לא סגור
זה אמור לעזור עד כמה שידוע לי. כנס למסך הביוס (בהפעלה של המחשב לחץ F1) במסך הביוס כנס ל"CONFIG" ושם למאפייני ה"KEYBORD". שם אתה תמצא אפשרות של NUMLOCK ושחק עם האפשרויות , אמורות להיות שם שתיים עד כמה שידוע לי.(זה אומר שאתה לא צריך לשחק יותר מדי...) לא זוכר את שמם אבל אני כמעט בטוח שזה יעזור ךל בהצלחה