ניתוח רפואי בחזה

ניתוח רפואי בחזה

שלום וברכה! השאלה שלי היא בעיקר רפואית, לפני כשבועיים גיליתי בחזה ימין אצלי גוש מורגש היטב, עלי לציין שאני בת 18.5, קבעתי פגישה עם כירורג שהפנה אותי לבדיקת אולטראסאונד בשדיים. אלו ממצאי הבדיקה מפי הד"ר: "שעה 1 כ-4 ס"מ מהפיטמה גוש סולידי, בקוטר 2.3 ס"מ, מוגדר היטב, סונוגרפי שפיר"... נפגשתי עם הבדיקות אצל הכירורג, והוא אמר לי שכנראה המדובר בפיברואדנומה וכדי לאשר את זה אני יכולה ללכת לבדיקת ביופסה שתגיד לי בדיוק במה המדובר. מצד שני הוא אמר לי שאם כן ובזה המדובר יהיה לי השיקול אם להוציא את זה ע"י ניתוח או להשאיר את זה אבל להיות תחת מעקב. אני חוששת בעניין הזה, אבל כנראה מעדיפה להוציא את זה ולהיות רגועה מאשר להשאיר ולהיות תחת בדיקות. הוא אמר לי שאם זו דעתי אז אולי עדיף לי לחסוך את הדקירה של הבדיקה וללכת ישר לניתוח. הוא אמר לי שהניתוח הוא בהרדמה מלאה, במשך כ-20 דקות ולאחריו נשארים לישון במקום ומשוחררים למחרת. כמובן שיש גם תפרים. השאלה שלי היא האם לעבור את הניתוח למרות הסיכון של הרדמה מלאה, מהו בדיוק הסיכון, האם יש סיכון של זיהומים או ח"ו מעבר? האם הצלקת תהיה מאד מורגשת? או שעדיף לי בין כה ובין כה לעבור ביופסה?! תודה רבה!!!! אני
 
שלום אביטל

אני מניחה שלא קיבלת פה תגובות מכיוון שאיש מאיתנו אינו מתמחה בכירורגיה, אלו באמת שאלות שעלייך להפנות לרופא שלך, ומומלץ להתייעץ עם יותר מרופא אחד. יש גם פורומים רבים לסרטן שד, ואף שלא מדובר במקרה שלך בגידול סרטני, אני בטוחה שתוכלי לקבל שם מידע רב. אבל אם כבר פנית אלינו, רציתי להמליץ לך על טיפול תומך ברפואה המשלימה. באם תבחרי בניתוח, יש שיטות ברפואה המשלימה שיכולות להכין את הגוף לניתוח על מנת לעבור אותו בקלות יחסית, וכן להתאושש ממנו לאחר מכן. יש דרכים לסייע בהעלמת צלקות (עד גבול מסויים). באם תבחרי לא לעבור את הניתוח, יש דרכי טיפול שיעזרו למנוע התפתחות של הגוש. יש מטפלים שיאמרו שבעזרת טיפול מתאים ברפואה משלימה ניתן להעלים את הגוש לחלוטין. אני מאחלת לך בריאות והצלחה בכל אשר תבחרי מיכל
 

hal767

New member
על השאלות ששאלת,יענה לך הכירורג

לרפואה טבעונית יש דרך לטפל שורשית בבעיה. אם זה יצליח ויביא תוצאות,לא יהיה צורך בניתוח. מדובר על סילוק גורם הבעיה,ע"י טיהור הגוף מרעלים שהצטברו בו. הגוש המתואר הוא מחסן רעלים שהגוף הוציא ממחזור הדם,כדי למנוע מהם לגרום נזק. הניקוי מתבצע באמצעות טכניקות תזונתיות,כבסיס לשיטה. במקביל ממשיכים את המעקב הרפואי.
 

0 אור 0

New member
האם יש מקרים שבהם נעלם גוש כתוצאה

מטיפול תזונתי? ואם כן - האם זה דבר נדיר או שכיח? או שמדובר רק שאי התפתחות שלו?
 

שירה03

New member
אני מכירה מישהו

שעבר הרבה טיפולים לסרטן עד שהרופאים הרימו ידיים ולא רצו להמשיך לטפל, והוא פנה למטפל טבעוני מאוד קיצוני. כל הגרורות נעלמו והסרטן המקורי - לא בטוחים אם הוא נעלם או לא, אבל גם אם הוא עוד שם, הוא "רגוע". לא שולח גרורות. הרופאים מגדירים את זה כנס רפואי. (הוא שומר על התזונה הזאת כבר כמה שנים).
 
