נמאס לי ליפול כל הזמן...

morani

New member
נמאס לי ליפול כל הזמן...



שלום לכולם!! די אני כבר ממש מיואשת כל פעם שאני טיפה בדיכאון אני ישר פונה לכיוון האוכל, אוכל מכל הבא ליד ואז מתה להקיא ולא מצליחה ואני כל כך כועסת על עצמי ואומרת - זהו זו הפעם האחרונה!!! ולצערי זה ממשיך וממשיך כל כך נמאס לי זפשוט בא לי לבכות, למישהו יש עצה בשבילי, אני חייבת עידוד!!!
 
הי מורני



האמת היא שאני לא ממש יודעת איזה מילים יכולות לעודד אותך, חוץ מזה שאני חושבת שכולם מבינים בדיוק מה עובר עליך.. כולנו כאן עוברים בדיוק את התהליך הזה של פניה לאוכל, כעס, הבטחת הבטחות לעצמנו וחזרה למצב הנוכחי.. חוץ מאשר לנסות אולי בכל פעם למשוך את זמן הפניה לאוכל או למצוא תחליפים כמו לבוא לכאן ולבקש עזרה, קשה לי לתת עוד עצות כי אני בעצמי מנסה.. אני פשוט מנסה למשוך עוד ועוד זמן עד חטיפת האוכל וע``י כך מפעילה את ההגיון.. לא יודעת עד כמה זה עובד, וזה לוקח זמן עד שזה מתחיל לעבוד.. בינתיים תדעי שכולנו כאן בשבילך ומבינים מאד מאד לליבך. תחזיקי מעמד.
 

@tagel

New member
ניב יקירתי



צהריים נפלאים יקירה איך עברו היומיים האחרונים עליך? מצפה לשמוע ממך... ומורני... נראה לי שתוכלו לסייע רבות אחת לשניה אל תתביישו לכתוב הכל כאן איש לא מכיר אתכן תוכלו לסייע אחת לשניה וגם לאחרים שיראו את התכתובות שלכן ויזדהו ממתינה לשמוע ממך אוהבת תגל
 
הי תגלי



צהריים טובים וסופ``ש נעים. עלי עברו דווקא ימים סבירים ביותר, אפילו יורדת ושומרת ממש יפה. דווקא רציתי לשמוע לשלומך.. חוץ מזה אני בסדר, אפילו עם התקפי הרעב הצלחתי לשמור על הדיאטה ולא לפגוע בה וזהו, יש תוצאות.. מקווה להמשיך, תמיד בהתחלה אני חדורת נכונות והכל אחלה ואני נשברת מהר. מנסה לסחוב יום אחד בכל פעם. מחכה לשמוע ממך.. אוהבת, בי.
 

@tagel

New member
ניב מקסימונת



אני כל כך שמחה לשמוע שהכל בסדר איתך מצויין שהצלחת לשמור על התפריט ואני מקווה שעצותיי לאותו ערב סייעו לך אגב כתבת לי לאיי סי שאני צודקת אולי תעלי את הסוגיה כאן בפורום? מה כדאי לאכול כדי לחרוג מהתפריט קלוריות שהוקצב לכן ולא לשבור דיאטה? מה דעתך? תוכלי לפתוח הודעה חדשה בנושא אגב, אני בסדר תמיד מדווחת לכן כאן אוהבת תגל
 
תגלי



אולי באמת אני ארשום, למרות שלדעתי זה לא תמיד עובד, כי כשאתה בדחף של לזלול, אז זוללים.. עכשיו אני עוד בהתחלה אז זה הולך אבל בהמשך אני לא הכי בטוחה.. רציתי רק שתשימי לב, כתבתי לך משהו בהמשך, דפדפי הלאה, חשוב לי שתקראי. בהמון אהבה ניב
 

@tagel

New member
ניב מתוקה



מנסיון... הכל עובד תמיד טוב להכנס ולקרוא את הגיגייהם של השותפים למאבק לומדים הרבה מהשיתוף אני דוחקת בך לכתוב אוהבת תגל (הולכת לחפש הודעות בהמשך ממך)
 

