נלחמים למען חקיקה - הקפצה מכוונת

mad sheep

New member
נלחמים למען חקקה נגד אלימות בנשים

ו לכבוד היום הבינלאומי למניעת אלימות נגד נשים, בפורטל BSH מנסים לאסוף מספיק חומר אישי, כדי לשלוח לחברי כנסת ולתמוך בחקיקה בנושא. בין תכנים שברצוננו להכיל בפניה: יצירות של שירים וסיפורים בנושא אלימות . אנו מקווים שתוכלו להרתם ולעזור לנו בעזרת יצירותיכם לעשות- ולשנות. תודה כל הודעות שישורשרו כאן יוכלו לעזור לנו ולנלחם. אם יהיה רצון להוסיף הודעות מאוחר יותר, אפשר לשלוח לי גם למסרים האישיים , וגם במייל הבא: [email protected]
 

mad sheep

New member
תודה, אני מקווה שאכן נאסוף

הרבה חומר. יותר מזה אני מקווה שזה יצליח ויראו תוצאות בשטח.
 
כך שיר נולד מתוך האלימות

מכתב לאחותי: את זוכרת שבאת לראות אותי? ואמרת לי שיש מישהי שרוצה לעזור לי אמרתי שאני לא יכולה כרקע לדבר איתה כי אני זקוקה בדחיפות לעזרה ראשונה את לא הבנת למה אני מתעקשת גם את חשבת שפרסום זו הדרך ואני כאבתי, בכיתי התעניתי שזה כואב ושוב לא הבנת... בואי, תעני לה רק לרגע לשניה בטלפון יש לה שאלה או שניים לא יותר ואחר כך היא מבטיחה שאחרי הכתבה אותה ערכה היא תיתן לך את הכוח לקום להמשיך וללכת הלאה טרקתי את הטלפון וכך כתבתי לאחותי בשנית: יום שישי, אני עיפה, ואין לי כוח יותר לסבול אם במקרה יקרה לי משהו, אם אמות, אחותי תתרמו רק את ליבי, עליו אני חותמת שהוא האיבר שהכי היה בריא בכל השאר הוא פגע - בכל מקום השאיר צלקת אין מקום לשימוש חוזר אה, ועוד דבר אחותי, אם תבוא העיתונאית ההיא תגידי לה שזה כבר לא אקטואלי כי אני כבר מתתי אחותי אתמול, איך שסיימת את השיחה איתי (כתבתי למי שביקש שיר, מתוך הכאב והאלימות מתוך האטימות שאפילו מי שנמצא כמעט 24 שעות לידך לא ממש יודע מה קורה לך). כל הזכויות שמורות.
 

mad sheep

New member
../images/Emo7.gif וואוו!!!

זה כל כך חזק.. ותפס אותי ממש!
 
../images/Emo4.gif

"אם תבוא העיתונאית ההיא תגידי לה שזה כבר לא אקטואלי כי אני כבר מתתי אחותי אתמול, איך שסיימת את השיחה איתי " נגע כל כך והכאיב כל כך, והשאיר בלא מילים. ר
 

meandmeandme

New member
הנה...

הטלבטתי הרבה אם לפרסם את זה פה... אבל זה למטרה טובה... הנה ברקע הם רבים אני יושב בחדר ועושה שיעורים, ברקע אני שומע אותם רבים. אני מנסה להתעלם ולהתרכז בשיעורים, הוא יכעס אם לא אסיים אותם. אני שומע לאט לאט איך השחיה הופכת לריב, והלחישות לצרחות. אני מנסה להתעלם ולהתרכז בשיעורים. אני שומע צעקה שלו, וכמו אלף סיכות קטנות בתוך הלב אני שומע אותה מתגוננת. בום, הוא מעיף כיסא, והיא, היא רק מנסה להגן, להרגיע לעצור, זה לא עוזר, הוא ממשיך וצועק כאילו היא כלום, כאילו הוא אפס. הוא בטח שכח למה הוא התחתן איתה, או שהוא פשוט לא זוכר. הוא כל כך עתום, עיוור וחדש, טומי קטן,יותר נכון גדול. לא מגיע לך אותה יא חרא!! בום! דלת נסגרת... אחותי בוכה... אבא זהירות! אני מנסה להתעלם ולהתרכז בשיעורים.
 
איך אתם לא נותנים חיזוק לילד כזה

לפעמים נדמה לי שכאן אתם רק כותבים מה בא לכם בלי להגיב. או שאתם סתם חבורה קבועה. בכל אופן ילד - קראתי מה כתבת כואב לשמוע על אלימות כלפי אחותך . אכתוב לך משהו במסר.
 
זה נכתב פה פעם,

ואני בטוחה שלפחות אני הגבתי על זה, הגבתי כמו שהרגיש לי באותו הרגע, למקרא הדברים. אני בטוחה שעוד אנשים הגיבו, לא רק בטוחה, גם יודעת שכן.
ברוכה הבאה לפה, חבורה ממש לא קבועה, וטוב שכך. חבל שדווקא בנסיבות כאלו הגעת.
 

r o n i1

New member
לא יודעת איך להגיב

כל כך חזק .. כל כך עצוב .. אוף אני לא מצליחה להתבטא...
 
לרוני - אמרת שאת לא יודעת לכתוב

כתב במילים האלו הרבה. כל כך יפה כתבת מה שכתבת האמיני בעצמך. והסיפור של ההוא באמת כואב ועצוב.
 
