נמצא במשבר... תגובותיכם?

  • פותח הנושא Scop
  • פורסם בתאריך

Scop

New member
נמצא במשבר... תגובותיכם?

נכנסתי למשבר הידוע של "ומה אם אני לא אמצא מישהי?" אז במה אני שונה מכל בחור שרושם את זה? קצת רקע על עצמי.. אני חושב שאני בעל מראה ממוצע... לא אחד שיגידו עליו שהוא חתיך, אבל גם לא אחד שיגידו עליו שהוא מכוער.. אני מכיר המון בחורות.. והמון בחורות "נמרחות" עלי.. ואני יודע בוודאות (ראו ההצהרה הקודמת) שזה לא המראה שלי, זו ההתנהגות שלי.. "כאריזמה" תיהיה מילה טובה- אני מתגאה בעובדה שאני יכול להקסים (כמעט?) כל בחורה. בשנה האחרונה היו לי חברות לחודשיים בערך, וגם בין החברות היו לי יציאות/הכרויות. אז מה הבעיה? עם כל החברות זה היה "חוויה", כלומר, היה לי כייף איתן, אבל לא הרגשתי את הבום, את האהבה הזאת.. שפעם, עם בחורה אחת, הייתה. אז החלטתי לפני חודש שאת הקשר הבא אני אפתח רק עם בחורה שגורמת לי לאבד חושים על ההתחלה, ולא אכנס לקשר עם הבחורה החמודה/יפה הבאה כדי לראות איך יהיה.. והיו בחורות שגרמו לי להתחרפן בשנה האחרונה... היו 3.. אחת הייתה תפוסה.. אז זה דיי בסדר בקטע הזה השנייה הייתה ילדה קטנה.. קצת מעצבן שלא רצתה, אבל לא נורא.. השלישית הכרתי ממש עכשיו.. וזה תורם למשבר- למרות שקיבלתי טלפון, ונשיקה, והכל נראה טוב ויפה היא התגלתה כלא מעוניינת- לא משנה למה כמה ואיך, היא פשוט לא רצתה אותי (טראומה
) אני נמצא בנקודה שאני מרגיש שהבחורות שאני רוצה נמצאות יותר מידי גבוה בצמרת הביקוש- אני לא מוכן להתפשר עכשיו על פחות, ולכן אני חושב שבקצב הזה לא תיהיה לי אפאחת(אמנם עבר רק חודש מהבחרה האחרונה.. אבל חודש זה די הרבה בשבילי) נראה לכם שאני צריך להפסיק לנסות למצוא בחורות "מעבר לרמה שלי"? להתפשר?
 
קח נשימה

היי אולי תירגע? נראה שאתה עסוק יותר מדי באם ואם ואם לא, מה הלחץ? תתחיל לחיות, קח קורס אחד או שניים צא לבלות והכל בקלילות ובשמחה. המהות היא לאהוב את מה שיש ולא את מה שאין, אז תפסיק להתעסק עם מה מגיע לך ולמה, קח את החיים בסבבה, היתה אהבה תבוא אחרת בלי לחץ בלי פניקה. אהבה מגיעה כשאנחנו אוהבים את עצמנו.
 

s h i r k u s h

New member
התפשרות...

כשאנחנו מדברים על התפשרות, זה נותן בד"כ קונטציה שלילית, אבל מה זה התפשרות למעשה? זה לקבל דברים שלא רצינו בהתחלה אבל אפשריים מבחינתנו. תפסיק לחפש בחורות מיוחדות שקשה למצוא, תסתכל מסביבך, תצא, תהנה מהחיים שלך ותזרום איתם ותראה שתמצא אהבה. עבר רק חודש מאז החברה האחרונה, תן לעצמך לזרום עם החיים מבלי לחשוב כל הזמן על אהבה ומה יהיה. כמו כולנו, תמצא גם אתה אהבה ותראה שהיה שווה לחכות.
 

Scop

New member
פאסיביות מול אקטיביות

אני אפילו לא מחפש בחורות מיוחדות, אני מחפש בחורה מיוחדת. ואמנם, מצאתי הרבה פעמים "בחורה מיוחדת", אבל מסתבר שזה לא היה מספיק.. אני לא חושב שאני יכול להיות יותר מאושר בחיי עכשיו.. כמו שחבר טוב שלי אמר לי.. "אתה פשוט אדם שלם" אני אוהב את חיי מאוד, וזה בינתיים מה שחסר לי.. בנוגע ל"תזרום ותמצא" אני פשוט מאמין שאם אתה רוצה משהו, אתה צריך לפעול בנידון ולא לחכות שזה יקרה לך.. מתאים לכל תחום בחיים
 