שמעתי על מקרים כאלה

היום אפילו האגודה למלחמה בסרטן מדברת על תזונה אנטי-סרטנית. יש כמה שיטות תזונה שמטפלים בה מעידים על כך. המפורסמת שבהם היא אולי שרה חמו שעובדת בשיטת קינגסטון קליניק. חמו החלימה מסרטן ועזרה לאחרים להחלים בשיטה זו. יש כמה וכמה שיטות ברפואה המשלימה שיכולות לעזור לאדם להחלים מסרטן, ביניהן רפואת הצמחים הסינית, נטורופתיה (עם מתן תוספי מזון או הזרקת ויטמינים ישירות לגידול) ועוד. ולמה אני מדברת על סרטן כששאלת על גוש שפיר? פשוט אלה המקרים שמעוררים הדים, ברור שיש תוצאות חיוביות גם כשמדובר בגידולים שפירים.
 

hal767

New member
לי היו שני מקרים של סרטן בשלב

מתקדם,עם גרורות בכבד,שהגרורות נעלמו והגידול המקורי היה כלא היה,לאחר טיפול טבעוני. ידוע לי על מקרים נוספים ממטפלים טבעוניים אחרים שהצליחו. אבל אני חוזר ומדגיש,רפואה מונעת היא הרפואה הטובה ביותר. על המטפל הטבעי או האלטרנטיבי לחנך את מטופליו לקיים תזונה ואורח חיים נכונים כבסיס לרפואה כזאת ואין זה משנה באיזו שיטה מטפלים. המטפל צריך להיות מורה לבריאות ולא רק "לרוץ" אחרי מחלות מטופליו.
 

hal767

New member
יש הרבה ניסיון בהעלמת גידולים

וציסטות מסוגים שונים והקטנת מיומות ופרוסטטה. חשובה מידת שיתוף הפעולה של הפציינט והכל נעשה עם מעקב של רופא קונבנציונאלי ולא במקום. הניסיון בדרך כלל הוא טוב. אם מדובר בגידול לא סרטני,לעיתים התוצאות מהירות. אי אפשר להבטיח מראש דבר,אבל כדאי לנסות ובאותה הזדמנות לסלק את הגורם לבעיה ולא להתעסק רק בתוצאה שלה [הגידול]. במקרים שיש צורך בתשובה מהירה,כאשר גידול מסכן חיים [כמו גורם לסתימת מעיים או לוחץ על המוח במקום חיוני],אין מנוס אלא,להתערב כירורגית.
 

0 אור 0

New member
תבקשי חוות דעת נוספת

ממליצה מאד להתייעץ עם מומחה נוסף וכן עם ארגון אחת מתשע - לוודא מה ההשלכות של ניתוח ושל ביופסיה, ומה הסיכון שאת לוקחת על עצמך בכל החלטה. הגורם לביופסיה הוא הצורך לוודא שהגוש אכן שפיר ולחסוך ניתוח. לדעתי האישית - ואני מדגישה שאיני מומחית - כדאי להמנע מניתוח במידת האפשר.
 
עברתי ניתוח כזה לפני 4 חודשים.

הסיבה היתה אבצס שנוצרה בשל יניקה לא טובה. לי לא נתנו לבחור, כי הכאב היה בלתי נסבל וגרר חום, אפשרויות זיהומיות וכו'. הטיפול המשלים שניסיתי לא עזר. שורה תחתונה- אם את מנותחת על קו הפטמה הצלקת כמעט ולא תראה. אם תנותחי במקום אחר- העור בשד רגיש מאד וייתכן והצלקת לא תהיה יפה. התייעצי עם כירורג. מצד שני, בגיל שלך היה לי גושון קטן ושפיר (קוטר של 1 ס"מ) אשר לאחר מעקב של שנה הוא נעלם כלא היה. לא יודעת למה בא ולמה הלך. ומצד שלישי, וזהו להיום- השד מסמל את הנתינה וטיפוח האחר. חשבי על כך. האם את מזניחה את עצמך לטובת נתינה אין סופית לאחרים? זה מה שקרה אצלי לפני כמה חודשים. הרבה בריאות.
 
למעלה