אוף, ילד.... ../images/Emo10.gif

בינינו אתה מסתובב... וצדקה ההיא שאמרה- איך ילד כמוך לא מטפחים... ואולי מתוך האפילה הזו באים הסיפורים האחרים שלך... תהיה חזק, מה עוד יש לומר? זה קשה... שכן צעיר לפורום.... נחנקתי מדמעות... ואם להיות קצת פרקטית.... מסר.
 
חלק א´ [טריגר]

"אריאלה, אני יכולה לדבר איתך לרגע? "אני באמצע משהו" "טוב, כשתסיימי תיגשי אלי, אני רוצה לדבר איתך על משהו" מעניין מה היא רוצה ממני, חשבה אריאלה בינה לבין עצמה. היא גם פונה אלי במעין נימוס כזה, שאני תוהה אם יש בו משהו כנה, או שמה זה נימוס שלא קיים שם, אלא רק לצורכי נוחיות. היא סיימה לכתוב את הפסקה שהייתה באמצעה וניגשה לרוית. "כן, מה רצית?" "תראי, נורא קשה לי לדבר איתך על זה, אבל את האדם היחיד שאני יכולה לפנות אליו בנושא הזה. אני יודעת שיש לך את הידע שאני צריכה, ואני יודעת שאני יכולה לסמוך עליך שלא תספרי לאף אחד על זה." אריאלה לא הבינה במה מדובר. היא ורוית מעולם לא היו קרובות ברמה כזו שרוית תסמוך עליה עם דברים אישים. אולי זה קשור למידע שלו היא זקוקה. "אוקיי, אני מקשיבה" "אם את עסוקה כרגע, אנחנו יכולות לדבר מאוחר יותר. ההבדלי שעות האלו עכשיו בהחלט לא מה שיעשה את ההבדל" "אני בסדר. אני רוצה לדעת מה קורה. דברי". "לא יודעת.. נורא קשה לי.. אולי אני סתם מנסה למצוא איזה מקום להתחמק מלנהל את השיחה הזו איתך עכשיו." אריאלה מהנהנת בראשה עם מבט מבין ומחכה בשקט לתת לרוית לדבר. "אני יודעת שאת התנדבת בועד למלחמה באיידס." "נכון" "אני רוצה לדעת פרטים על איזורי בדיקה, שעות, עלויות ובכלל.. קצת מידע על המחלה" "אין בעיה, אני יכולה לרשום לך את כל הפרטים האלו על דף נייר שישמר לך, ושלא נצטרך לסמוך על הזיכרון הרעועה במילא שלך.. " אמרה אריאלה תוך כדי קריצה וחיוך קל מעודד. "אני רואה שאת קצת לחוצה, רוצה לספר לי קצת מה קרה?" אריאלה הושיטה את ידה ואחזה בידה של רוית במגע חם ותומך. דמעות החלו לזלוג על לחיה של רוית. זה היה ברור לשתיהן שהיא מנסה לעצור את הדמעות ולא לתת להן לזרום, אבל איכשהו הן מצאו את דרכן החוצה. אריאלה חיזקה את האחיזה בידה של רוית. "זה בסדר. תקחי את הזמן". "את יודעת, אם זה היה נובע מאיזה מעשה של טיפשות או חוסר זהירות.. אבל.. זה.. איך אני אסביר לך.. אני אפילו לא יודעת מה היה שם.. אני.. ניסיתי להאבק! באמת.. הוא בא מעלי.. וניסיתי להזיז את הרגליים.. לא הייתי צריכה לעשות את זה!! רק החמרתי את המצב!! זה נקרע.. אני לא יודעת מה יש לי עכשיו! את מבינה? יכול להיות שיש לי משהו.. וזה בגללי.. למה זזתי כל הזמן??" רוית אמרה בקול חנוק, שלפעמים התגבר. "לקחתי את הגלולה של היום אחרי, אבל אני מפחדת מזה!!" אריאלה לא ממש ציפתה לזה. תוך כדי שהיא עדיין אוחזת בידה של רוית אמרה לה "אני מבינה את הפחד שלך, אבל את חייבת להבדק. את חייבת להבדק בשבילך! לדעת על גורלך, לדעת מה יהיה הלאה. את לא אשמה בכלום ממה שקרה שם!!! הוא האשם! הוא זה שלא מבין את משמעות המילים ואת משמעות המונח לא! אבל בשבילך עכשיו, בשביל השקט הנפשי שלך את צריכה להבדק. את צריכה לדעת מה קורה ואיך להמשיך הלאה." "אני מפחדת מידי, אני לא יודעת איך אני אמורה לעמוד בזה" הבכי מתחיל לזרום חזק יותר. אריאלה נותנת לרוית חיבוק גדול. אחד חזק שמעודד. שנותן כוח. "תודה" חיוך אוהב ומעודד. "חמודה, אני אבוא איתך. אני אהיה איתך שם ולאורך כל הדרך!! את לא לבד במערכה הזו!" "תודה" רוית אמרה בחיוך קל עם מבט עצוב בעיניים "אני מצטערת שנפלתי עליך ככה.. את בטח לא מבינה מה אני רוצה" . "ששששש אל תדאגי.. זה בסדר.." ========================================= כתבתי בינתיים עד לפה. כבר עייפה אז מפסיקה. אם יש למישהו הצעות איך להמשיך את זה.. מוזמנים לכתוב פה..
 
למעלה