נסיון ראשון שלי

Or Amit

New member
נסיון ראשון שלי

לעשות מוק-דראפט. כיוון שהבנת המכללות שלי מתבססת על ידיעה מזדמנת באינטרנט וההסברים המלומדים של שניק כאן, הגיוני שהמוק-דראפט הזה הוא... איך נאמר בעדינות... כזה של בורים. אני מקווה שיתפתח פה דיון על הבחירות. הבחירות שלי מתבססות על מספר אתרי דראפט, קצת התאמות בעמדה לכל קבוצה וסתם תחושת בטן המתבססת על הידיעה המעטה שכתובה למעלה. אז יאללה. אני קופץ למים:
 

Or Amit

New member
בחירות 1-15

1. שיקאגו בולס דרק רוז פוינט גארד 1.90 מממפיס טוב, זה כבר לא כל כך הימור. הבולס די הצהירו שהם מעוניינים ביליד שיקאגו הזה. שחקן שמאיים להיות רכז העתיד של הליגה יחד עם CP3 ודרון וויליאמס. 2. מיאמי היט או.ג'יי מאיו גארד 1.95 מוי.אס.סי ההיט הודיעו שאין להם עניין בביזלי. מוזר לי קצת, האמת. אבל לפחות מבחינת כשרון לא בטוח שמאיו הוא פחות טוב מביזלי. מאיו סיים את התיכון עם מוניטין של "הכשרון מהתיכון אחרי לברון" אבל בעיות התנהגות כמו גם עונה בינונית בקולג' בהתחשב בציפיות פגעה בו. 3. מינסוטה טימברוולבס מייקל ביזלי פאוור-פורוורד 2.06 מקנזס סטייט המרוויחים העיקריים מהויתור של ההיט על ביזלי הם כמובן הטי-וולבס. שיוצרים עם ביזלי וג'פרסון את אחד הקווים הקדמיים המפחידים בליגה. 4. סיאטל סופרסוניקס ברוק לופז סנטר 2.13 מסטנפורד יכול להיות שמדובר בסנטר הטבעי שיחזיר את הכבוד לסנטרים בליגה יחד עם גרג אודן. הסוניקס תכננו ככה"נ ללכת על גארד שישחק יחד עם דוראנט, אבל על פוטנציאל כזה לא מוותרים כל כך מהר. יחד עם גרין, ווילקוקס וכמובן דוראנט יוצר את אחת הקבוצות הגבוהות והמעניינות בליגה. שכמובן צריכה זמן להתפתח. 5. ממפיס גריזליס קווין לאב פאוור-פורוורד\סנטר 2.06 מיו.סי.אל.איי בהנחה שמילר ורודי גיי הם הצלעות היחידות הבטוחות בחמישיה של הגריזליס, עומדת בפני ממפיס ההחלטה אם ללכת נמוך - כלומר על גארד, או גבוה. אני מהמר שהם ילכו על לאב - שהיה כנראה נבחר בחירה ראשונה בדראפט סביר, אבל גם עשוי להיות 'סליפר' רציני (כשחלק מהמוק דראפטים מנבאים לו בחירה בעשיריה השניה). אם ממפיס יודעים מה טוב - הם יקחו את הבחורצ'יק מאל.אס.יו. 6. ניו יורק ניקס ג'ארד ביילס גארד 1.90 מאריזונה גם בפני הניקס הנבנים מחדש עומדת האופציה לאיזה כיוון ללכת. לניקס יש שחקן אחד בטוח בהרכב - ג'מאל קרופורד. בפנים יש להם את ראנדולף וקארי שלא בטוח שישארו. בחוץ יש להם את מארבורי וקיו ריץ'. אני מאמין שוולש וד'אנתוני ינסו ללכת על השחקן הזה שיהפוך יחד עם קרופורד לצמד גארדים שעושים הכל - מנהלים משחק וקולעים. 7. לוס אנג'לס קליפרס דיאנדרה ג'ונסון פורוורד\סנטר 2.13 מטקסס איי אנד אם אני מודע לזה שאני מדרג אותו גבוה יותר מרוב המוק-דראפטס. אבל אני מאמין שהקליפרס יעדיפו לקחת אותו על פני אריק גורדון (שהוא לחלוטין סליפר אצלי בדראפט) יחד עם קיימן, בראנד ות'ורנטון יוצר את אחד הקווים הקדמיים המפחידים בליגה. 