היי לכולם ושוב בוקר טוב, באותו עיניין של הנייד שליpresario 725ea ,כרטיס המסך הוא :s3 graphics twisterk ,האם יש הגדרות הכרחיות כדי להתחבר לטלויזיה? תודה
אין לנייד כ. טלוויזיה, וכלל ניידים לא מגיעים עם כ. טליוויזיה. אבל יש חיבור S-Video שניתן לחבר את הנייד לטלוויזיה ולראות על מסך הטלוויזיה סרטים שנמצאים על המחשב או בDVD של המחשב.