נמשיך להיות ..

נמשיך להיות ..

החשיכה מטשטשת לזכרונות אין שם עיניך מבלבלות ליבך עושה רק צל החושך בא ונוגע כנראה גם הוא זקוק לחברים החיים הם לא ירח מלא ואנחנו נמשיך להיות כדי לא לחדול החשיכה לוקחת פרטים הדרך אליך שונה באור נזכר במבט ..שאומר שגם לרגשות אין שמות אחד מול אחת התמימות מוזכרת כמו עוד חלום ומה התועלת להביט לשמיים שום דבר הוא לא כפי שהוא נראה אנחנו נמשיך להיות .. כדי לא להשכח החשיכה מטשטשת .. היא לוקחת להיכן שלזכרונות אין שם .
 

מחורפנת

New member
אולי אני סתם מתפלספת ...

אבל לפעמים אותו ``טשטוש`` של חשיכה יכול דווקא להאיר דברים שהאור לא רואה .... אז אני לא רואה אותה בהכרח כטשטוש אלא יותר כ `` תוספת מידע `` או אולי עוד הסתכלות ... יעל ( אני אפילו לא יודעת אם קלעתתי לכוונות שלך ..זה מה שאני קיבלתי מהשיר )
 
למעלה