ניתוקים מהנתב

ניתוקים מהנתב ../images/Emo46.gif

יש לי נתב של level one דרכו מתחברים 2 מחשבים ניידים לאינטרנט. (תשתית HOT כבלים, ספק 012) בכל יום יש לפחות 3 ניתוקים , כלומר ש-2 הניידים אינם מצליחים להתחבר לאינטרנט. (no internet access). עד שאני לא מוציא את הנתב מהחשמל ומחבר שוב - הבעיה לא נפתרת. (ניסיתי להגדיר את הנתב מחדש - לא עוזר. אחרי כמה זמן שוב יש ניתוקים בזמנים אקראיים). ממה זה יכול לנבוע ?? * בדקתי בהגדרות של הנתב בנוגע ל idle time ושמתי 0 כלומר שאין זמן מקס' לניתוק אם אין פעילות. ככה שזה כנראה לא הגורם.
 

white star

New member
../images/Emo54.gif איזה מודם יש לך?

אם מדובר בטריון תרים טלפון להוט שיחליפו לך אותו. אם לא, תבדוק אם יש לך ניתוקים בלי הראוטר (חיבור מחשב ישירות למודם)
 
יש לי מודם של מוטורולה

ואין ניתוקים בלי הראוטר. (המחשב שלי מחובר עם כבל רשת לראוטר כי אני לא צריך אלחוטי..ולי אין ניתוקים. אבל השותפים שלי משתמשים באלחוטי ולהם כל פעם מתנתק באותו זמן עד שאני לא מכבה את הראוטר ומפעיל שוב אין להם אינטרנט).
 

cstl

New member
מבין לליבך...

אותה בעיה בדיוק גם אצלי. אותה תשתית, אותו ספק. נתב אחר. ניסיתי להקפיץ את ההודעה שרשמתי פה לפני כמה ימים אבל משום מה היא סירבה לקפוץ...
 

white star

New member
../images/Emo54.gif ניסית שינוי ערוץ שידור אלחוטי?

תנסה את הערוצים 1\6\11 (סביר להניח הוא כרגע על אחד מהם)
 

cstl

New member
יש איזושהי משמעות לערוצים האלה?

מה זה אומר בכלל? למה דווקא המספרים האלה? כמו שכתבתי, גם אני סובל לפעמים מאותה בעיה בדיוק. אני פשוט רוצה להבין מה אני עושה אם אנסה להשתמש בעצה הזו. תודה.
 

white star

New member
../images/Emo54.gif הפרעות סביבתיות

אם אתה על ערוץ 6, וסביבך יש עוד 10 ראוטרים בערוץ 6 אז יהיו לך בעיות. ערוץ 11 יהיה נקי
 

cstl

New member
סליחה שאני חופר אבל...

למה ש-11 יהי נקי? למה לא לבחור כל מספר אחר בין 1 ל- 13 (זה הטווח שמופיע אצלי).
 

cstl

New member
קפיץ קפוץ...

להודעה בסוף העמוד השני כבר אין סיכוי להיענות...
אז מה בדיוק אומרים מספרי הערוצים? יש סיבה שבחרת דווקא את המספרים הספציפיים האלה? למה ש-11 יהיה נקי? ולמה לא לבחור כל מספר אחר?
 

TheOrion

New member
ניתוקים מהאלחוטי?

נסה לשנות שיטת אבטחה באלחוטי. יצא לי לראות הרבה מקרים שבהם הראוטר מכבה את את האבטחה, או משנה אותה, ואז הפרופיל שנוצר במשחב לרשת הזו כבר לא רלוונטי.
 
היי Underground Soul,

ראשית, על מנת לבדוק האם מדובר בבעיה בנתב עצמו או בתקלה אלחוטית בלבד, נסה לחבר את אחד מהמחשבים הניידים עם כבל רשת אל הנתב ובדוק האם היו ניתוקים. אתה מוזמן לעדכן אותנו כאן בפורום לגבי הבדיקה.
 
הוא כתב כבר קודם

אומנם המשפט "אין ניתוקים בלי הראוטר" הוא קצת שגוי אבל הוא כתב שהמחשב שמחובר קווית לראוטר גולש ללא ניתוקים. האמת שזה בכל מקרה משהו מכיוון הראוטר
 
למעלה