נמאס לי...

**Blue-Lagoon**

New member
נמאס לי...

כבר כתבו פה מיליון הודעות על הפיגוע אבל אני פשוט לא יכולה להפסיק לבכות. לא הכרתי אף אחד שנהרג בפיגוע הזה, וגם לא מישהו שהכיר מישהו שנהרג. מזל. אבל רק המחשבה, שזה המקום שרוב החברים שלי יוצאים אליו, שאם המחבל היה בוחר מועדון אחר, אם הוא היה מחליט שאת הפאצ`ה ``יותר מתאים לו לפוצץ`` בין השמות של ההרוגים, היו גם אנשים שאני מכירה. אני לא מבינה למה. למה ילדים שיוצאים לבלות, שכל מה שהם רצו היה לצאת להנות, להתפרק ולחזור הביתה היו צריכים למות. אני יושבת פה ומישהו מנסה להסביר לי למה זה קרה. שוב פעם לאלוהים היתה סיבה. כמו באסון ורסאי, תמיד יש לו סיבה. אני לא מבינה איך אפשר להאמין שיש אלוהים אחרי כל הדברים האלה. פשוט לא. עוד יותר לא מבינה שאנשים מנסים להצדיק את זה, זה קרה כי אלוהים רצה. שטויות. זה קרה כי ערבי אחד קם בבוקר והחליט ללכת לפוצץ מועדון, להרוג כמה ילדים. מה זה משנה. א-י-ן אלוהים. למה אתם מתעקשים להאמין בו? וגם אם יש.. הוא לא שוה שיאמינו בו. פשוט לא. אני מרגישה אגואיסטית, אבל כל מה שאני יכולה לחשוב עליו זה תודה שזה לא קרה במועדון שחברים שלו מסתובבים פה. יהי זכרם של ההרוגים.
 

סהר-תמיכה

Active member
מנהל
אין תרופה להרגשה הזו

להרגשה של הפגיעות, חוסר הוודאות לגבי עצם בעובדה שנהיה כאן גם מחר, לזה שיש דברים כאלה בעולם... מה שכן יכולה להגיד לך שלשנוא עם אחר בצורה מוכללת - היא להמשיך את המגמה הזו של שנאת חינם ולהנציח אותה. יש מספיק מזה בעולם, לא צריך עוד. יש אנשים שונים וחלק מהאנשים מצדדים במעשי אלימות ושנאה. אין זה אומר שכל האנשים הם כאלה, גם אם יש הרבה. שנאה מעוררת עוד שנאה ואין לזה סוף. מישהו צריך להפסיק את זה. הגיע הזמן. ודבר אחרון לך ולכולם - אני מבקשת בפורום הזה, לא להתבטא בהתבטאויות גזעניות.
 
למעלה