ניסיון ראשון בפורום...

טלי ויש

New member
ניסיון ראשון בפורום...

אשמח לקבל את חוות דעתכם לגבי ניסוח פלייר. אני בעלת חנות בביתי ועומדת להפיץ פליירים ביישוב. נאמר לי שמומלץ לציין בפלייר כי יינתנו %X הנחה למביא את הפלייר לחנות - יעודד אנשים לשמור את הפלייר. האם יש לכם ניסיון/דעה בעניין? אני קצת מסתייגת מהרעיון - נראה לי שזה מוזיל את הדימוי של החנות...
 

ron ad

New member
מה את בדיוק מוכרת?

שלום, אכן שובר הנחה, הינו מאוד אפקטיבי ומאפשר לך למדוד את רמת האפקטיביות של הפליירים - הלקוחות באים עם הפלייר למימוש ההנחה. רון
 

טלי ויש

New member
אני מוכרת מוצרים של מעצבות

בתחום האמהות והתינוקות: שמיכות, נעלים, בגדי הריון והנקה, תיקים, אביזרים לחדר ילדים, בובות... מה יקרה עם לקוחה תגיע בלי הפלייר ותראה לקוחה לידה מקבלת הנחה בזכות הפלייר שהגיעה עמו? היא לא תקבל הנחה?
 

gauuli

New member
מה המטרה שלך?

שיגיעו לחנות או שיגיעו עם הפלייר?
 

טלי ויש

New member
שיגיעו לחנות כמובן

אין לי כל עניין בפלייר וגם לא לתת הנחה... הסברה אומרת שכדי שאנשים יישמרו את הפלייר (כדי שיזכרו להגיע לחנות) הם צריכים תמריץ - למשל הנחה...
 
תצעי הנחה או מבצע זה עובד ...

את חייבת בפרסום או לחלופין בפלייר לגרום להנעה של קונים. בדרך כלל הנחה, מבצע או מתנה קטנה מעודדים את הצרכנים לבוא. זה עובד !
 
למעלה