נינג'יטסו
התאמנתי בניג'יטסו במשך כמה שנים והגעתי לחגורה כחולה. התאמנתי אצל נימרוד ואיתי גוברין עד שהוחלט על סגירת החוג. בנתיים הספקתי להפצע (ללא כל קשר לספורט) ואני סובל מפריצת דיסק בגב. שאלותי הם: 1.האם יש אפשרות לחזור ולהתאמן בנינג'יטסו למרות הפציעה.אם כן איפה והאם כדאי להתאמן בשיעור פרטי ולא בקבוצה. 2.במידה ולא מתאפשר לי עקב הפציעה להמשיך באומנות זו על איזה אומנות לחימה הייתם ממליצים ? האם אייקידו בא בחשבון ? תודה
התאמנתי בניג'יטסו במשך כמה שנים והגעתי לחגורה כחולה. התאמנתי אצל נימרוד ואיתי גוברין עד שהוחלט על סגירת החוג. בנתיים הספקתי להפצע (ללא כל קשר לספורט) ואני סובל מפריצת דיסק בגב. שאלותי הם: 1.האם יש אפשרות לחזור ולהתאמן בנינג'יטסו למרות הפציעה.אם כן איפה והאם כדאי להתאמן בשיעור פרטי ולא בקבוצה. 2.במידה ולא מתאפשר לי עקב הפציעה להמשיך באומנות זו על איזה אומנות לחימה הייתם ממליצים ? האם אייקידו בא בחשבון ? תודה