נמאס לי מ``במה חדשה``..

mishmish18

New member
נמאס לי מ``במה חדשה``..

זה נורא נחמד, נתן לי חשיפה מצוינת והמון מבקרים, אבל כל הזמן נרשמים יוצרים חדשים שרוצים להעלות יצירות שלהם וגם היצירות שלהם וגם של היוצרים ה``וותיקים`` זקוקות ל``אישור`` של העורך- לא יודעת למה.. It sucks! אינ מחכה כבר שלושה שבועות שהיצירות החדשות שהעלתי יהיו מקוונות וכל פעם כתוב שיש איזה אלף יצירות נוספות שמחכות לאישור.. אז בתור צעד מחאתי נועז (או שלא..) אני אעלה לפה את היצירות החדשות שלי, לפני שהם יהיו בבמה
 

mishmish18

New member
(זאת היתה יצירה מיני רבות ) :)

תגובות יתקבלו בברכה, ובין אם אתם רוצים ובין אם לאו, אני האלה יצירות נוספות לפורום טל :cool:
 

מגיקל

New member
גם אני אהבתי :)

באיזה חומרים זה? עכשיו גם יש בעיות טכניות בבמה חדשה, וגם אני מחכה יותר משבועיים לאישור. אם למישהו בא להציץ בעמוד שלי...
 

GormE

New member
בכל מקרה ``במה`` זה לרוב בזבוז

אני שם אולי 3 חודשים,והאנשים שם לא יודעים לענות ליצירות המשפטים קבועים- ``מאוד יפה``,``אתה מאוד מוכשר``,``יש לך עתיד``,``הפרופורציות`` תגובה אמיתי לא מקבלים. ואם אני מעזה לסטות מהרגל התשובות הישנות- אויה! אני נסקלת במטר קללות אינטרנטי
 
למעלה