קTמו

New member
אני גם מאמינה בזה,

אבל יש תחומים בחיים שכנראה זה לא עובד בהם.. תראה,אם לנתח את המקרה שלך(ועוד רבים..) מבחינה פסיכולוגית,אתה חווה את מה שנקרא,"אשליית שליטה" אמממ..טוב ננסה לא להשתמש במושגים מחומר הלימוד,אבל מה שאני אומרת,שאנחנו בתור בני אדם מרגישים בטוחים רק כאשר אנחנו מרגישים שאנחנו יכולים לשלוט בדברים שקורים לנו,ולפיכך אתה גם מאמין במשפט הזה,שאם אתה רוצה משהו אתה צריך לפעול בנידון ולהשיג אותו.. כל עוד אתה מרגיש שאתה כן עושה את מה שצריך,וכן מגיע לך,ובכ'ז זה לא מגיע,זה מכניס אותך לחוסר אונים של מתח וחרדה (כמובן לא בכמויות מוגזמות כי סך הכל התחומים שבהם כן הולך לך טוב מחפים על זה..) מה שצריך ללמוד הוא שלא בכל התחומים אנחנו יכולים לשלוט,ולא כללללללללללל מה שאנחנו רוצים,אנחנו יכולים לקבל..יכול להיות שזה לא צודק,אבל זו המציאות,וצריך להתמודד איתה! תחייה את חייך כאילו את מחר,תאהב אותם ותהיה שלם איתם גם בלי האהבה שאתה כה מצפה לה,כי סך הכל יש לך הכל חוץ ממנה נכון? אז תאיר על החיים באור הזה,של החיוביות והאופטימיות.. כשזה יבוא,זה יבוא,ואתה תהיה מאושר עוד יותר,והכל יהיה טוב ושמח:) אבל בינתיים,חוץ מלהיות פתוח לאפשרויות חדשות,יציאות ושמחה בחיים,אין עוד שומדבר שביכולתך לעשות,נסה לקבל את זה,אחרת יהיה לך "חוסר אונים מוחלט"
חח הגזמתי קצת עם התאוריות האלה בפסיכולוגיה אבל נו מילא,מקווה שעזרתי :)
 
אי אפשר לעולם לדעת...

עד לאהבה הגדולה , תהנה מהדברים הקטנים, מהפלירטוטים ומהמתח המיני. אל תתפשר, אבל אל תגזים בדרישות. שמעתי כבר על אלף ואחד סיפורים של אנשים שהכירו המון זמן ורק אחרי כמה שנים טובות נפל האסימון והם התאהבו, שמעתי גם על אנשים שחיים לבד כבר המון שנים ושמעתי גם על אהבה ממבט ראשון. אי אפשר לעולם לדעת... אבל עדיף לחיות ולהנות ולבלות ולחכות שהזמן יראה לנו את הדרך. ליאור.
 

angell21

New member
לכול סיר יש מכסה..

ולכן אתה לא אמור להתפשר על דרישותיין ובטח שבטח לא להתייאש חלילה.. הבחורה שך ממתינה לך בין אלף ואחת הדיטיים שאתה עובר ותעבור והיא היא האחת שלה חיכית אם תתיאש יכול להיות שתפספס אותה או את ההזדמנות להכיר אותה.. ומה פתאום להתפשר לכול אחד ואחת מאיתנו יש העדפות מיניות ואסור לאף אחד מאיתנו אלא לשאוף להגיע למושלמות שאנו מחפשים... לכן בהצלחה!!!
 

Scop

New member
חח... כמו ריקוד הגשם של האינדאנים..

את יודעת מה אומרים על ריקוד הגשם של האינדאנים.. הוא מצליח בגלל שהם לא מפסיקים אותו עד שיורד גשם
אז יכול להיות שאם אחכה ואחכה בסוף תגיע המכסה שלי.. אבל.. כמו שכמה מכסים היו בטוחים שאני הסיר שלהם חד צצדית.. אבל הן רק ישבו עלי טוב, ולא גרמו לרתיחה.. ככה אני חושש שמה המכסים ש*אני* רציתי מאוד מחפשים סירי יהלומים או משהו.. כמוהם.. ואמנם אני לא סיר מתכת פשוט, אבל יהלומים? מי משתמש בסיר יהלומים בימינו... טוב קצת הסתבכתי במטאפורה.. פשוט נראה שהבחורות שאני ממש רוצה.. יש קונצנזוס שכולם רוצים.. וזה לא יוצא.. אאוף.. אני כבר לא יודע אפילו מה אני רוצה לומר בהודעה.. קשה להסביר את זה..
 

angell21

New member
היי סקופ../images/Emo140.gif

אני אנסה להתייחס לתיאוריה שהבאת לפני... אל תתיאש עד שהסיר יתיישב עלייך טוב ויגרום לך לרתיחה של מאה מעלות ואולי יותר... בנוגע לסוגי הסירים יש כאלה שיעדיפו פיירקס ואחרים ייעדיפו מפיילה..ותתפלא אבל יש גם כלאה שיחפשו סיר מיהלומים להשתמש בו למרות שאף אחד לא משתשמש בו כיום..ואלו הן ההתאמול שלך..הבנת? בקיצןר מתוך כול ההתאמות שלך(היהלומים) אתה תבחר את היהלום שהכי מנצנץ והכי יושב עלייך טוב והכי מתאים לך למלתחת הבגדים וסגנון החיים... אני מקווה שהבנת מהתיאוריה שלי משהו..תעדכן אותי...
 
אתה צעיר!