8. מילווקי באקס דאנילו גאלינרי סמול-פורוורד 2.07 מארמאני מילאנו אלו שמתעניינים בכדורסל האירופי מכירים את גאלינרי. הבאקס צריכים סמול פורוורד אפילו יותר ממה שמכבי צריכים אותו. אחרי סימונס, דס מייסון וההעברה של צ'ארלי וי לעמדה 4 לא נשאר למילווקי שחקן סביר בעמדה הזו. יחד עם האוסטרלי והסיני גאלינרי יצור קו קדמי בין יבשתי. 9. שארלוט בובקאטס אנתוני ראנדולף פורוורד 2.10 מאל.אס.יו הבובקאטס ימשיכו לנסות ולמצוא את הפורוורד שיתן לאוקאפור את העזרה בפנים או יחליף אותו במידה והוא יברח מהקאטס. אמנם צריך זמן ומקום להתפתח, אבל תחת קואץ' בראון יוכל לעשות את זה. 10. ניו ג'רזי נטס ג'ו אלכסנדר פורוורד 2.03 מווסט וירג'יניה הלבן האתלטי הזה הוא פרויקט ארוך-טווח שיצטרך את הזמן והמקום בניו ג'רזי. הוא יכול לשחק בעמדות 3 או 4 למרות שיתכן ובNBA יתקשה עם קליעות השלוש. בקו הקדמי הדליל של הנטס שכולל את שון וויליאמס וג'וש בון הוא תוספת מבורכת. 11. אינדיאנה פייסרס אריק גורדון שוטינג גארד 1.90 מאינדיאנה האמת לא זכרתי שגורדון שיחק באינדיאנה לפני שכתבתי את זה כאן. אבל גם בלי קשר הוא יכול להתאים לפייסרס כמו כפפה ליד. בהנחה שטינסלי יחזור עם כל הברגים (המנטליים והפיזיים) מחוברים כהלכה, ובהנחה שדיינר ישאר לגבות אותו, אריק יכנס לעמדה הבעייתית ביותר באינדיאנה - השוטינג גארד. 12. סקרמנטו קינגס די. ג'יי אוגוסטון פוינט גארד 1.80 מטקסס כנראה שבנו אודריך לא ישאר בסקרמנטו, ואם זה באמת יהיה ככה, אז די.ג'יי הוא השחקן המתאים ביותר (בשלב הזה של הדראפט, כמובן) להנהיג את הצעירים של הקינגס (סאלמונס, גארסיה וכמובן מארטין ושות'). 13. פורטלנד בלייזרס ברנדון ראש פורוורד\גארד 2.01 מקנזס בשלב הזה של הדראפט השאלה היא אם הולכים על פוטנציאל גדול או מחפשים שחקן בעמדה מתאימה. לבלייזרס כבר יש את וובסטר ואאוטלו בעמדה 3 (שלא לדבר על דריוס מיילס השם יקום דמו) ולמעשה העמדה היחידה שאינה "מכוסה" היא זו של הרכז. כיוון שהרכז לקח בחירה קודם, אני משער שהם ילכו על ראש. 14. גולדן סטייט ווריורס ניקולה באטום פורוורד 2.03 מלה-מאן גולדן סטייט - הפתעה הפתעה - ילכו (שוב) על פורוורד אתלטי. באטום יכול להתאים לשיטת המשחק של נלסון שלא בדיוק נרתע משחקנים בינ"ל ויכול, אולי, להוסיף אפילו איזשהו מימד הגנתי לקבוצת הראן אנד גאן. 15. פיניקס סאנס ראסל ווסטברוק גארד 1.90 מיו.סי.אל.איי בין אם ברבוסה אכן יועבר או לא, יכול להיות שהשנה - סוף סוף - פיניקס ישמרו את בחירת הדראפט שלהם. ווסטברוק נראה מתאים להרכב של הסאנס, כיוון שנאש ובל יצטרכו דקות מנוחה רבות יותר. ווסטברוק יכול לשחק בשני תפקידי הגארד ומי יודע, אולי בהמשך יצא ממנו שחקן.
 

