נכשלתי בטסט..

קבל 2 סיפורים שיעודדו אותך.

אחד החברים שלי הגיע לטסט שביעי!!! עזוב איך הוא הגיע לטסט שביעי,הסיפור הוא שבטסט השביעי הוא התחיל לנסוע איבד שליטה ונכנס בעץ.
את הטסט אחרי זה הוא עבר (בטח הטסטרים פחדו ממנו לא רצו לראות אותו עוד פעם). חבר אחר,גם עבר בטסט 7 אחרי שהוא הגיש ערעור על זה שהוא נכשל,וחבר אחר עבר טסט 10 כי הוא רצה לבדוק האם באמת הטסט ה10 זה בחינם ,אז זהו..שלא. בקיצור..אתה יודע מה המסקנה מכל זה? כולם מאור יהודה. אצלנו החוקי נהיגה בעיר שונים. איזה טסט שלא תעבור..עדיין תהיה במצב טוב. בום.
 

TRANCE ADDICT

New member
חחחחחחחחח שיוווו אחיי אתה חזקקק

חחח תגיד איפה אתה גר עכשיו? כי לפי מה שהבנתי עזבת את האזור..
 

kundara

New member
תנחומים אני עברתי חמישי

פחות 3 אם ת'לא עובר שני יצאת נקבה :)
 
למעלה