נינט עושה קרחת...

נינט עושה קרחת...

ולי יש את העונג לפתוח כאן את השרשור הארוך ביותר (כנראה) בתולדות הפורום
 
נראה לי שאתה צודק...

זה הולך להיות אחת השרשורים הארוכים... אם לא הארוך שביניהם בקריאה ראשונה לא האמנתי... נכנסתי לגוגל... ואני בשוק עד עכשיו....... בושה וחרפה.... שהמאמי הלאומית ככה מתמסחרת.... ועוד בשביל מה???????? בשביל פרסומת עלובה לפלאפון הנואשת מבלאגן הניידות....??? מילא.... בשביל סרט איכותי, או סדרה חדשה.... אבל פרסומת........???????? מהיום נינט טייב היא לא שחקנית ולא זמרת איכותית...... היא בסה"כ טאלנט......
 
אני אצטט כמה תגובות מ Ynet

"הקשר בין קרחת לסלולאר הוא הסרטן !!!! " "הסכומים האלו הם מטורפים וחסרי פורפורציה. 600 אלף למר הדר 500 אלף לנינטוש 3 מליון ש"ח לעדי אשכנזי שמעתי שאפילו מקסימליאן קיבלה איזו פקטה. ובשביל מה? אתם באמת חושבים שעכשיו, אחרי שאני יודע שאבא של אשכנזי שאל אותה כמה עושה קרן ההשתלמות שלה אני אעבור לקרן שהיא מפרסמת? או שאני אעבור לפלאפון בעקבות הקרחת של נינט? או שאקנה מקרר בגלל שצביקה הדר יריץ עלי דחקות? בחיית זומזום - תפסיקו עם הדברים האלו. יש אנשים שאין להם שני שקל לבזוקה ואתם מפזרים כסף לרוח? תחזירו כסף ללקוחות למשל. זה ימשוך הרבה יותר אנשים מאשר נינט עושה קרחת. " http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3484892,00.html
 

gesus

New member
כולם הולכים למי שזול

אתה באמת חושב שבגלל נינט מישהו ישלם עוד 10 אג' לדקה?
 

ברונדבי

New member
זה כל הבעיה בשיווק ופירסום :)

למשוך אנשים ע"י שטויות. אני די בטוח שמעטים האנשים שמשתמשים בסכף שלהם על פי מה שזול בלבד.
 

gesus

New member
לא הכללתי את זה לכל המוצרים

ואפילו לא על כל תחום התקשורת, דיברתי רק על הסלולאר. ביריבות בין בזק להוט, אם תבדוק את הוט תגלה שהם עדיפים ובכל זאת אין מעבר מאסיבי להוט. למה? B כחולה ומכוערת.
 
תקשיב....

לנינט יש השפעה עצובה על בני הנוער בישראל.. ובכלל על כלל האוכלוסיה (ראה פונינט) הקרחת זאת שגיאה עצומה!!! פשוט כישלון.... וזה עוד יוכח אם נינט הייתה משתתפת בפרסומת ..כמו שהיא... אני חושב שפלאפון הייתה עושה התקדמות ענקית כי נינט נתפסת כאחת שלא עושה פרסומות ולא נמשכת לכסף. החברה שהביאה את הסלולר הראשון לארץ... ובעצם הפכה לחברת הסלולר הראשונה בארץ, הפכה לחברה המיושנת ביותר, עם המכשירים המיושנים ביותר... ועם קהל לקוחות נוטש.
 
ההשפעה

היא על אוכלוסיה מצומצמת בגיל ההתבגרות. הסיקורים בתקשורת של התופעה וכל מה שקורה מסביב + אנשים דבילים שנותנים שמות דבילים לתופעות דביליות (כי לחלקם זה חלק מהעבודה..) גורמים לזה להיראות כמו משהו גדול יותר ויותר אנשים מתייחסים לזה. ככה משרדי פרסום חושבים שעם פרובוקציה והתייחסות תקשורתית אפשר להחליף כל אחד מהערכים האחרים של המותג או שירות ללקוח. ונסיים בעוד ציטוט מהטוקבקים של Ynet.. 85. לא לקנות מוצרי "סלב" אני כעקרון משתדל לא לקנות מוצרים שמפורסמים ע"י סלב שאין להם קשר למוצר. מי שמממן את מאות אלפי הדולרים לסלב הוא אנחנו - במקום שישקיעו בלקוח מממנים את ה"סלב". ברגע שנראה להם שזה לא עובד יפסיקו עם זה וינסו להשקיע יותר בלקוח. דקל , גבעתיים (20.12.07)
 

Noa Angel

New member
האמת שלא מגיע לשרשור הזה שיוסיפו לו עוד הודעה

כי זה בדיוק מה שהמהלך השיווקי המטופש הזה רוצה: שיהיה באזזז מטורף סביב כל הנושא. אז נינט עשתה קרחת, ועכשיו היא הולכת להיות עשירה כקורח. חה חה, איזה משחק מילים דפקתי פה. שיהיה לה לבריאות. ושיהיה גם לבריאות ללקוחות החברה הסלולרית שלא אכפת להם שהחברה הגזלנית שלהם מממנת תספורות ביזאריות לסלבס בים כסף במקום לבוא לקראתם ולהשקיע קצת בהם, מעשית. בועז כהן אומר את זה יותר טוב. ואם הולך להתפתח פה דיון, אני מדירה ממנו מראש את רגליי מהסיבה שציינתי, עמכם הסליחה.
 
