נסיון אחרון !!!!!!!!!

דנה^^

New member
לא אמרתי שאפשר

לשנות צבע עיניים על ידי חלום צלול. אמרתי שקראתי על זה באתר של כישוף. גם בקשר להירפא על ידי חלום צלול אני לא יודעת ובגלל זה שאלתי את שבז אם הוא בטוח. אבל מה שכן- אמיתי צדק במה שהוא אמר, שאנשים כן יכולים לרפא את עצמם וזה בלי קשר לחלום צלול. ככה שעל ידי המחשבה (והרבה ריכוז) אנשים כן יכולים לשנות דברים אצלהם
 

shabaz

New member
שריר יא חתיכת שמוק!!!

אתה גם יודע שאפשר להרפא. אתה יודע אתץ זה טוב מאוד! בואו אסביר לכם... חלמן- אתה יודע את הכח העצום שיש לתת מודע שאתה בכלל מדבר? אפשרי לעשות כמעט הכל, אולי אפילו לשנות תצבע עיניים.. אוטוסוגסטיה אחי... אם תאמין, הכל אפשרי, הטריק הוא לעשות את זה כאילו זה כבר קיים..אתה מבין? בלייד-יופי, אתה טוב בביולוגיה. אבל אם תלמד טיפה על כל הדברים שבעינכים הוא קראפ מסחרי ומסריח תגלה שהגוף שלנו, הוא רק כלי כביכול... הנשמה היא השולטת. לכן למה שלא יהיה כח לשנות דברים שגוף הפיזי? יא חסר פתיחות... זה גםפ נחקר מבדקית (ביולוגית אני מאמין) שאנחנו משתמשים רק בעשירית מכח המוח שלנו...אתה יודע מזה עשירית?! זה כלום!!! אז תחשוב מה האפשרויות. כי אנחנו כבר עושים מלא דברים נכון? אז אם זה רק עשירית..הנבת את הפואנטה שאני מנסה להעביר. שריר- איזה יופי...אתה מאמין בתת מודע יותר ממני ואתה לא אומר כלום? פשוט בושה וחרפה mi man שבז
 

חלמן

New member
שבז מאן..-

קודם כל משהו שהפריע לי מאוד זה ה- mi man בסוף.. my man טוב.. ואני הייתי גם רוצה להאמין בזה! אבל אני רוצה הוכחות!!! אני רוצה שתחליף את צבע העיניים שלך! צבע שער! גודל הזיין , לעשות לעצמך גוף שרירי ביותר ! כל מיני כאלה דברים! אני רוצה הוכחות.. אל תגיד לי שזה נחקר מדעית וזה נכון! תחלס! תראה לי שזה פועל!
 

שריר

New member
טוב אני תומך בשבז פשוט נמאס לי

להתווכח עם אנשים שלא יודעים על מה הם מדברים ובגלל שההיגיון שלהם אומר שזה לא אפשרי אז הם הגעו למסקנה שזה לא אפשרי דבר שני אני לא עומד לנסות לשנות אצ צבע העיינים כי זה סיכון שאני עוד לא מוכן לקחת אבל אני מנסה דברים אחרים שאין לי כח לפרט לכם כי גם ככה אתם לא מאמינים
 

shabaz

New member
חחחח...אינך צריך לתקן אותי באנגלית

אני יודע טוב מאוד אנגלית (עובדה...100 רצוף בבחנים ומבחנמים זה לא צחוק) כתבתי mi man במקום my man בגלל שאני אוהב להשתמש במילים של ג´אמאנים (שחורים) שאומרים ya mi man. watsup mi man? במקום לומר yeah my man´ whats up my man? הבנת? בקשר לדברים האלה...רוצה לראות הוכחה? לך תקנה את הספר (או שפשוט תדפדף בו) ותקרא את העדויות של אנשיחם אשר נרפאו ממחלת הסרטן אחרי שבועיים או שלוש שבועות בגלל שעשו לעצמם אוטוסוגסטיה! זה אמיתי! יותר אמיתי מזה לא יכול להיות ולמען האמת. אני מנסה עכשיו לתכנת את התת מודע שלי, וזה הולך מצוין. אני רואה תוצאות מצוינות (שריר יודע:)) שבז
 

shabaz

New member
דרך הגב

מעל הבטן בין הירכיים ומסביב לז**. השם של האתר, אם זה למה שאת מתכוונת הוא www.spellsandmagic.com טוב...ביי
 

shabaz

New member
זה פשוט!!! אבל רק לנקבות....

