עדיין מחפש גולשים חביבים שיש להם נסיון עם FUJITSU בכלל ועם V2045 בפרט מפרט כללי (גם הערות על המפרט יתקבלו בברכה): DOTHAN 1.73 - 740 512MB 15.4 WIDESCREEN 80GB HD SATA 5400 DVDRW ATI X300 64MB תודה
נייד ששוקל 1.75 ק"ג עם מסך 14. המחיר עם נקודת עגינה(port replector), 1GB, קשיח 80GB, מע' הפעלה XPP, שלוש שנות אחריות בכ- 11 אלף ש"ח מיניר. אני מאוד מרוצה מהנייד. 2.9 ק"ג למחשב זה קצת כבד. בהצלחה ערן