ניסיון ראשון בפורום...
אשמח לקבל את חוות דעתכם לגבי ניסוח פלייר. אני בעלת חנות בביתי ועומדת להפיץ פליירים ביישוב. נאמר לי שמומלץ לציין בפלייר כי יינתנו %X הנחה למביא את הפלייר לחנות - יעודד אנשים לשמור את הפלייר. האם יש לכם ניסיון/דעה בעניין? אני קצת מסתייגת מהרעיון - נראה לי שזה מוזיל את הדימוי של החנות...
אשמח לקבל את חוות דעתכם לגבי ניסוח פלייר. אני בעלת חנות בביתי ועומדת להפיץ פליירים ביישוב. נאמר לי שמומלץ לציין בפלייר כי יינתנו %X הנחה למביא את הפלייר לחנות - יעודד אנשים לשמור את הפלייר. האם יש לכם ניסיון/דעה בעניין? אני קצת מסתייגת מהרעיון - נראה לי שזה מוזיל את הדימוי של החנות...