WorldCenter

New member
או גיי מאיו

הוא כנראה הכישרון הגדול ביותר של הדרפט הזה, הוא השחקן המושלם, הבעיה היא העונה האחרונה גם מבחינת המשחק וגם מבחינת ההתנהגות, הוא יכול להבחר שני וגם עשירי, לדעתי מי שתקח אותו תרוויח בגדול.
 

Or Amit

New member
לא רואה אופציה של בחירה עשירית

אם ההיט לא יקחו אותו הוא ינחת בניקס או בקליפרס. לא רואה אופציה שהוא נופל אחרי בחירה שביעית. מצחיק שבכל סיטואציה אחרת ביזלי כנראה היה נבחר ראשון ובסדר הנוכחי הוא יבחר ככה"נ שלישי.
 
מאיו מסתמן כאחד מאותם שחקנים

שיש לו פוטנציאל נפיץ שלא מנוצל במיל חושב שהוא יהיה פלופ לא קטן - אני הייתי מהמר דווקא על הבאקס שייקחו אותו(מתים לצאת מהשעמום הקולקטיבי שהם שרויים בו-אולי בדרך לעונת בנייה שתעיף את מייקל האדום ומו הפצוע) לא הרבה לפני
 

carmelo

New member
סחתיין על היוזמה...תגובה ל1-15

2. אני לא שמעתי על שום הודעה של מיאמי, בינתיים זה הכל שמועות...ואני לא אתפלא אם ריילי מפזר אותן בכוונה כדי להנמיך את הערך של ביזלי ולוודא שהבולס יעדיפו את רוז עליו, כי ביזלי מתאים להם יותר מאשר רוז או מאיו. 5. הבחורצ'יק מLSU הוא אנתוני ראנדולף ואני מאמין שממפיס יעדיפו פוטנציאל כמוהו או כמו דאנדרה ג'ורדן על פני בחירה בלאב כ"כ מוקדם. הקבוצה הזאת צריכה כוכב שיתפוס את מקומו של גאסול ויאפשר לרודי גאי לתפקד כמס' 2 קלאסי, ראנדולף עשוי להתפתח לסוג של כריס בוש בעוד שלאב לא יהיה יותר מאשר רול פלייר. ג'ורדן הוא אופציה בגלל הנתונים הפיזיים המבטיחים שלו והסנטרים שיש במערב. 6. באיילס הוא הרבה יותר קרוב לבארבוסה בסגנון מאשר לנאש, אני לא חושב שדאנטוני יבנה עליו בתור הרכז שלו ולדעתי הוא יעדיף שחקן חכם יותר בדמותו של גלינארי. 7. קשה לי להאמין שהקליפרס יקחו פרויקט כמו ג'ורדן כשיש להם כבר את קיימאן, הם צריכים עזרה בבאק קורט וילכו על גורדון, ווסטברוק או אפילו אוגוסטין. 9. השחקן האחרון שהיה צריך להתפתח אצל קואץ' בראון היה דארקו וראינו איך זה התחיל ונגמר...גם לג'ורדן אין היסטוריה טובה עם פרוספקטים מאז קוואמי, שנה שעברה הוא העדיף להביא את ריצ'ארדסון על פני ברנדן רייט שגם הוא היה אז פרשמן רזה ומבטיח. אבל בגלל שלאב כבר לא פנוי כאן, זאת אופציה סבירה. 11. קו אחורי של טינסלי-גורדון יהיה מאוד נמוך ובכל מקרה אני לא חושב שהפייסרס בונים על טינסלי יותר...הם ינסו את גורדון בפוינט לצד דאנליבי וגריינג'ר שיעזרו בניהול המשחק, או שפשוט יעדיפו את אוגוסטין הרכז הטבעי יותר. 12. לא רואה סיבה שהקינגס לא יוכלו להשאיר את אודריך, אבל לא יזיק להם רכז נוסף שיגבה אותו ואולי בעתיד יתפוס את מקומו בחמישיה. אוגוסטין הוא אופציה, אבל אני חושב שהם יעדיפו את ראסל ווסטברוק שיש לו פוטנציאל הגנתי מבטיח. 13. לא הבנתי לאור כל הניתוח שלך את הבלייזרס, איך בדיוק ראש יכנס שם לרוטציה...פורטלנד תעדיף להעביר את הבחירה, לבחור את ווסטברוק או לקחת את באטום ולהשאיר אותו באירופה.
 