את באה למטה הקסם של שבז, ואז את מנשקת אותו כמה פעמים.. ואם הייתי ילדה טובה, הוא יוציא לך נוזל קסם לבן, שאותו את צריכה לבלוע 5 פעמים ביום (זה טיפול ממושך) למשך שבועיים ואז אחרי זה פשוט לומר לעצמך את מה שאת רוצה, ואז זה יקרה... טוב אה?
 

BladeRaider

New member
תראה

אני יודע שלתת מודע יש כוח עצום ולדוגמה להרפא מסרטן זה הרבה יותר פשוט משינוי צבע עיניים פשוט צריך להרוג את התאים שיצאו משליטה אבל אם אתה טוען שניתן בעזרת ה MIND (אין לזה שום מילה מתאימה בעברית) לשנות את הDNA שלך, זה כבר מוגזם. לגבי השימוש בעשירית מכוח המוח שלנו, מי אמר ששימוש מלא במוח ייתן לך אפשרויות כאלו? אני אסיים במשל (שכרגיל לא משקף את המציאות ב 100% אבל עדיין מבהיר את הפואנטה שלי) במכונית לדוגמה אתה משתמש רק באחוז קטן מאוד מהבקרים (controllers - שעונים, מפסקים, מכוונים וכד´ לדוגמה כל מה שיש מתחת למכסה מנוע. שימוש בכולם יעזור לך להפוך את המכונית למטוס או לסירה? - לא!
 
חבר´ה תשמעו...

אני אומנם מתחיל בחלומות צלולים אבל אני טוב בכישופי מאגיה ואני מתקשר עם חייזרים אין לי כוח להתחיל לפרט על התיקשור אבל לא משנה אני ייספר לכם סיפור מחיי אז זה הולך ככה לפני כ חודשיים בערך נישיתי כישוף מאגי חדש לדשנות את צבע העיניים העיניים שלי היו חומות ואחשיו הם ירוקות תשמעו כול מה שרציתי לומר לכם זה פשוט זה אמיתי זה עובד זה כיים ואני הצלחתי לעשות זות
 

שריר

New member
זה לא אותו דבר אבל סבבה

זה מראה שלא כל מה שלא הגיוני הוא לא נכון יש לךICQ?
 

דנה^^

New member
מגניב.. אמרתי לכם!

אתה יכול לספר יותר על התקשורים עם חייזרים והכישופי מאגיה? זה מזה מעניין !
 

שריר

New member
כמה דברים

הרעיון בתת מודע זה שבעזרתו נבנה הגוף שהוא מפקח על הגוף הוא מפקח על הנשמיה חילוף החומרים וכל השאר לדעתי אם אתה יודע מה אתה עושה אז אתה יכול לשנות צבע עיינים אבל זה קשה לאללה דבר שני המשל כמו שאמרת, הוא לא משקף את המציאות ההבדל בין המכונית במשל לבינינו במציאות שאנחנו יכולים להיות מטוסים אנחנו יכולים להגיע לזה אם נדע להשמתש ב100% כי יש חלקים שאנחנו לא יודעים מה הם עושים אנחנו לא יודעים על המוח
 

shabaz

New member
טוב....עוד משהו

יש לי כבר5 זין ענק, יש לי עיניים כחולות (מחושמלות) ויש לי שיער שטני... אז אני לא צריך שום דבר ממה שאמרת כאן... :) אני מצרף אותך... אמ....שחרזהר666:)
 
למעלה