נמחק

השאלות האלו מרגישות לי אמורפיות מידי.

למה המסקנה חייבת להיות שהאימפקט של הבודד במוצר של 100 אנשים שונה מזה במוצר של 1000 אנשים? הייתי מבינה אם מדובר על מוצר שעליו עובדים עד 10 - 20 אנשים לעומת 100 ויותר, אבל אני חושבת שבמספרים כאלו, האימפקט על המוצר נקבע הרבה יותר על פי יכולות אישיות הרבה יותר מאשר הגודל של הצוות או החברה.

מעבר לזה, חברה לא יכולה לשרוד בלי לחדש, אבל גם לא יכולה לשרוד בלי לבצע. מצד אחד לכל חברה יש בשלב מסוים לקוחות שהיא צריכה לבצע עבורם דברים כדי שהם יהיו מרוצים, ומצד שני היא צריכה לחדש כל הזמן כדי להשאר רלוונטית. עבדתי במספיק חברות גדולות עם לקוחות מבוססים כדי להבין את החשיבות שבלטפל בלקוחות - אבל גם לראות אותן מפסידות כסף כי חברה אחרת הצליחה לחדש בכיוון טוב יותר ומוצלח יותר וכך למשוך אליה לקוחות קיימים.

ובסופו של דבר רק מעטים מאוד והמוכשרים ביותר יכולים לקבוע שהם רוצים לעסוק

ולגבי מה שחשוב לקבל מהעבודה - זו שאלת טריק מראיונות, כי המגייסות והמנהלים תמיד רוצים לשמוע משהו מעבר ל״אני רוצה רק כסף״. הם רוצים לדעת שאתה מתרגש לעבוד דווקא על המוצר שלהם, ושתהיה מוכן להשקיע בו לפי הצורך.
 

user32

Well-known member
מנהל
הצ'קליסטים האלה הם קודם כל פריביליגיים ולא רלוונטיים להרבה אנשים.
שנית, זה קצת כמו אלה שבאים לעולם הדייטים עם רשימת דרישות שמתאימה יותר לקניית רכב. בעיניי זה קצת פתטי. צריך להיות כמה קווים אדומים (נגישות תחבורתית למשל במקרה שלי), ולבוא בראש פתוח. אני בוחר מקומות/שותפויות לפי האנרגיה שאני מרגיש, הערכת סיכונים/סיכויי הצלחה, עניין מקצועי, הזדמנויות תנאי הסביבה והתמורה הכספית.
בהתייחסות לפוסט: יכול להיות מוצר שמכניס 100 מליון דולר וזה אתר הימורים מפוקפק לעומת מוצר שמכניס מליארד דולר וזה AI שמזהה מחלות. אז אולי יהיה לי אימפקט יותר גדול במקרה הראשון אבל מה המשמעות? כל אחד והשיקולים שלו.
 
למעלה