נסיון עם FUJITSU מישהו?

shoshvany

New member
נסיון עם FUJITSU מישהו?

עדיין מחפש גולשים חביבים שיש להם נסיון עם FUJITSU בכלל ועם V2045 בפרט מפרט כללי (גם הערות על המפרט יתקבלו בברכה): DOTHAN 1.73 - 740 512MB 15.4 WIDESCREEN 80GB HD SATA 5400 DVDRW ATI X300 64MB תודה
 

Jan22

New member
נייד מצוין עם מפרט טוב

פוג'טסו מייצרת ניידים מעולים ,אולם קצת יקרים .
 

carmonle

New member
רכשתי לפני חודש fijitsu S7020

נייד ששוקל 1.75 ק"ג עם מסך 14. המחיר עם נקודת עגינה(port replector), 1GB, קשיח 80GB, מע' הפעלה XPP, שלוש שנות אחריות בכ- 11 אלף ש"ח מיניר. אני מאוד מרוצה מהנייד. 2.9 ק"ג למחשב זה קצת כבד. בהצלחה ערן
 
למעלה