נינה קוטלר בתור בתיה ליפסקין:

ילד רע 15

New member
נינה קוטלר בתור בתיה ליפסקין:

איך השחקנית - נינה קוטלר? ואיך הייתה הדמות? ולגבי יעל שרוני - איך השחקנית שיחקה ב"משחק החיים"? ואיך הייתה הדמות שלה? ולצופי yes (אם בכלל) - איזו דמות יותר אהבתם? של שרון סילבר, או ריקי?
 
אמ...

נינה בתור בתיה - היא משחקת מדהים! ונינה קוטלר ממש חמודה.. פגשתי אותה יעל שרוני במשחק החיים שיחקה מהמם!! אין עליה! היא הכי יודעת לשחק את הביצ'ית! ויעלו'ש במציאות מהממת! מושלמת! מדהימה! חמודה! יפה והכול!!!!!! שרון או ריקי.. ואי זה קשה... אני חושבת שריקי (גם בגלל ניר לוי..חחח)
 

לירווני

New member
....

נינה קוטלר שחקנית מדהימה!! הדמות שלה במשחק החיים הייתה ממש טובה. היא שיחקה אותה ממש ממש טוב. לגבי יעל שרוני,היא גם שחקנית מ-ד-ה-י-מ-ה!! לא ראיתי אותה בתור שרון בשיר שלנו ככה שאין לי איך לבחור בין שרון לריקי.
 
../images/Emo26.gif../images/Emo42.gif

נינה מדהימה! גם בנאדם מדהים, וגם שחקנית מעולה. היא הצליחה לשחק את המטורפת בצורה הכי מדהימה שיש
ובתיה? בתיה חולת נפש
יעל - שחקנית מדהימה! אין, אין עליה. באמת! היא שיחקה שם בצורה מדהימה. ריקי הייתה המטורפת הכי מדהימה שיש. את הכל היא עשתה בשביל האהבה שלה, גם אם זה אומר להסתכס עם כולם. אהבתי גם את שרון וגם את ריקי, שתיהן מאוד שונות - אבל מאוד דומות.\
 
../images/Emo26.gif

נינה קוטלר שיחקה טוב את בתיה..! יעל שרוני שיחקה מצויין את ריקי!! הדמות שלה היתה בין אחת הדמויות הכי טובות שהיו שם.. גם בגלל הסצינות שהיו לה עם קובי.. הם היו הכי מצחיקות.. לא ראיתי השיר שלנו אז אני לא איך היא שיחקה שם.. אבל אני חושבת שגם אם הייתי רואה אותה שם, עדיין היתיי חושבת שריקי יותר טובה!
 
למעלה