mishmish18
New member
נמאס לי מ``במה חדשה``..
זה נורא נחמד, נתן לי חשיפה מצוינת והמון מבקרים, אבל כל הזמן נרשמים יוצרים חדשים שרוצים להעלות יצירות שלהם וגם היצירות שלהם וגם של היוצרים ה``וותיקים`` זקוקות ל``אישור`` של העורך- לא יודעת למה.. It sucks! אינ מחכה כבר שלושה שבועות שהיצירות החדשות שהעלתי יהיו מקוונות וכל פעם כתוב שיש איזה אלף יצירות נוספות שמחכות לאישור.. אז בתור צעד מחאתי נועז (או שלא..) אני אעלה לפה את היצירות החדשות שלי, לפני שהם יהיו בבמה
זה נורא נחמד, נתן לי חשיפה מצוינת והמון מבקרים, אבל כל הזמן נרשמים יוצרים חדשים שרוצים להעלות יצירות שלהם וגם היצירות שלהם וגם של היוצרים ה``וותיקים`` זקוקות ל``אישור`` של העורך- לא יודעת למה.. It sucks! אינ מחכה כבר שלושה שבועות שהיצירות החדשות שהעלתי יהיו מקוונות וכל פעם כתוב שיש איזה אלף יצירות נוספות שמחכות לאישור.. אז בתור צעד מחאתי נועז (או שלא..) אני אעלה לפה את היצירות החדשות שלי, לפני שהם יהיו בבמה