נמאס לי צריכה עזרה

נמאס לי צריכה עזרה

אני חד הורית ל-4 בוגרים, הצעיר מבינהים מפגר,2 רווקים גרים מחוץ לבית גם עובדים וגם לומדים, ושניים גרים איתי , הבן הגדול שגר איתי עובד, ולא עוזר לי בכלכלת הבית, ובקושי מוצא זמן לאחיו הצעיר, אבל כן יש לו זמן לעינייניו, לי מבחינה כלכלית מאוד קשה, אני מתקיימת מקצבת הביטוח בלאומי, ואין לי עזרה אחרת, אני ממורמרת, מתוסכלת, כואבת, שהכל מוטל עלי, כל מה שנוגע לילד זה אני, בטלתי את חיי, פעם הייתי צוחקת, מחייכת לכל העולם, חברות, חברים, היום אין לי כלום, גם לא חשק לכלום, שום דבר לא מהנה אותי, והכי מרגיז אותי שאבא של הילד לא לוקח חלק בכלום, הילד מצלצל לאביו ואביו דוחה אותו בכל מיני סיפורים, ואז יוצא שאני עושה הכל לבד, הילד צריך חוגים וכל מיני טיפולים במרכז הארץ ואני צריכה לעשות את זה לבד, לילדים שלי יש חברות, וכשאני רואה משהו בהן שלא מוצא חן בעיני, הילדים שלי כועסים עלי, ומוציאים אותי לא בסדר, וככה יוצא שאני מסוכסכת עם ילדי ורואים אותי באור שלילי, אתמול הגעתי למצב שאמרתי לבן הגדול או שהוא עוזר לי בכלכלת הבית, או שיעזוב את הבית ילך יזשכור לו דירה, לא ישנתי טוב כל הלילה ואני כואבת עדיין, צריכה עזרה או הדרכה, מה לעשות?
 
"עזרה ראשונה "

בוקר טוב ויוי , אין לי ספק שאת במצוקה אמיתית , ומענה רחב יותר אשיב בשעות הערב . באם את מעוניינת לבדוק בעיתך בהליך של גישור , יש בירושלים "מרכז עירוני לגישור" האמור לתן מענה , בין היתר , למצבים המתוארים בפנייתך , בעלויות נמוכות .. מס הטלפון של המרכז 6295787 בהצלחה יוסי
 
מעט הכוונה ויוי

ויוי שלום , קראתי בעיון רב את אשר כתבת הבוקר , הרבה כאב כעס ותסכול יש בהודעתך. אינני בטוח שפורום זה הנו הכתובת הראויה להעלאת מצוקותייך ופתרונן. אשתדל כמיטב יכולתי וידיעתי ראשית אני מבין שאחת הבעיות הקשות שלך הנו העדר הכנסה שתסייע בידך ביום יום ובמיוחד עם הילד המוגבל , הצעיר [אגב בן כמה הוא ......]. אני מבין שאת מקבלת קצבה מהביטוח הלאומי עבורך ? עבור הילד המוגבל ? האם אביו של הילד שלם מזונות ? כל הדברים האלו מחייבים ברור לא באינטרנאט אלא בדו שיח עם עובד/ת סוציאלי/ת ברווחה או בביטוח לאומי או באקי"ם.... יש לך קשר עם מי מהגופים האלו? הם מכירים ומודעים למצבך . אני חושב שאני מסכים איתך בקשר לרצונך בקבלת עזרה מהבכור , אבל במקום לדרוש " שיעזור לך בכלכלת הבית " ,ממליץ לשבת איתו על כוס קפה בערב , כששקט , ולהסביר לו כמה קשה לך ביום יום ועד כמה עזרה שלו עבור חלקו היחסי במגורים , מיים חשמל וכלכלה יקל עליך ויתן לכולם [גם לו] הרגשה טובה יותר. ולבסוף החברות של בנייך, עזבי הרפי ובמילים אחרות נסי לא להתערב. הם מבוגרים דיים ושום מקרה לא תצאי טוב מהערותייך ככל שתהיינה צודקות ויוי היקרה הרבה קשיים ואתגרים הציבו בפנייך החיים ,חלקם ניתן לפתור חלקם אני מניח שלא , אינני בטוח לאחר שקראתי בשנית הודעתך שגישור הינו הפתרון הטוב ביותר [אם כי אפשרי, אבל לכך צריכים לפחות שני צדדים ] , אבל בכל מקרה את חייבת לטעמי עו"ס מהקהילה /ביטוח לאומי שיעמוד לצידך בכל האמור למיצוי זכויותייך . המון בהצלחה בדרך לא פשוטה בה את צועדת יוסי
 
בוקר טוב וברוכה הבאה

בפורום זה, אוכל לאמר לך לענות על כל האספקטים הקשורים לגישור. אני לא יועצת או מטפלת אישית, ולכן לא אוכל להמליץ על דרכי טיפול אלו ואחרים. בנושאים כאלו תוכלו לפנות לעזרה לאנשים מקצוע אחרים, שלהם הידע המקצועי. לאמר רק את דעתי, לא ייחשב מקצועי. אולם, תוכלי לגשת להליך גישור עם האבא שלי הילדים, כדי שתוכלו לדון באחריות המשותפת של שניכם במטלות הקשורות לילדים. לפי החוק, על האבא לשלם מזונות לילדים מתחת לגיל 18. בגיל הצבא-עליו לשלם שליש. לגבי הבן הגדול, אין לי מספיק פרטים כדי לענות לך. בכל מקרה, אל תתייסרי אם אמרת לבנך משהו שאת סבורה שאולי לא הייתי צריכה לאמר, אף אחד מאיתנו לא מושלם.דברים קורים.
 

שילה1

New member
ביחס לילד עם "בעיות," ו/או צרכים מיוחדים-

קיימות פסיקות המחייבות אבות לשלם גם אחרי גיל הצבא. על כן-מציעה ך,במקביל,לפנות לויצ"ו,נעמ"ת,או לסיוע המשפטי(באם את זכאית)ולברר. בהצלחה לך.והעיקר-נסי לקבל הדברים בשויון נפש.
 
למעלה