chaiel

New member
שני שאלות...

לאב לא מUCLA? התאומים לופז, היה פעם דראפט שתאומים או אפילו אחים נבחרו ביחד? אם כן מי?
 

carmelo

New member
פעמיים כן

לא יודע איפה נאמר אחרת, אבל לאב שיחק את עונת הפרשמן שלו בUCLA יחד עם ווסטברוק ולוק רישארד א מוטה שגם יהיו בדראפט. ג'ייסון קולינס (ממפיס ולפני זה הנטס) וג'ארון קולינס (יוטה) הם צמד תאומים שנבחרו באותו דראפט, ואפילו שיחקו ביחד בסטנפורד ממש כמו האחים לופז.
 

Or Amit

New member
כן

בטעות כתבתי בגוף ההודעה אל.אס.יו אבל ב"הצגה" שלו כתוב יו סי אל איי
 

SHNIK

New member
הערות שלי

1-4. התחושה הרווחת שלי היא עדיין שרוז יבחר ע"י שיקגו וביזלי ע"י מיאמי שבמקרה שיבחרו להשאיר את מריון (טעות אנושה לטעמי) הם פשוט יעבירו אותו בטרייד בתמורה לחיזוק משמעותי, אני מתקשה לראות את מינסוטה מעדיפים את מאיו על לופז, מה גם שערכו של מאיו התערער מאז הבלאגן עם הסוכן שלו והשמועות על טובות ההנעה שקיבל על מנת לחתום בUSC. 5. קווין לאב לדעתי לא יבחר כל כך גבוה, מדובר בשחקן עם פוטנציאל עצום אך בשיטה ספציפית (משחק עומד ואיטי), אני חושב שהמגבלויות הללו יביאו אותו לבחירות 9-15. 6. אם למערכת הניהולית החדשה של הניקס יש שכל הדבר האחרון שהם יעשו זה להביא קומבו גארד בלאגניסט נוסף, אבל לך תדע, אלו הניקס... 13. טאלנטווייז ראש הוא לא בחור לבחירה ה-13, הוא נמוך ומוגבל יחסית, התחושה שלי היא שהבלייזרס רוצים רכז וSF וטרנים והם יעשו זאת באמצעות טריידים נמרצים, השחקן שיבחר 13 בדראפט לא ישחק בבלייזרס לדעתי (והוא גם לא יהיה ראש) 14. התחושה שלי היא שהווריורס יעדיפו גבוה נוסף שיוסיף צורה לקו הקדמי שלהם על עוד סווינגמן אתלטי לאוסף.. 15. אין הבדל משמעותי בין ווסטברוק לברבוסה, עוד קומבו גארד שמעדיף קליעה על מסירה (או איבוד לצורך העניין...), אני חושב שהסאנס יבחרו יעדיפו רכז טבעי יותר (דיג'יי אוגסטין שעשוי להיות זמין בשלב הזה) או פורוורד/סנטר כאשר דריל ארתור הוא האופציה המועדפת (אך עלול לא להיות זמין בשלב הזה) וגם מאריס ספייטס וג'אוול מגי הם אופציות מעניינות. שניק.
 

