נניח שרכבת ישראל היתה נגישה בנוחות...

נניח שרכבת ישראל היתה נגישה בנוחות...

אבל אח"כ צריך או ללכת המון בדרך נגישה או לחכות לאוטובוס נגיש אז איך זה עובד? טל
 
חד משמעית זה לא עובד

נגישות אינה מתחילה ומסתיימת בפתח החנות\קרון\ספריה אלא תלויה בכל הנגשת הקומפלקס כולל הגעה אליו, חניה וכיו"ב. כמובן שעם הרכבת השאלה מאוד תאורטית. הם עסוקים עכשיו בקמפיין לצבע הקרונות. על זה חמתי נוהגת להגיד: הארץ בוערת והסבתא מסתרקת....
 
מי יודע

אולי יבחרו צבע טוב יותר מאגד... שבחרו צבע ירוק בהיר שקשה להבחין בו... טל
 
גם אם יבחרו בצבע זהב

זה לא ישנה את העובדה שהרכבת מאחרת, מיושנת,מגיעה בתדירת נמוכה לא נגישה וגם לא זולה. אשר לאגד הצבע נבחר כדי להתאים לבחילה שאוחזת בנוסעים על השרות.
 

skeptic

New member
רקבת ישראל

ר"ק"בת מלשון רקבון. יש נכה בכסא גלגלים שכותב בפורומים (ו/או קומונות) שונים כבר הרבה זמן על עוולות רכבת ישראל וכלום לא נעשה. החוצפה הגדולה היא שיש הרבה תחנות מונגשות לחלוטין אבל החובה להודיע מראש על הגעה של נכה כדי שכבודם יואילו לפרוס עבורו את המעברון, שמי שרשאי להפעילו הוא רק מנהל התחנה שכמובן אינו תמיד בנמצא, מעקרת מכל ערך את הנגישות המדומה של רקבת ישראל. בנוסף יש להם מנהג לבטל אישור שניתן לאחר זמן מה בנימוק שמנהל התחנה לא יהיה. יש פתרונות מצויינים שממש לא מעניינים את הרקבת ואין לצערנו שום עונש שעשוי למנוע התנהגות כזאת. הנושא הועלה בכנסת מספר פעמים וללא הועיל וכל הדיבורים בנושא וכל הכתיבות בפורומים בנושא הם רק שחרור לחץ והוצאת קיטור. עד שלא תהיה הפגנה רצינית וממושכת כולל חסימת תחנות/עצירת רכבות לא יקרה כלום לטובת שינוי אמיתי. בנושא המשך לאחר הרכבת אז כל נכה פותר את בעייתו הוא אם בצורת עזרה של בני משפחה או מונית או בכל דרך אחרת.
 
לידיעתכם כאמא ניסיתי פעם לנסוע ברכבת

אז למי שלא יודע יש לי 4 ילדים בזמנו אחד היה בעגלה השני בן כשלוש בן 6 ובן 9 נסענו לחיפה מסגולה המסע הזה כולל החלפת רכבת בארלוזרוב היה סיוט היתי צריכה להוריד את העגלה אח"כ ילד קטן ותיק ובסוף פעוט עייף וההפך בכל תחנה בנוסף לעלות ולרדת מרכבת עם עגלה תיק ושלושה ילדים עוד סיוט מאז אני נוסעת ברכבת רק כשאני לבד...
טל
 
למעלה