נמאס לי מעצמי! (טריגר)
נמאס לי להיות הכי שמנה בפורום, הכי שמנה בעולם!!! להסתכל על עצמי במראה ולרצות לנפץ אותה, לרצות להעלם! להעלם לתמיד!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! נמאס לי- לאכול ולצום ולאכול ולאכול ולצום ולהתאפק ולהבטיח לעצמי שמחר- מחר אני אהיה יותר רזה. נמאס לי לנסות לקום ולגלות שבמקום לעזור לי מישהו תמיד דורך עליי נמאס לי לחשוב איך אני יוצאת מזה נמאס לי לחשוב איך להתגבר נמאס לי לחשוב שהכל מתחיל להסתדר ואז להתקל בקיר המציאות... הכל לא יסתדר! הכל רע רק רע!!! כמה רע עוד אני יכולה לסבול??? נמאס לי להרגיש זרה- איפה שאני לא נמצאת, אני רוצה מקום משלי אני רוצה חיים נורמאליים, אני לא רוצה את כל זה! לא רוצה את ה"משפחה" הזאת- שתמיד גורמת לי להרגיש הכי מרוחקת בעולם, שבמקום לאהוב אותי רוצים רק לראות אותי נהרסת. אתם רוצים אותי מושלמת- בובת חרסינה עומדת על הויטרינה מחייכת חיוך רחב וגם כשאני עושה את זה זה לא מספיק לכם כלום לא מספיק!!! ואני- מה איתי? מה עם מה שאני רוצה?????????????????? אני רוצה לחיות את החיים שלי! רוצה להרגיש מוערכת, רוצה להרגיש אהובה, רוצה ליפול- ולדעת שזה לא כזה נורא... להרגיש שמישהו מפיק תועלת מקיומי שמשהו מצליח לי שיש בי ניצוץ, יש בי משהו, פיסה קטנה של טוב... אני בסה"כ רוצה לפעמים להרגיש שמותר לי להאט את הקצב, שמותר לי- להיות אנושית... אני שונאת את החיים האלו שונאת לקוות ולהתאכזב שונאת אופטימיות- אופטימיות זו האשלייה הכי גדולה שהחיים הצליחו למכור לי!!! והיא זועקת "רמאות!!!" למה זה מגיע לי??? למה? למה רק רעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעע???????????????????????????????? אני עייפה- רוצה רק לישון עוד אכזבה ועוד אכזבה, עוד נפילה ועוד עצב ועצב ועצב דיייייייייייי מספיק לי אכלתי מספיק! אכלתי מספיק!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! מספיק לכל החיים!!! אז למה אני עדיין רעבה?????????????
נמאס לי להיות הכי שמנה בפורום, הכי שמנה בעולם!!! להסתכל על עצמי במראה ולרצות לנפץ אותה, לרצות להעלם! להעלם לתמיד!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! נמאס לי- לאכול ולצום ולאכול ולאכול ולצום ולהתאפק ולהבטיח לעצמי שמחר- מחר אני אהיה יותר רזה. נמאס לי לנסות לקום ולגלות שבמקום לעזור לי מישהו תמיד דורך עליי נמאס לי לחשוב איך אני יוצאת מזה נמאס לי לחשוב איך להתגבר נמאס לי לחשוב שהכל מתחיל להסתדר ואז להתקל בקיר המציאות... הכל לא יסתדר! הכל רע רק רע!!! כמה רע עוד אני יכולה לסבול??? נמאס לי להרגיש זרה- איפה שאני לא נמצאת, אני רוצה מקום משלי אני רוצה חיים נורמאליים, אני לא רוצה את כל זה! לא רוצה את ה"משפחה" הזאת- שתמיד גורמת לי להרגיש הכי מרוחקת בעולם, שבמקום לאהוב אותי רוצים רק לראות אותי נהרסת. אתם רוצים אותי מושלמת- בובת חרסינה עומדת על הויטרינה מחייכת חיוך רחב וגם כשאני עושה את זה זה לא מספיק לכם כלום לא מספיק!!! ואני- מה איתי? מה עם מה שאני רוצה?????????????????? אני רוצה לחיות את החיים שלי! רוצה להרגיש מוערכת, רוצה להרגיש אהובה, רוצה ליפול- ולדעת שזה לא כזה נורא... להרגיש שמישהו מפיק תועלת מקיומי שמשהו מצליח לי שיש בי ניצוץ, יש בי משהו, פיסה קטנה של טוב... אני בסה"כ רוצה לפעמים להרגיש שמותר לי להאט את הקצב, שמותר לי- להיות אנושית... אני שונאת את החיים האלו שונאת לקוות ולהתאכזב שונאת אופטימיות- אופטימיות זו האשלייה הכי גדולה שהחיים הצליחו למכור לי!!! והיא זועקת "רמאות!!!" למה זה מגיע לי??? למה? למה רק רעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעע???????????????????????????????? אני עייפה- רוצה רק לישון עוד אכזבה ועוד אכזבה, עוד נפילה ועוד עצב ועצב ועצב דיייייייייייי מספיק לי אכלתי מספיק! אכלתי מספיק!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! מספיק לכל החיים!!! אז למה אני עדיין רעבה?????????????