ניקוי הגוף

  • פותח הנושא Yin
  • פורסם בתאריך

Yin

New member
ניקוי הגוף

אני צם. כבר היום הרביעי. אחרי המון זבל שאכלתי, הגוף התחיל למחות ואלרגיות הופיעו. זה לא כל כך קשה, אני שותה המון מים + תה קמומיל + מספר כוסות לימונדה. לימונדה = חצי לימון + 2 כפות מייפל אורגני + קורט פילפל אדום Cyan. ממשיך לחיות כרגיל, בית, עבודה, טאי צ´י וצ´י גונג. אני משתף אתכם בטריגר לדיון על ניקוי הגוף, ואולי איך חיים נכון שהגוף ישאר נקי ובריא.
 

deep ocean

New member
אני גם ניקיתי את הגוף

קיבלתי וירוס לפני כשבוע וחצי, ושילשלתי במשך כמעט שבוע!! לא אכלתי כמעט כלום, ונפטרתי מהרבה נוזלים וכל מיני דברים
הדבר הכי תמוה שמאז השלשולים, יש לי צורך גבוה מאד בחלב - קפה קר, פריוויון (בטעם תות או אננס), וזה משהו שעד היום לאעשה טוב לגוף שלי, אז זה ממש לא ברור לי.....
 
נפלא!!! ובהצלחה!!! ../images/Emo141.gif ../images/Emo42.gif

בלי קשר ועם קשר, אני רוצה לצקת לתוך השרשור הזה שלושה תרגילים בסיסיים באמנות התזונה, שיכולים להתחיל כל מסע למחוזות התזונה הבריאה: 1. טעימה באמצעות הקיבה: בבואי לאכול משהו, אני טועם את המזון באמצעות הקיבה שלי, תחילה בדמיוני, לאחר מכן באופן פיסי ממש... מאחר והסיבה לאכילה היא ההנאה (קודם כל ההנאה מכך שלא מתים
), אפשר כך להגביר את ההנאה על-ידי כך שממשיכים לאכול וליהנות מהאוכל גם הרבה אחרי שהפה סיים את עבודתו... לעיתים אני ממשיך ליהנות ממה שאכלתי גם חצי שעה ויותר אחרי שכבר גמרתי ללעוס, פשוט מפני שאני ממשיך טעום וללעוס את המזון הנפלא בבטני...
2. טעימה באמצעות תאי הגוף: כנ"ל, רק עם תאי הגוף עצמם! 3. אכילה שלעולם איננה נפסקת: בכל רגע נתון מודעים ומרגישים את שלב האכילה שלנו... בין אם זוהי הלעיסה, בין אם זהו העיכול, בין אם זוהי הפליטה ובין אם זוהי המנוחה. כרגע, למשל, גופי מעכל את המזון במעי הדק שלי. וזו חוויה מדהימה!
בכל רגע נתון אני "אוכל" (או הגוף אוכל) וליהנות מכך זה הבסיס של התזונה הנכונה לדעתי, שהרי מטרת התזונה היא הנאה כאמור, לא?
התזונה הבריאה, כמו הנשימה הבריאה, היא חוויה מופלאה.
וכמובן, כל הנ"ל, הוא דעתי בלבד... וגם זה רק באופן זמני.
 

Yin

New member
ניקוי הגוף מהרגלים

אחד הדברים שאני שם לב הוא הרעב של העיניים, ואיך להתגבר עליו. האכילה היא סוג של הרגל, במיוחד נשנושים, גם הכמויות היו לפי העיניים ולא לפי הגוף. אולי בזכות הצום, ירדו הרגלים אלו וההקשבה לגוף תהיה דומיננטית יותר.
 

אינקה

New member
../images/Emo20.gif אתה יכול לפרט יותר?

על העקרון על פיו פועל ה"שיקוי" או ה"צירוף" הזה? כמה אתה שותה ממנו? האם צריך לשתות גם תה קמומיל (איחס...)? מה עושה כל מרכיב מאלו שציינת?
 

Yin

New member
אני לא יודע

אני הולך למטפלת (נטורופטית) שהציעה לי לנקות את הגוף, ונתנה לי את הצרוף הנ"ל. למיטב הבנתי יש כאן המון מינרלים שהגוף צריך. אני אמור לשתות 8 כוסות של 200 סמ"ק לימונדה (חצי לימון + 2 כפות מייפל + קורט פילפל Cyan), מים + תה קמומיל כמה שאני רוצה. דרך אגב קמומיל זה בבונג ולא איחס. השם העיברי של איחס זה מגעיל.
 

אינקה

New member
../images/Emo20.gifואני חשבתי שככה נותנים שם לאוכל:

לפי המילה הראשונה שעולה לך בראש כאתה טועם אותו...
נ.ב. ההרכב מתייחס לכל כוס?
 

Yin

New member
כן,

לכל כוס + השלמת מים ל 200 סמ"ק. האם אתה הולך לנסות?
 

אינקה

New member
../images/Emo20.gif המממ...

אני אוהב לימונדה, והיא גם מתאימה לטיפוס ה"אאורה-ודה" שלי, אבל מנסיוני יכול להיות שההתאמה של שיקוי לזירוז הניקוי מושפעת גם מן הטיפוס הכימי (חומצי/בסיסי). ידוע לך משהו על כך?
 

Yin

New member
המשקה כשלעצמו די טעים

בינתיים בררתי, השיקוי אמור להחזיר: אלשגן - לימון. אנרגיה (קלוריות) - מייפל. מינרלים - פילפל. חוצמיזה שהוא עוזר קצת בניקוי משום שהוא עובד על הכליות. אין לי מושג מה זה "טיפוס אאורה-ודה" או "טיפוס כימי", סליחה.
 
למעלה