Or Amit

New member
בחירות 16-30

16. פילדלפיה 76 דרל ארתור פאוור פורוורד 2.06 מקנזס הפורוורד הזה ישתלב טוב במרקם הצעיר של הסיקסרס, כשיתכן ואף יתפוס מקום בחמישיה לפני רג'י אוונס וג'ייסון סמית'. לפילי אין צרכים מיוחדים, כשהעמדה היחידה שנראת מעט "שייקי" היא עמדה 4. 17. טורונטו ראפטורס דונטה גרין פורוורד 2.10 מסירקיוז יתכן והראפטורס יעדיפו ללכת על סנטר בבחירה הזו, אבל לדעתי קו קדמי שכולל את גרין, בוש ומון הוא קו קדמי אתלטי שיכול לעשות צרות להרבה קבוצות בליגה. גרין יתפוס את מקומו של ברניאני המאכזב, ואפילו קליעת השלוש שלו לא רעה לביג-מן. 18. וושינגטון וויזארדס קוסטה קופוס סנטר 2.15 מאוהיו סטייט ברנדן היווד אמנם לא לבד במלחמה השנה, אבל הוויזארדס עדיין יכולים להעזר בבחירה הזו. 19. קליבלנד קאבאלירס צ'ייס באדינגר גארד\פורוורד 2.01 מאריזונה לא השחקן שיעשה את ההבדל עבור הקאבס, אבל בהחלט כזה שיכול להשתלב טוב ברוטציה יחד עם סאשה, שצ'רביאק דלונטה ווסט ובובי גיבסון. 20. דנבר נאגטס רוי היברט סנטר 2.18 מג'ורג'טאון למרות הדעה של סלים, אני מאמין שיכול להיות אחת ההפתעות הנעימות של הדראפט. בטח אם קמבי ימצא את עצמו בניו ג'רזי. 21. ניו ג'רזי נטס מאריס ספייטס פורוורד\סנטר 2.10 מפלורידה עוד חבר שיכול להשתלב טוב בקו הקדמי הדליל של הנטס. אמנם צריך זמן להתפתח, אבל יכול להפוך לשחקן פנים סולידי בליגה בעוד כמה שנים. 22. אורלנדו מג'יק כריס דאגלס רוברטס גארד\פורוורד 2.01 מממפיס לדעתי אחד הסליפרים הרציניים בדראפט. מנבאים לו בחירה נמוך כי אין לו ג'אמפ מטווחי NBA. אבל היכולת שלו ליצור לעצמו מצבים מעולה. באורלנדו משחקים בעמדה 2 החברים מוריס אוונס וקית' בוגאנס - שני שחקנים שהיכולת יצירה לעצמם היא לא מהטובות. בהנחה שג'יי ג'יי רדיק לא נמצא בתכניות של המג'יק לשנה הבאה CDR ירגיש טוב בפלורידה. 23. יוטה ג'אז ג'הוול מקג'י סנטר 2.13 מנוואדה אין יותר מדי מה לכתוב על הבחור הזה. מעולם לא היה קל להיות גבוה רוקי תחת ג'רי סלואן, אבל אני מאמין שהוא יכול להפוך להיות גבוה משלים בקבוצה המורמונית. 24. סיאטל סופרסוניקס טיי לאוסן פוינט גארד 1.80 מצפון קרוליינה אחרי שהלכו גבוה בבחירה הראשונה שלהם בדראפט, אני מאמין שהסוניקס יקחו את הרכז הטוב בנמצא בשלב הזה. לאוסן יתחיל בתור מחליף לווטסון ו\או רידנאור, מתוך ציפיה להתקדם בעתיד. 25. יוסטון רוקטס רובין לופז סנטר, 2.13 מסטנפורד הצד השני של התאומים. יכול להשתלב ליד מינג או כמחליף לו (כי באמת, כמה מוטומבו יכול?) כחלק מהפרונט קורט הצעיר והמוכשר של הרוקטס. בחירות 26-30 (ללא פירוט) 26. סן אנטוניו - קורטני לי 27. ניו אורלינס - מאריו צ'אלמרס 28. ממפיס - אלכסיס אגינקה 29. דטרויט - נתן ג'אווי 30. בוסטון - ניקולה פקוביץ'
 

