יפה וכל הכבוד על ההשקעה, אבל יש לי התסייגויות
ובמילים אחרות, איך לדעתי ייראה הדראפט: 1)שיקאגו-
דריק רוז. למרות כל הספקולציות וכל האמירות של הנהלת הבולס הסצנריו המתקבל על הדעת הוא רוז מגיע לעיר והיינריך עוזב אותה...ויש סצנריו עוד יותר הזוי, אבל על כך בבחירה השניה
. 2)מיאמי-
מייקל ביזלי. משום מה יש לי תחושה ממש חזקה שמיאמי יעשו טרייד על הבחירה ולא רק כי ריילי קצת רמז על זה...ומה היא תרצה בתמורה? בהנחה שמריון לא יהיה חלק מהטרייד ב-S&T אזי ריקי דיוויס וג'ייסון ויליאמס הם המועמדים הבולטים ללכת יחד עם ביזלי עבור רכז וסנטר. וכאן נכנס הטוויסט מהבחירה הראשונה...מה לגבי טרייד על קירק היינריך שלדעתי יפרח ליד וייד? הבעיה היחידה היא שלשיקגו אין שחקן פנים משמעותי לשלוח יחד עם היינריך אלא אם כן ההיט ירצו את ביג בן, וגם זה לא בטוח יסתדר מבחינת משכורות(מה המשכורת של בחירה מס' 2?). בכל מקרה, תארו לכם את רוז וביזלי באותה קבוצה...לדעתי יכולים להסתדר יופי. 3)מינסוטה-
ברוק לופז. לפי מצב הרוח הן של הקבוצה והן של השחקן זה הבאנקר של הדראפט אלא אם כן לופז איכשהו יילקח לפני כן...מינסוטה כל הזמן אומרים כמה הם צריכים גבוה רציני ליד אל ג'פרסון כדי לשחרר אותו לשחק כ-PF ולופז הולך להבחן קודם כל אצל מינסוטה. מישהו מהמר נגד זה? 4)סיאטל- מאיו או בייליס זאת השאלה, כי ברור שסיאטל חייבת גארד, רצוי כזה שיכול לשחק הן כקלעי והן כרכז(אק"א קומבו-גארד) לפי כל התחזיות
בייליס ייבחר לפני מאיו, ולכן זה גם ההימור שלי, למרות שלא הייתי פוסל את הבחירה במאיו. 5)ממפיס- גאסול הלך והשאיר אחריו חור גדול באמצע. זה משאיר שתי אופציות- טרייד על הבחירה או לבחור גבוה. האופציות הן דה-אנדרה ג'ורדן, קווין לאב ודארל ארתור. נצמצם את לאב כי הוא לבן(אני? גזען?), מה שמשאיר אותנו עם שחקן מפוצץ בפוטנציאל אבל פרויקט ושחקן בעל אוריינטציה הגנתית. לדעתי ממפיס יפתיעו וילכו על
דה-אנדרה ג'ורדן בגלל הנתונים. 6)ניקס- כאן זה פשוט,
מאיו או בייליס, זה סיאטל לא תבחר. עוד אופציה היא אנתוני ראנדולף אבל בהתחשב בכך שהסמול-פורווד הוא קיו-ריצ' והמאמן הוא ד'אנתוני לדעתי זה לא יקרה. מה שבהחלט כן יכול לקרות ואף PROBABLE זה טרייד על הבחירה. 7)קליפרס- בהתחשב בצרכי הקבוצה הבחירה תהיה ברכז, אוגוסטין או
ווסטברוק...לדעתי האחרון. 8)באקס- העמדה הבעייתית בקבוצה היא עמדת ה-SF על דזמונד מייסון האנמי וסימונס הבינוני...אני בכלל במקון הבאקסד הייתי עושה טרייד על הבחירה בצירוף אחד מהם תמורת פורוורד נורמלי. בכל מקרה, אם זה לא יקרה הבחירה כן תהיה אנתוני ראנדולף או גאלינרי. ואחרי האכזבה מברניאני, לדעתי
אנתוני ראנדולף ייבחר פה. 9)שארלוט- שתי בעיות לקבוצה, גבוה שישלים את אוקפור, מה שאומר בעל אוריינטציה התקפית או רכז כי פלטון לא מספיק טוב לעמדה. מצד שני מה יעשו עם פלטון? לדעתי שארלוט תלך על
קווין לאב שיודע לייצר נקודות. 10)נטס- אוי, הספקולציות על טריידים לא מפסיקות ולא אופתע אם יעבירו את החבירה בטרייד...אבל אם לא אז הם ייבחרו בדראפט את
דרל ארתור כי ג'וש בון ו-ויליאמס לא מספיקים תחת הסל. 11)אינדיאנה- לא ילכו רחוק מהבית ויבחרו את יוצא קולג' אינדיאנה
אריק גורדון, שגם מתאים לצרכים שלהם, ואני מתכוון לעמדת הקלעי הפרוצה. 12)סקרמנטו- ביבי השאיר את עמדת הרכז פרוצה מצד אחד, מיקי מור הוא לא PF מספיק טוב מצד שני. סקרמנטו תלך על המניה הבטוחה יותר-
די.ג'י אוגוסטין. 13)פורטלנד- עמדות הפנים פה סגורות, וכך גם עמדת הקלעי. מה שחסר הוא SF ורכז. הקטע הוא שעד הבחירה הזו הרכזים האיכותיים נגמרו ו-SF יש בשפע. הבחירה תהיה בין גאלינרי, באטום ודונטה גרין. בגלל שכל האתרים ברשת אומרים שמבין השלישיה הזו
גאלינרי ייבחר ראשון, הוא יהיה ההימור שלי לבחירה זו. 14)ווריורס- לא באמת חסר להם שחקן בשום עמדה מחד גיסא, וחסר מחליף משמעותי בכל העמדות מאידך. הצורך היותר דחוף הוא בשחקן פנים. אחד מהשלושה ספייטס, היברט מקגי וקופוס ייבחרו פה. השאלה היא מי מהם מתאים לשיטה של נלסון. זה לא יהיה היברט כי הוא איטי. בגלל שאני לא מכיר את השאר טוב מספיק קשה לי להגיד אז לפי מה שקראתי, אני אהמר על
קוסטה קופוס. 15)פיניקס- צריכה חיזוק לעמדות הפנים או לעמדת הרכז, בכל מקרה אחד שיודע לרוץ מהר ולתרום מיידית. ההימור שלי הוא
מאריס ספייטס.