תרנגולת

New member
אוקיי. אני לא יודעת אם אנשים כמוני



אבל כשאני הולכת לזלול.. זה מתחיל מביס- ונו, עוד קצת ועוד ועוד.. אני זוללת בעיקר כשיש אוכל מוכן בבית- והצרה היא כשהוא משמין. מכיוון שזה לא בדיוק נשלט-אי אפשר להחליט על מה ליפול.. לכן- כמה טיפים: תעשו מרק, וסלט ותשימו במקרר- ככה.. אתם מגיעים הביתה, יש אוכל מוכן. גם קר- שלא צריך לחמם, וגם לחמם בזמן שאתם ``טורפים`` את האוכל הקר.. ואז הבולמוסים- במקום להיות על נשנשים שכאלה (עוגיות, שוקולד, לחם וסתם כאלה דברים), לא עולים על כ``כ הרבה קלוריות.. הרי כשחוזרים הביתה עייפים ומותשים ורעבים (לאו דווקא רעבים.. אבל שיהיה), עולים על כל מה שזז או לא זז. אם יהיה משהו מוכן שהוא ללא יותר מדי קלוריות- נהדר. כי הרי לא ממש ממש חושבים על הטעם. רוצים משהו מתוק? פירות.. שיהיו תפוחים אפילו :) (שלא יהיה צריך לקלף.. חח). בקשר לכמויות.. לפעמים אין מה לעשות. בכל מקרה- אפשר לנסות להחליט שלא אוכלים בעמידה.. זה לוקח זמן עד שמצליחים עם זה, זה קשה מאוד.. אבל מתרגלים לאט לאט, בהתחלה לא שמים לב, רק מדי פעם.. אח``כ כבר יותר שמים לב.. לטווח הארוך- זה יוריד לכם המון המון קלוריות בהמשך.. אולי היום ומחר ובעוד שבוע או אפילו חודש זה ממש לא יעזור, כי לא תצליחו וסתם ככה. אבל זה חייב לעזור מתישהו, ושווה להתאמץ.. מה גם- שמים לב למה שאוכלים כשזה בישיבה (למרות שבהתקף זלילה, עדיף לא לדעת בכלל:)), זה יכול להזיז. ושוב- הכי הכי חשוב.. זה לא לכעוס על עצמכם יותר מדי. תמיד להתייחס בסלחנות ולהסיק מסקנות לפעם הבאה. לא הצלחתם בפעם שאחרי? אותה טעות? לא נורא. תמשיכו הלאה. אם תכעסו על עצמכם יותר מדי- זה עלול להתבטא בבטן בסופו של דבר. מה שיגרום לעוד תסכולים ועוד זלילות- שלא עושות טוב להרגשה. זהו. שבוע טוב לכולם.
 

morani

New member
גם אני כאן בשבילת תמיד



יקירתי, אני שמחה כל פעם להיכנס לכאן ולקבל כזו אהדה ואהבה מכולן, אנחנו צריכות להיות חזקות אני גם מנסה לשכנע את עצמי בכך, נכון זה פתרון טוב במקום לפנות ישר לאוכל צריך להיכנס לכאן ולפרוק את הכל - כל מה שבא לנו באותו רגע...!! שיהיה לך סופשבוע נהדר !!! מחכה לשמוע ממך!! בי בי מורני.
 

@tagel

New member
היי מורני יקרה



מצטערת שאני מגיבה כעת רק התעוררתי. אינני מכירה אותך ולכן קשה לי לייעץ לך. אשמח אם תספרי יותר ממה את סובלת. אם הבנתי נרון, אז את בעייתך הינה בולמסיי אכילה, ואם אכן זה כך, אזי, אני מציעה לך לא להלחם ישר מההתחלה בהתקפים האלו. תמשיכי לאכול בתדירות הגבוהה אליה את רגילה, רק שני את מרכיבי המזון אותם את אוכלת. שלבי יותר ירקות ופירות בתפריט שלך, אל תכנעי למעדני חלב וארוחות מלאות. נכון להיום, אנחנו בסופשבוע, הימים הכי קשים, כי הבית מלא אוכל, וקשה להתמודד. עשי לעצמך חק שאת אוכלת רק שתי ארוחות מלאות ביום, וכל שאר הנישנושים, הינם ירקות חסרי שומנים. אני מקווה שעזרתי קצת. ממש חשוב שתספרי על ההפרעה שלך בייתר פירוט. ברוכה הבאה, אני מבטיחה לך שנהייה כאן לצידך כולנו. אגב, יש כאן בנות שסובלות מאותה הפרעה (זלילה) כמוך, תוכלי להסתייע בהן. אוהבת ומצפה לשמוע ממך תגל
 

morani

New member
הי תגל ערב טוב!!



אני שמחה לקבל ממך תגובה!! זה כל כך כיף להשתייך לפורום הזה!! בכל אופן אני מאוד אשמח לספר לך את הסיפור שלי הוא די ארוך אבל אני מרגישה צורך לספר לך הכל, ברשותך כמובן! אבל אני נאלצת לעשות זאת מאוחר יותר ואולי אפילו מחר בבוקר, אל תכעסי בגלל שאני חייבת ללכת, ולכתוב את הכל יקח לי זמן, אז אני מקוה שאת לא נעלבת אני אחזור ואספר הכל! אני מאוד אשמח לשמוע ממך גם מה קורה אצלך ומה הבעיה שאת מתמודדת איתה, אז בינתיים שיהיה לך סופשבוע נפלא ותעשי חיים!! אני אחזור אליך חמודה בי בי שלך מורני
 

תרנגולת

New member
מורני יקרה..