WorldCenter

New member
רוי היברט

יכול להיבחר גבוה יותר, יש מחסור בסנטרים גדול הדרפט הזה, הוא יכול למצוא את עצמו גם בטופ 12 בקבוצה שזקוקה לגבוה.
 

carmelo

New member
תגובות ל16-30

16. אני חושב שאם גם ארתור וגם מאריס ספייטס יהיו פנויים, הסיקסרס יעדיפו את האחרון בזכות היכולת שלו לשחק גם סנטר ולקלוע נקודות בלואו-פוסט. פורוורד אתלטי וארוך בסגנון של ארתור כבר יש להם עם ג'ייסון סמית, שלא לדבר על זה שהם מתכוונים לנצל את המקום בתקרת השכר וללכת על בראנד/ג'וש סמית/ג'יימיסון/ראנדולף בסדר הזה כנראה. 27. לא מבין למה ההורנטס ילכו על צ'אלמרס, אלא אם הם לא מתכוונים להחתים מחדש את פארגו, ואין סיבה לא לעשות את זה כשגם ככה תקרת השכר שלהם סתומה. בסיטואציה שיצרת, אולי עדיף להם להמר על ביל ווקר המבטיח, למרות שביירון סקוט לא ממש הסתדר עם ג'יי אר סמית שדומה לו...
 

SHNIK

New member
הערות שלי

26. סן אנטוניו, הבחירה בקורטני לי אולי הגיונית מבחינת הצרכים של הספרס (למרות שבשלב הנוכחי הם עשויים למצוא גם את ברנדון ראש זמין) אבל מנסיוני הספרס תמיד בוחרים איזשהו גבוה אירופאי ומשאירים אותו באירופה כמה שנים, ניקולה פקוביץ' המוכשר מפרטיזן נראה כמו בחירה קלאסית שלהם. מעבר לזה לדעתי קלעת לצרכי כל הקבוצות כאן, רק היו חסרים לי שני חבר'ה מוערכים : ג'ייסון תומפסון, PF הגנתי מצויין מריידר שמיצב את עצמו במוקים כבחירת סיבוב ראשון בחודשים האחרונים ודבון ג'פרסון הסיידקיק של מאיו בעונה האחרונה בטרוז'אנס, SF הגנתי, רז וארוך ידיים שמאור מזכיר לי את טיישון פרינס. ישר כח, אני יכול לצאת לתקופת הבחינות בשקט
שניק.
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
תודה ../images/Emo13.gif

מה עם כספי? לא שווה עשיריה ראשונה?
 

עומר ו

New member
בדיוק השאלה שרציתי לשאול../images/Emo13.gif

מיאמי לא רוצים את ביזלי? למה ומדוע? לא עדיף להם לקחת ביג-מן עם פוטנציאל כמעט ברור לסופרסטאר מאשר גארד שישב על העמדה של וויד?
 

Or Amit

New member
כנראה שהם בונים על מאריון להשאר

אחרת באמת לא ברור לי למה. בקשר לכספי אני צופה שהוא ייבחר ע"י הנטס בבחירה העשירית בסיבוב השני, ויוחתם שם בעונת 2009-10 כאשר הקבוצה תעבור לברוקלין.
 

עומר ו

New member
הם ידעו את זה לפני הדראפט?

או שהם יבחרו ורק אז ידעו אם הוא נשאר? וזה עדיין לא מסביר למה דווקא את מאיו...
 

SHNIK

New member
מלך ../images/Emo47.gif

יש לי לא מעט תגובות לכאן ואני מקווה שאשכיל לכתוב אותן ביומיים הקרובים, אני פשוט עובד תקופת סוף סמסטר היסטרית (והמבחנים מתחילים עוד שבועיים /-:) כך שדי חסר לי זמן... שניק.
 
למעלה