miss chocolate
New member
ניצול או אהבה?
אני בכיתה ט´....יצאתי כבר פעמיים עם ילד מכיתה י´ בפעם הראשונה זאת הייתה פגישת הכרות והוא אמר לי שהוא מעוניין במעבר לידידים....מאז נפגשנו עוד פעם אחת והיום אנחנו הולכים להפגש שוב...בשתי הפעמים התנשקנו מלא ודיברנו וממש ממש נהנתי....עברו שבועיים מאז הפגישה הראשונה והוא לא מתקשר אליי ולא כלום חוץ מזה שקבענו להפגש היום בהופעה של חברים משותפים שלנו.... איך אני יכולה לדעת אם הוא באמת רוצה אותי או שהוא רוצה אותי בשביל לשחק בי כי אני יותר קטנה וכי אולי הוא חושב שהוא ישיג ממני הרבה...למרות שלא (כן כן הוא מאוד חרמן הוא חלם עליי ועליו כבר פעם אחת) מה שאני רוצה לדעת זה אם הוא מנצל אותי לפי דעתכם או לא...ומה לעשות תודה!
אני בכיתה ט´....יצאתי כבר פעמיים עם ילד מכיתה י´ בפעם הראשונה זאת הייתה פגישת הכרות והוא אמר לי שהוא מעוניין במעבר לידידים....מאז נפגשנו עוד פעם אחת והיום אנחנו הולכים להפגש שוב...בשתי הפעמים התנשקנו מלא ודיברנו וממש ממש נהנתי....עברו שבועיים מאז הפגישה הראשונה והוא לא מתקשר אליי ולא כלום חוץ מזה שקבענו להפגש היום בהופעה של חברים משותפים שלנו.... איך אני יכולה לדעת אם הוא באמת רוצה אותי או שהוא רוצה אותי בשביל לשחק בי כי אני יותר קטנה וכי אולי הוא חושב שהוא ישיג ממני הרבה...למרות שלא (כן כן הוא מאוד חרמן הוא חלם עליי ועליו כבר פעם אחת) מה שאני רוצה לדעת זה אם הוא מנצל אותי לפי דעתכם או לא...ומה לעשות תודה!