ניקוי וטיהור השולחן שלנו

eladberko

New member
הגן שמחבר אותך לצד שיודע להקשיב

אתם מבינים בחורות יותר טוב, מה לעשות, זה לא פייר בכלל. ויש גם את הקטע שהן יודעות שאתם לא תנסו להכנס להם לחצאית, זה פלוס. איזה צפון בנאדם, אני גר במדבר, אני טכנית בדואי. חסר לי רק עדר של גמלים ואני מסודר, אני עובד על זה עכשיו.. מנסה לחתן את אחותי בשביל כמה גמלים או כבשים מה שיצא.
 

קא זו או

New member
ניקוי וטיהור השולחן שלנו

כיוון שיש לי אח הומו ובן הומו אני רוצה לטהר פה קצת את האווירה. האם כדי להיות גבר-גבר חייבים לשנוא הומואים, לקלל אותם, לכתוב בשמות גנאי מבחילים? [מתחנגלים זה הבולט עכשיו]
 

MegaMan

New member
אלעד ,תבוא פעם אחת לקניון

אלעד ,תבוא איתי לקניון פעם אחת ,אני מבטיח לך שאתה יוצא עם לפחות 5 מספרי פלאפון ודייט אחד מינימום ,הבטחה שלי (אני רציני אגב במה שאני אומר ) קח בחשבון אבל ,שבחגים תמיד יוצאים עם יותר מ5 ומדייט אחד מינימום ,לשם שינוי באמת תיקח דוגמה מאחותך ותבוא לקניון למטרה של השגת המין השני. ובנוגע לאחותך כנראה שהבנת שהיא מקרה אבוד ורווח טוב ,זה בסדר ,גם בן דוד שלי הוא זונה משתלמת ,סה''כ,לא חסרים הומואים בבאר-שבע שרוצים לטחון גייז בסיגנון שלו (הווו כמה שהוא יתעצבן כשהוא יקרא תתגובה הזאת)
 

MegaMan

New member
5 שנים מחורבנות בלי משיכה לאף אחת

לא אומרות שאני הומו !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
הלו שניכם ! ../images/Emo124.gif

זורמים לצפון לעכשיו ?
 

MegaMan

New member
כי זה מעצבן

כל אחד ששומע שלא נידלקתי על א], אחת 5 שנים ישר רץ לשאול אותי אם אניהומו ,די ,חלאס ,זה שאני לא נימשך לאף אחת מבחינת קשר לטווח הארוך לא אומר שאני לא יכול להימשך אל מישהי מבחינת רצון לסקס...למרות שגם זה לא קורה ,מלבד בפנטזיות על בנות תוצרת הדימיון
 

eladberko

New member
חחח מעופף אתה

אני לומד ב HQ בקניון, פעמיים בשבוע אני שם לא מצאתי כלום, אפילו המנקה לא רואה אותי ממטר.. נחשוב על זה, אולי אתה יודע מה אתה אומר.
 

MegaMan

New member
אני יודע מה אני אומר

כי מה שקרה לי ב5 שבועות זה משהו מדהים ,אם היית מכיר את מי שהייתי לפני 5 שבועות לעומת היום בחיים לא היית מאמין שאני מי שאני ...נגיד את זה ככה,הייתי האפס המושלם ,היום ?תיראה את הרשימה של הפלאפון שלי :) והיא רק גודלת מיום ליום ,רק היום בקניון כשפגשתי את אחותך יכולתי להוציא פה ושם מספרים ,עזוב ,להשוויץ לא ייתן כלום ,עדיף פשוט להיפגש איתך ולהוכיח לך מול העיניים ...אגב ,מוזר ,כי אותך לא ראיתי אף פעם בקניון ואת אחותך אני רואה כמעט כל יום (האמת שזה צפוי,אין לי מושג אפילו איך אתה נראה) ,קיצר ,אני יודע מה אני אומר ,זאת הבטחה :)
 
וואי בדואים חתיכים !

משהו במראה המזרחי הזה שלהם ממיס אותי. יש לי אחד כזה בעבודה... כן, בנות אוהבות להיות רגישות, כבדות, מתלטפות. לכם אין את זה ... לא נורא. יהיה בסדר.
 

eladberko

New member
חחח אז אתה לא מכיר את הבדואים של הנגב

יותר מזרחי מזה לא תמצא בשום מקום, אתה רואה מה אני מנסה לומר כאן, הלוואי שהייתי בצפון, גם בחורות, גם מקומות לרכב בהם, גם נוף.. לעזעזל.
 

The Guardian17

New member
מה הקשר לשולחן ?

הם משאירים זרעונים על השולחן בסלון ? לא הבנתי.
 

Seidman

New member
יש לי משהו נגדם

אומרים שסנו K-300 עוזר, אבל הם מפתחים חסינות לאחרונה. מעבר לזה אין לי שום בעיה איתם
 
חלילה !!! יש גברים עם נטייה הומוסקסואלית

שמכניסים את רוב הגברים כאן לכיס הקטן. יש האומרים (אומרות בעיקר) שהומו, הוא הגבר האמיתי ... רגיש, מבין, מנקה, לא מפליץ בפרהסיה, יודע לבשל.... בקיצור - מישהו עשה להם שטיפת מוח !!
 
למעלה