נמאס לי!!!!!!

מיצו

New member
נמאס לי!!!!!!

יש לי בבית כיסוי אחד לאופנוע שנותר לי בירושה מהאדוונצ'ר. הוא עצום, היה מספיק לכסות את הפרונט הגבוה, את הכידון הרחב, ואפילו ארגז ושתי מזוודות.

אבל כמה שהוא טוב (בכל זאת בן 3 או אפילו 4), הוא קצת בלוי, קצת קרוע, וקצת עצום בגודלו אפילו לאופנוע בגודל של היאבוסה (כרגע הוא עדיין עם שני האגזוזים ולכן הוא רחב מאוד מאחורה).

יש לי בבית עוד 2 כיסויים, חדשים לגמרי שמעולם לא היו בשימוש, אבל הם במידה L, וזה קטן מדי... הייתי בשבוע שעבר באיטליה וקניתי עוד שני כיסויים - אחד סופר איכותי עשוי בד מגופר עבה נגד מים ונגד זיבי, ועוד אחד ניילון שמתקפל קטן קטן - וגם הם מידה L ולא עולים על האופנוע (למרות שהמוכרים הבטיחו לי שזה ענק ושזה טוב. זה לא.)

אני מחפש ומחפש ומחפש, וגם אם אכתוב עוד 4 פעמים זה לא ישנה את העובדה שאני לא מצליח למצוא בשום מקום כיסוי בגודל XL שמתאים להיאבוסה!

עזרה? (ואם מישהו רוצה לקנות כיסוי מידה L אני אפרסם את זה שוב ביום חמישי).
 

iec

New member
אני לא מבין מה הבעיה שלך...כסה אותו בנתיים עם

התחתונים שלך.
 

Red Ross

New member
נו באמת... מה זה יעזור בכלל? טוב שלא הצעת לו ניילון נצמד.
 

מיצו

New member
אכן דיאטה חריפה

בשבוע הבא אבו מוסא מתוכנן להיכנס לניתוח קיצור קיבה ושאיבת שומן, שבמהלכה הוא ישיל כ- 20 ק"ג ממשקלו, ויעבור כריתת אגזוזים והשתלת קרבון.
 

noy fb 2

New member
אני מבין מאד את תופעת ה"קופיקוציטיס".


אבל, למה בכלל להתחיל, עם כבד וגדול?
בסוף התהליך הוא יוותר כבד, קל יותר
ועדיין גדול. וגם אז, כול R\RR או דוקאטי שחסרות לו 2 בוכנות מלידה, יטזטזו אותו בסיבובים "קטנים",
כול הליטרים + יהיו כמוהו בסוויפרים הגדולים וכול 12-14 יפאני או 13-16 מוסלמי (ז"א: הורכב בגרמניה), יחזיקו אותו בקלות
במבנה מכונס בישורות?
אז...מה הקטע?
 
אתה מאלה?

ששואלים מישהו כמה עלה ואומרים לו שחבל שהוא לא דיבר איתך לפני?
 

גיZמו

New member
אני שמתי 2 מדבקות NO FEAR ואז הורדתי אחת

כי לא הייתי בטוח שהשלדה של האופנוע תתמודד בהוספה של 2 מדבקות.
 

INKBOY

New member
תחזיר אותה, כל האיזון של האופנוע הלך לפח

קודם כל בטיחות!
 

iec

New member
זה יותר מזכיר את אלה ששואלים אותך כמה עלה

לך האופנוע ...אתה עונה ואז הוא מגיב בפליאה :" וואוו, מחיר של אוטו!"

אבל יש משהו במה שהוא שואל...מי "שופך" על היאבוסה כסף.זה מיותר...זה כמו לנסות לאפר את אילנה דיין.


מצד שני זה קופיקו. וקופיקו הוא משוגע תעודות.

אם ידעו איזה קופיקו מסתובב לי בראש ידווחו עליי למשרד הבריאות
 

מיצו

New member
כי זה מה שאני רוצה.

עוד לא למדת לא להתווכח עם הקופיקו?

ועכשיו ברצינות, אני אענה לך. בעשר השנים האחרונות רכבתי על המון סוגי אופנועים. היו כאלה שהשאירו לי טעם של עוד, היו כאלה שחשקתי בהם אבל ברגע שרכבתי הבנתי שזה כמו בלונדינית עם מלא איפור (לא טובה לכלום אבל יפה מרחוק). היו כאלה שאיכזבו מאוד, היו כאלה שנתנו לי תחושות טובות. זה כדי לשים את ההבנה שלי בפרספקטיבה המתאימה, כדי שלא תגיד "אבל לא ניסית". אז ניסיתי.

אחרי שהעמדנו את הדברים בפרופורציה הנכונה, ואחרי שרכבתי על כל מה שצריך לרכוב, אתה צריך להסתכל על העובדה שקניתי היאבוסה בפעם הרביעית (עם אופנועים אחרים בין לבין, לא ברצף), ולשאול את עצמך למה. כלומר אתה לא חייב לשאול, אבל כדי לענות על השאלה שלך אתה צריך להבין שכנראה, לי אישית, האופנוע הזה עושה משהו. בדיוק כמו שלמשל iec החליף CB1000R בקרוסתורר, וכעבור לא הרבה זמן החליף ב- CBR1000RR. כנראה שמשהו שם גרם לו להבנה, או גרם לו לרצון, או גרם לו לחשקים מסויימים.

אז זהו. שלצרכים האישיים שלי, שהם כמובן אינדיבידואליים לחלוטין (לכן קוראים להם "אישיים"), מסתבר שמה שעושה לי את זה, נכון להרגע, היאבוסה. לא פעם, לא פעמיים, לא שלוש אלא ארבע פעמים (שוב - היו בין לבין אופנועים אחרים, ואפילו כאלה מאוד מאוד מוצלחים). עוד לא מצאתי אף אופנוע, בישראל, שעושה עבורי את מה שההיאבוסה עושה, בכל הפרמטרים האפשריים, וביניהם אפשר למנות ביצועים, תחושת רכיבה, קלות תפעול, נוחות, אמינות, ויופי (זה טעם וריח, אי אפשר להתווכח) - זה כדי למנות כמה מאותם פרמטרים, ויש כנראה גם אחרים.

ולבסוף כדי לסגור את הפינה סופית, אני רוצה להזכיר לך שחלק מחוויית האופנוענות ואחזקת האופנוע היא, עבור חלק מהאנשים, גם היכולת לקחת את מה שהיצרן נותן ולעשות איתו משהו אחר. אילו הייתי בעל ידיים טכניות כמו חלק מהחברים פה, אילו היו לי הכלים, אילו היה לי הזמן, אילו היה לי החשק, אילו הייתי בארה"ב עם יכולת קסטומיזציה אינסופית (ברוב המדינות, לא בקליפורניה למשל), אז אולי הייתי הולך קדימה צעדים נוספים. כרגע עבורי בישראל זה מספיק.

אני מקווה שהסברתי, ועל הדרך גם נתתי כמה תובנות שעושות לי שכל.
 
למעלה