ניצול ציני של הכאב.

שרוף

New member
ניצול ציני של הכאב.



אומרים אין אדם נתפס בשעת צערו ולכן לא אתקוף את אותו אב שכול ששלח מכתב בו הוא מביע את התנגדותו שלו לבחירת אריק שרון לראשות הממשלה דווקא למרץ. הבהרה חשובה יש להבהיר פה משתמע כאילו אריק שרון אחראי ישיר למותם של חיילי צה``ל האמיצים. אחריותו אם אכן קיימת לא גדולה יותר מאחריות הממשלה שפעלה באותו הזמן. החלטת ממשלה צודקת מאוד הכניסה את צה``ל ללבנון למי ששכח כדי להגן על תושבי הצפון מהטירור האשפי שהשתולל שם הבופור היה אחד היעדים הראשונים במלחמה וכיבושו הביא שקט לתושבי הצפון. על האמת הזאת אף אחד לא יכול לערער. הניסיון להראות את מלחמת שלום הגליל כאילו והיא הרפתקאה מטורפת של אדם אחד (שרון) היא שקר וסילוף האמת. אוי לאותה בושה שפוליטיקאים רקובים ומושחתים לוקחים מכתב של אב שכול שזכותו לחשוב כך וזכותו לומר את אשר על ליבו והופכים את דבריו כקרדום לחפור בו במלחמתם אחד בשני.
 

אלוני.

New member
הנח לזה



בעיניי, וברור שבעיניי בלבד, להורה שכול מותר להגיד הכל. ואני לא אומר את זה מעמדת התנשאות ובגישה של אדם וצערו וכיו``ב. אלה הן רגשותיו של האיש ששילם את המחיר הכבד ביותר שאדם יכול להעלות על הדעת, אלו הן דעותיו. האידיוטים הם אלה שמשתמשים ב``חומר נפץ`` כזה לתעמולה. וכל זה ללא קשר לאריאל שרון כלל. מה שעצוב (או משמח תלוי מאיזה כיוון באים) שכל ההתקפות הללו מחזקות את אריק שרון.
 

שרוף

New member
הנח לזה.



את המשפט הזה כדאי אולי להפנות לפוליטיקאים שלא בוחלים בשום דרך ואפילו אם היא עוברת דרך השכול. זה לא משנה אם זה מחזק או מחליש את שרון זה לא העניין פה.
 

אלחנן

New member
צודק !!!



אלו פוליטיקאים קטנים מגרוש , וזו עבורי עוד סיבה למה ר ק ל א ב ר ק ! ! !
 
למעלה