אני כ``כ מבינה לליבך, גם לי קורים דברים כאלה. שמעי נא.. תנסי לא לכעוס על עצמך כך.. זה גורם לך להרגיש רע. הרגשה רע, תגרום לך ``לקפוץ`` על האוכל, וזה כמובן יגרום לעוד מצב רוח רע, וכן הלאה. בכל יום שאת אוכלת המון, במקום לכעוס על עצמך, תשימי לב- מתי את אוכלת יותר? בערב, בבוקר, בצהריים? כשתשימי לב יותר איך את ``עובדת``, תוכלי למצוא פתרונות. אם את אוכלת המון בצהרים, תמצאי לך עיסוק לצהריים. אל תוותרי על ארוחות, זה עושה אותך יותר רעבה, וגורם לך לחשוב על אוכל כל היום- ואז כשאת מגיעה לזמן שמותר לך לאכול, את מתנפלת על האוכל, ולא יוצא מזה שום רווח, לפעמים אף הפסד. תשתדלי להקפיד על 3 ארוחות, וביניהם איזה תפוח עם יוגורט או משהו בסגנון. אם זה ממש לא הכיוון עכשיו... תזכרי שצריך להתחיל ממטרות קטנטנות- אין לך מה להפסיד מזה. תתחילי לטפס בצעדים איטיים. פעם אחת תנסי לוותר על עוד ביס אחד (אז נכון.. כולה ביס, אבל נצחון גדול מאוד), בפעם הבאה על שתיים.. לאט לאט תצליחי יותר. ואם תפלי, תנסי לא להתיאש. בכל מקרה- אל תבקרי את עצמך בצורה קשה מדי. אוכל ומשקל זה לא כל מה שאת, יש בך יותר מזה- אני לא חושבת שאת צריכה לתת לזה להרוס לך . בקשר לסוף השבוע- תזכרי שזה תמיד הזמן הקשה ביותר, הוא מראש נועד ל``כשלון``. זה הזמן הכי קשה, ולכן- את צריכה לוותר לעצמך. להגיד לעצמך שמותר לך, ולא ``להרוג`` את עצמך אם לא הולך. בקשר להקאות- אלה עינויים, את צריכה לשמוח שלא הולך לך עם זה (הגרון שלי כואבבבבבב!). עינויים נפשיים ופיזים. אני חושבת שאם את מנסה כ``כ להזיק לעצמך ככה.. לא משנה אם את לא מצליחה, את צריכה לפנות לעזרה פסיכולוגית, זה יהיה הדבר הכי נכון, זה יהיה טוב לנשמה שלך, וזה יעזור לך המון. רזון לא יגרום לך לאהוב את עצמך, רזון רק יגרום לך להיות קצת יותר מרוצה, חוץ מזה- הוא שולי.. שבת שלום, וסופ``ש קל. מצפה לשמוע ממך, תרנגולת.
 

morani

New member
תרנגולת יקירתי!!



אני ממש שמחה לקבל כאן תגובות מהבנות, זה מאוד עוזר, אני אף פעם לא שיתפתי חברות או את אמא שלי בפרטים כאלו אינטימיים ואישיים אז כאן אני פשוט שופכת את ליבי וזה בהחלט עוזר!! בכל אופן, שאלת אותי מתי אני אוכלת יותר, אז יש ימים למשל שאני אוכלת כל היום רק מרק או יוגורט ואז חוזרת הביתה מהעבודה ב - 7 בערב וטורפת מכל מש שיש וזה הכי גרוע, כי בבוקר אני אומרת לעצמי אני לא יאכל הרבה שאני יחזור אבל אז משהו משתלט עלי ואני אוכלת כל, זה קורה גם לך?? יש ימים שאם אני כבר אוכלת בבוקר משהו אז כבר כל היום אני אוכלת....לא יודעת למה זה?? אני יודעת שאני צריכה לאכול 3 ארוחות ביום מסודרת באמת לפעמים אני מקפידה על זה, אבל פתאום אם משהו לא מסתתדר לי כמו בנים למשל, אז ישר אני אוכלת כאילו שזה יעזור...., אחר כך אני מרגישה יותר רע כמובן, ועוד מעלה במשקל... אני פשוט חייבת להתגבר על הצורך הזה שגם אם אני בדיכאון אני לא חייבת לאכול, יש אנשים שלא אוכלים שהם בדיכאון ושיש כאלו שכן ואני כן לצערי, אז אאני מקווה שכאן אני אשפוך את ליבי ותעזרו לי כאן!! בכל אופן שיהיה לך סופ שבוע נהדר ואני מחכה לשמוע ממך!!!! בי בי מורני.
 

תרנגולת

New member
מורני יקרה.



קורה.. קורה לי. אני מתנדנדת בין כאלה ימים, לבין צום. צריך ללמוד איפה אנחנו נופלות, ולנסות לתקן.. ולא להתיאש, ולא לכעוס על עצמנו אם לא הולך (כי זאת סתם הרגשה רעה, וזה סתם יגרום לשקוע יותר. אבל מה? כשהחיים מסתובבים סביב אוכל- זה כבר ממש לא בסדר. במקום הזה צריך לפנות לעזרה. וזהו.. תודה, שבוע נהדר שיהיה לך גם.. תרנגולת.
 
למעלה