דעתי על הקמפיין הזה...
הירהורים... אני דיי חלוקה בדעתי: מצד אחד-יש להם עכשיו יח"צ ובאזזזזזזזזז מטורפים, אין מה לערער. אני בטוחה שאין מישהו שפיספס את הידיעה על הקרחת של הנינה בסופ"ש הזה...גם תזמון עשיית הגזיזה לא מקרית, הרי קוראים יותר עיתונים, רואים יותר טלווזיה, אין דרך לברוח מזה, ודאגו לכך שמה שלא נעשה, נראה את נינה כל הסופ"ש עם הקרחת שלה. מצד שני- הקהל שבע מנינט, הקהל בא לו להקיא, כי דחפו לו נינט כל שנייה, ועכשיו עוד יותר, נינט נינט נינט כל היום. זה יכול לדעתי להוביל לסלידה מהמותג... מצד שלישי....נינט פונה לקהל יעד של צעירים בעיקר, והם מצידם אין דבר כזה מנת יתר שלה, הם מצידם שתהיה כל היום על המירקע! לא יודעת אין לי דיעה לגבי הקמפיין הזה, כי מצד אחד שיחקו אותה בזה שכללללל העולם מדבר על זה, מצד שני חשיפת יתר ושימוש בגימיק זול זה גם לא דבר שהקהל יעריך, או ייפול ברישתו. שורה תחתונה נינה שתנסה למכור לנו עד מחר שהיא חלמה כל חיה לעשות קרחת, עליי זה לא עובד! אבל היא צוחקת כל הדרך אל הבנק. (שבקצב הזה היא תפרסם גם אותו עוד כמה שנים...)