נייד או נייח?
אני רוצה לקנות מחשב ומתלבטת בין נייד לנייח.אני צריכה גם לקנות טלוויזיה. אני צריכה את המחשב לשימוש בבית, לסרטים הורדות וקצת תכנות. אני לא באמת צריכה נייד, אבל הניידות היא יתרון - אני גרה בדירה שכורה ועוברת די הרבה. גם מבחינת חיבור המחשב לטלוויזיה כדי לראות סרטים- אפשר להעביר את המחשב לסלון בלי בעיה. חשבתי על נייד של DELL INSPIRON. ההבדל במחירים הוא לא מאוד משמעותי מנייח+מסך. התתלבטות העיקרית שלי היא החשש מגניבה של המחשב הנייד. וגם מבחינת המסך הקטן של הנייד. מבחינת טלוויזיה- האם צריך טלוויזיה עם חיבורים מיוחדים כדי לראות סרטים מהמחשב לטלוויזיה בצורה סבירה? תודה
אני רוצה לקנות מחשב ומתלבטת בין נייד לנייח.אני צריכה גם לקנות טלוויזיה. אני צריכה את המחשב לשימוש בבית, לסרטים הורדות וקצת תכנות. אני לא באמת צריכה נייד, אבל הניידות היא יתרון - אני גרה בדירה שכורה ועוברת די הרבה. גם מבחינת חיבור המחשב לטלוויזיה כדי לראות סרטים- אפשר להעביר את המחשב לסלון בלי בעיה. חשבתי על נייד של DELL INSPIRON. ההבדל במחירים הוא לא מאוד משמעותי מנייח+מסך. התתלבטות העיקרית שלי היא החשש מגניבה של המחשב הנייד. וגם מבחינת המסך הקטן של הנייד. מבחינת טלוויזיה- האם צריך טלוויזיה עם חיבורים מיוחדים כדי לראות סרטים מהמחשב לטלוויזיה בצורה סבירה? תודה