמיד פנים, הוא יהיה בנאדם טיפש כמו כל האחרים,אשר רואים את העולם בתור ניגודים בתור,בעיה-פתרון, (הלב שבור,אך ניתן להדביקו חזרה,השמש שקעה אך יש אור מלאכותי).
 

whatever4

New member
ניתוח יפה../images/Emo45.gif

אני גם חושבת שהשיר אומר בעצם שיש איזושהי שמחה מסוימת בלהיות טיפש, מין אושר ללא דאגות. אני גם חושבת שהשיר אומר, אולי בעקיפין, שידע וחוכמה זה לא הכל בחיים ואפילו פחות מזה.
 
חיחי אני כבר שמעתי את הניתוח הענק

הזה קודם! עינברי את חכמה! חיחי עוד שירים עוד שירים!
 

sprite32

New member
אכן ניתוח יפה... ואגב, יש לי דוגמא-

קודי מ"אבא חורג אמא חורגת"... זה שתמיד אומר dude!
 

lollapalooza

New member
זה השיר

שאני הכי אוהבת מהשירים של נירוונה. הוא כתוב לי על הקיר. (יש לי נטייה חולנית לקשקש על הקירות בחדר) ואני נורא מזדהה עם המילים שלו.
 
למעלה