נניח וסוף עונה כבר יצא, מה הסינגל

Funky Giraffe

New member
נניח וסוף עונה כבר יצא, מה הסינגל

שיצא אחריו לדעתכם והאם הוא יהיה האחרון אם בכלל יהיה עוד אחד? נ.ב. השבט קיבלו במה במופע המרכזי של מסיבת העסק, ולא הוגדרו כ'חימום מנועים' או משהו בסגנון. ככה זה כשאתה ההבטחה הגדולה.
יאללה השבט חי בגלגל"צ, כי מה שלא הולך בכוח הולך ביותר כוח!!!!!!!!
 

MC SammY

New member
אם אתה שואל אותי

לא יהיו עוד סינגלים.
וגם ההופעה שהם יתנו באירוע של עייסק תהיה קצרה רצח.
 

bigm2

New member
למה?

ממה שהבנתי, יהיו איזה 6 שעות של הופעות, אין סיבה שמישו יבוא לאיזה הופעת פריצה קצרה כזו
 

skretch

New member
אבל למה הם עדיין עושים הופעות שהן

בגדר פריצה? הרכב עם אלבום בחוץ ושני קליפים לא צריך לעשות פריצה, הוא צריך להופיע וכמה שיותר! בארץ אם אתה לא שלמה ארצי, ריטה, קליינשטיין וכל השאר שבאותה קטגוריה שממלאים את קיסריה, אתה לא יכול לבנות קהל מעריצים על מכירת אלבומים. והם מכרו מלא אלבומים והם עדיין מופיעים בכמויות ענקיות! אפשר להגיד שאין קהל בארץ, וקשה להופיע, אבל כמו שדוויק אמר שבארץ חייבים להופיע וחייבים לבנות קהל מעריצים. משהו צריך לתת כאפה לכל ההיפ הופ בארץ, ושיבינו שצריך להופיע!
 

bigm2

New member
את זה צריך לשאול אותם

בתקופה שהדיסק יצא הם היו צריכים להפציץ בהופעות בשביל לבנות לעצמם קהל ולהגביר את החשיפה הרכבת הזו כבר נסעה מזמן, לצערי
 
מן הסתם הם יודעים את זה...

הדברים לא תמיד הולכים כמו שרוצים וכדי להרים הופעות צריך קצת יותר מרצון :) מקווה שהם יתגברו על כל מה שמונע מהם לדפוק הופעות "ויתנו את הכאפה לכל ההיפ בארץ" כמו שאמרת. אופטימיות :)
 

SHIKO2000

New member
הרכבים וזמרים

נחשבים יותר מהשבט עדיין עושים פריצות... בקשר לפסטיעסק אם יהיו הופעות במשך 6 שעות אז נגיד הדג,מוקי,וסבלימנל ומשפחתו נותנים הופעת להיטים של 45 דקות שעה כי הם ההרכבים הכי "שווים" היום בהיפ הופ - כבר הלכו בקרוב 3 שעות מתוך 6 וזה לא כולל 15 דקות בין הרכב להרכב(אם לא יהיהו 2 במות מרכזיות בסוף...) עכשו כל הרכב מקבל כ 20 דקות משאיר לך מקום ל כ 15 הרכבים...פלוס מינוס עכשו סביר להניח שכלא 6 יקבלו יותר זמן כי הם יותר להיט כרגע וכ"ו וכ"ו
 

MC SammY

New member
אל תשאל אותי למה../images/Emo13.gif

וזה גם בטח לא כלכך תלוי בהם.
 
למעלה