לפי מה שבועז כותב

אפשר לחשוב שמדובר במפעל הפיס. הלו? זה בסופו של דבר עסק שמטרתו רווח, וצריך לפרסם ולבלוט. לא נראה לי שהסכומים שפלאפון משקיעים בפרסום שונים מחברות הסלולר האחרות. אז פה מגלחים לנינט את הראש, ופה מפנים את הטיימס סקוור מאנשים. מה ההבדל?
 
מסכים עם בועז כהן,קמפיין מטופש שמגיע לפרייאר

שמוכן להישאר לקוח של פלאפון אחרי זילזול שכזה באינטליגנציה של לקוחות סלולר בכלל ופלאפון בפרט...
 

שאי פה

New member
איפה נעלם מקבץ האמת?

קיבלתי עדכון ש-assex כתבה פוסט בנושא, ואפילו את ההתחלה הטיזרית: "איזה בחילה עשו לי הפאלפון האלה, וזה עוד לפני שראיתי פריים קצוץ אחד מהפרסומת "שכולם-ידברו-עליה-ולכן-עשינו-מהלך-שיווקי-מצויין". תעשו לי טובה. המחשבה הזו היא לא רק מיושנת, היא גם מעליבה, והפרסומת הזו, כמו המותג כולו, הולכת להתרסק על מכשול הציניות..." רק מה, אני לא מוצא את הפוסט. למישהו יש פיתרון? לינק? האם הפוסט של assex עשה קרחת? או שסתם אני לא יודע לחפש? אני רוצה את האמת, את כל האמת ורק את האמת.
 

שאי פה

New member
כן, לבלוג לא היתה לי בעיה להגיע

אבל בבירור היה פוסט כזה. את העדכון קיבלתי אתמול במייל, כמנוי רשום על הבלוג, אבל לא היה לי זמן אז דחיתי את זה להבוקר. כשנכסתי, הפוסט נעלם כלא היה. במילים אחרות, הפוסט הועלה ואז הורד. מעניין מה הסיבה. assex מבקרת כאן לפעמים, לא?
 

Popsicle

New member
קצת סדר בדברים. או שלא.

קודם כל, יכול להיות שזה משהו טכני והיא תחזיר את הפוסט אחרי הגהה, או אחרי שהיא תקרא את ההודעה הזו... שנית, בפוסט המלא, כפי שתיכף תיווכח לראות, היא יורדת על הבחירה בנינה ובכל המהלך של פלאפון. בניגוד כמובן לקמפיין המופלא של גאידמק. כמובן שלכאורה יש סיכוי לגמרי לא רע ש-Assex שלנו היא אוהדת באומן לכאורה. לכאורה, כן? אם היא אכן אוהדת באומן לכאורה, אז יש 2 אופציות: האופציה המתבקשת - פלאפון עם נינה הוא קמפיין של אדלר. באומן ואדלר לא ממש בקטע של פירגון, בזמן שהם רבים על כל נתח ופירור מהתקציב המחולק של פלאפון. האופציה המפתיעה - פלאפון עם נינה הוא קמפיין של באומן. ו-Assex שלנו ממש שונאת את הכיוון שנבחר, או אפילו הונחת על משרד הפרסום ע"י הלקוח. בכל מקרה, אם אתם ממש, אבל ממש כמהים לדעת מה היא כתבה, שמעתי שלדוד גוגל יש מטמון והוא מת לחלוק אותו איתכם. תיהנו. ואגב, אני מסכים איתה בכל מילה.
 

נעמהdj21

New member
דעתי על הקמפיין הזה...

הירהורים... אני דיי חלוקה בדעתי: מצד אחד-יש להם עכשיו יח"צ ובאזזזזזזזזז מטורפים, אין מה לערער. אני בטוחה שאין מישהו שפיספס את הידיעה על הקרחת של הנינה בסופ"ש הזה...גם תזמון עשיית הגזיזה לא מקרית, הרי קוראים יותר עיתונים, רואים יותר טלווזיה, אין דרך לברוח מזה, ודאגו לכך שמה שלא נעשה, נראה את נינה כל הסופ"ש עם הקרחת שלה. מצד שני- הקהל שבע מנינט, הקהל בא לו להקיא, כי דחפו לו נינט כל שנייה, ועכשיו עוד יותר, נינט נינט נינט כל היום. זה יכול לדעתי להוביל לסלידה מהמותג... מצד שלישי....נינט פונה לקהל יעד של צעירים בעיקר, והם מצידם אין דבר כזה מנת יתר שלה, הם מצידם שתהיה כל היום על המירקע! לא יודעת אין לי דיעה לגבי הקמפיין הזה, כי מצד אחד שיחקו אותה בזה שכללללל העולם מדבר על זה, מצד שני חשיפת יתר ושימוש בגימיק זול זה גם לא דבר שהקהל יעריך, או ייפול ברישתו. שורה תחתונה נינה שתנסה למכור לנו עד מחר שהיא חלמה כל חיה לעשות קרחת, עליי זה לא עובד! אבל היא צוחקת כל הדרך אל הבנק. (שבקצב הזה היא תפרסם גם אותו עוד כמה שנים...)
 
נינט שולטת

כל הכבוד לסוכן של המאמי הלאומית שתפר לה עיסקה דז'ונגלר כל הכבוד לילדה שגדלה בקריית גת וידעה לדחות את ההצעות הקיקיוניות לפרסומות עד שפלאפון הגיעו היום נינט בפלאפון, מחר היא בסידרה של קשת, מחרתיים בפסטיגל ועוד שבוע בתפקיד ראשי בהבימה.על הדרך כולם יגזרו קופונים שמנים, חוץ האדם הקטן שיצעק וינבח על בינוניות וחאפריות אבל לא יעשה הרבה יותר מזה. נינט ויודה לנצח
 
למעלה