נייד ibm

נייד ibm

איך גורמים למחשב לעלות בלי המנורה של "1" (זאת שגורמת שבמקום אותיות יעבדו מספרים) לבטל ידנית אני יודע ע"י לחיצת shift +numlk אך איך עושים שזה לא יעלה אוטומטי. תודה
 

kobi 23

New member
לא סגור

זה אמור לעזור עד כמה שידוע לי. כנס למסך הביוס (בהפעלה של המחשב לחץ F1) במסך הביוס כנס ל"CONFIG" ושם למאפייני ה"KEYBORD". שם אתה תמצא אפשרות של NUMLOCK ושחק עם האפשרויות , אמורות להיות שם שתיים עד כמה שידוע לי.(זה אומר שאתה לא צריך לשחק יותר מדי...) לא זוכר את שמם אבל אני כמעט בטוח שזה יעזור ךל בהצלחה
 
למעלה