נינוש

נינוש ../images/Emo13.gif

הרגע קיבלתי במייל את ה-UNטישמים שלך (:) אני רואה שזה תופס תאוצה (וזה גם חתום) כל הכבוד!
 

רזי.

New member
ממי קיבלת במייל?

שוב הרשימות תפוצה האלו? איך מגיעים לזה?
 
זו לא רשימה מוגדרת...

חבר שולח לחבר ששולח לחבר ששולח לחברה ששולחת למשפחה (אולי לאחד מהם...יש...
) במקרה הזה קיבלתי את המייל מאחותי.
 
למעלה