TRANCE ADDICT
New member
נכשלתי בטסט..
ובא לי למות כמה שאני עצובב אין לאף אחד מושג כמה. ואני כבר תכננתי לחזור הבייתה שעברתי ולספר לחברה למה למההה זה קרההה ליייי???? ימח שמו של הטסטר הנאצי הזה ...
ובא לי למות כמה שאני עצובב אין לאף אחד מושג כמה. ואני כבר תכננתי לחזור הבייתה שעברתי ולספר לחברה למה למההה זה קרההה ליייי???? ימח שמו של הטסטר הנאצי הזה ...