בשביל מה להתפשר? על מה להתפשר? לבקש בחורה שתסחוף אותך מהרגליים נראה לי לגיטימי ביותר ובהחלט לא מוגזם. זה עוד יגיע. רק צריך לחפוץ בזה מספיק.
 

קTמו

New member
נמצאת במצב דומה,

ולא מתפשרת.. תאמין לי,אני מאמינה שהדרישות שלך לא כל כך גבוהות..לכן,צריך להמשיך לחכות,ולא להתפשר על אדם שפשוט לא מתאים לך..או שאתה לא רוצה אותו מספיק.. זה יבוא,אל תדאג :)
 

ליאן.

New member
אם במשך חודש שלם

לא מצאת את האחת המיוחדת, זו באמת סיבה לדאגה בשבילך? אתה רציני? יש אנשים שבמשך שנים לא מוצאים אותה. אם החלטת שלא להתפשר ולחפש מישהי שתרגש אותך באופן מיוחד, אז למה אתה מוותר כל כך מהר? מעבר לכך, עוד לא החלטתי אם העובדה שאתה משווה את הבחורות שאתה פוגש לבחורה מן העבר היא לחיוב או לשלילה. מצד אחד, ניסיון העבר אומר לך שיש אפשרות לצפות ליותר. אך מצד שני, לכל אחת הייחוד שלה ואולי משהו מתפספס כשאתה משווה לאחרת. לא כל כך הבנתי למה התכוונת כשכתבת "מעבר לרמה שלי" או "יותר מדי גבוה בצמרת הביקור". אשמח אם תואיל להסביר את כוונתך.
 

Scop

New member
אולי אני מגזים..

אמנם עכשיו זה רק חודש, אבל רצף הפוטנציאליות ש.. "לא היו זה" נמשך יותר.. כשכתבתי "יותר מדי גבוה בצמרת הביקוש" התכוונתי שבחורה מבוקשת מאוד.. זה מוריד את הסיכויים שתיהיה פנויה בכל זמן נתון, הנס, קשה למצוא כשכתבתי "מעבר לרמה שלי" התכוונתי שאולי אני לא ברמת סטטוס שווה, סביר שלא אוכל לצאת עם ג'וליה רוברטס, גם אם ממש ארצה.. אני מחשיב עצמי כבחור שנראה ממוצע.. אבל אני סוחף באישיות שלי, וככה אני נמצא ביתרון בכל הנוגע ל "דייטינג גיים".. אבל אני מתחיל חושב (חוסר ביטחון זמני?) שכנראה שיש בחורים שגם נראים יותר טוב, וגם סוחפים באישיותם (טוב, לא כמוני, כי אני "יוניק"
) או אפילו בחורים שנראים מצויין ורגילים באישיותם, ואז הבחורה "האחת" יכולה לבחור מיני רבים וטובים.. וזה מרגיש פתאום כדבר מעבר לשליטתי.. המקרה עם הבחורה האחרונה גרם לי לחשוב על זה- הייתי "מאי און צארמינג סלף", מה שבדרך כלל עובד.. ונראה שהכל היה טוב, טלפון, נשיקה.. אבל פתאום לא.. ואני לא מבין למה.. ואני מנסה לחשוב מה יקרה עם הבחורה הבאה שהמון מחזרים אחריה.. היא יכולה להרשות לעצמה לבחור יותר, וזה מטריד אותי. אהמ.. עכשיו כשאני כותב את זה ככה זה נמשע לי עצת בכייני... ו "אתה אמור לדעת שלא כולן ירצו אותך".. אבל הבעיה היא, שאני רוצה שדווקא אלא שאני *ממש ממש* רוצה ירצו אותי, ולא אלא שנחמד וכייף לי איתן לקצת. בנוגע לבחורה מהעבר- לא, אני לא משווה אליה, אני משווה להרגשה, לאיך שהתנהגתי.. חבר שלי אמר לי שאני לא מחפש בחורה להתאהב בה, אני מחפש את שוב התאהבות, והבחורה היא סתם אמצעי.. אולי הוא צודק..
 

ליאן.

New member
עדיין לא בטוחה שהבנתי..

אם בחורה מבוקשת מאוד.. זה אומר שהיא לטעמך? שהיא נחמדה במיוחד? או שאתה פשוט מעוניין בה כי אחרים מעוניינים בה?
 

Scop

New member
להפך, בערך..

לא עצם העובדה שהיא מבוקשת אומר שהיא לטעמי, או שאני מעוניין בה- בחורה שאני מתעניין בה, מטבע הדברים מקרינה מספיק ערך כדי שרבים אחרים יתעניינו בה. לדוגמא, אני חושב שגוליה רוברטס נראת מצויין, לא בגלל שאחרים חושבים כך, אני מניח שהיית חושב כך גם אם אפאחד אחר לא היה חושב כך.. ואחרים יהיו מעוניינים בה בלי תלות אליי, ולכן הייתי מגדיר את גוליה כ"בחורה מבוקשת".
 
לא להיתפשר אבל ...

יש הרבה קשרים מדהימים שהתחלו בנוני מנוס ( ראה ערך ברבלה- חוכמת הביגלה )
 
למעלה