ניחוחות

אסףג1981

New member
ניחוחות

בנות


1. מהו הבושם האהוב עלייך ?

2. האם את מתבשמת לעתים בבשמים של גברים ?

3. האם את מעדיפה ניחוח של קרם גוף על פני בושם ?

4. איזה בושם את אוהבת על הגבר שלך ? (ניתן למנות עד שלושה בשמים)

5. בושם ספציפי לאישה ובושם ספציפי לגבר שאת ממש לא אוהבת...

בנים


1. מהו הבושם האהוב עליך ?

2. האם אתה מעדיף ניחוח של קרם גוף על פני בושם ?

3. איזה בושם אתה אוהב על האישה שלך ?

4. בושם ספציפי לאישה ובושם ספציפי לגבר שאתה ממש לא אוהב...
 
תשובה

1. לא אוהב בשמים.
2. לא אוהב גם קרם גוף.
3. לא אוהב בשמים (כשנוגעים בזה עם הלשון זה עושה טעם לא טוב).
4. ממש לא אוהב בשמים, את כולם.

 
נו טוב

1. מהו הבושם האהוב עלייך? הלב הסגול (אינלי כוח לכתוב באנגלית) זאן פול גוטייה ודולצ'ה וגבאנה

2. האם את מתבשמת לעתים בבשמים של גברים? וואט דה - ברור שלא.

3. האם את מעדיפה ניחוח של קרם גוף על פני בושם? כן.

4. איזה בושם את אוהבת על הגבר שלך? (ניתן למנות עד שלושה בשמים) וורסאצ'ה, דולצ'ה וגבאנה וארמני

5. בושם ספציפי לאישה ובושם ספציפי לגבר שאת ממש לא אוהבת. כל בושם שקנו אותו בלי הבנה בסיסית או ששמו אותו בלי מקלחת או במקום..
 

אביeג7

New member
ריח זה דבר כ"כ משמעותי!

1. מהו הבושם האהוב עלייך ? כרגע בושם שנקרא "טוקה". הוא לא מפורסם במיוחד ולא חושבת שמישהו מכיר אותו. יש לי גם מיריקל של לנקום ולורנזו.

2. האם את מתבשמת לעתים בבשמים של גברים ? לא. למרות שממש מזמן היה לי את הבולגרי הכחול של הגברים.

3. האם את מעדיפה ניחוח של קרם גוף על פני בושם ? לא אוהבת קרם גוף.

4. איזה בושם את אוהבת על הגבר שלך ? (ניתן למנות עד שלושה בשמים). אברקרומבי,רושאס ואיזה בושם ששכחתי את שמו של דולצ'ה.

5. בושם ספציפי לאישה ובושם ספציפי לגבר שאת ממש לא אוהבת..
איסימיאקי!! כשמו כן הוא, פשוט יאק! גם של הגברים וגם של הנשים.
 

השלושר

New member
את מידת ההבנה שלי בבשמים

אפשר להכניס לקופסת גפרורים
מבלי תחילה להוציא את הגפרורים.
 

shayCn

New member
מכיר את סטיב בושמי?

1. משתמש ב '212' של קרולינה הררה ואיזה בוגאטי אחד בשנים האחרונות.
לפני זה היה לי 'קנזו' מאז ימי כחייל בצה"ל,אבל הניחוח מזכיר לי את החברה
הראשונה ואני עלול לבכות.

2.לא השתמשתי אף פעם בקרם גוף,אז אני לא יודע.

3.שיהיה בריח של פרחים ופירות אקזוטיים.לא יודע לשייך ריח לשם שלו.

4.לא מכיר בשמים בצורה טובה.כל עוד הריח לא חזק מדי וגונב את כל האויר מסביב,הרי זה משובח.
 

אסףג1981

New member
אם הזכרת את סטיב בושמי

ממליץ לך לראות את סדרת הפשע בכיכובו "אימפריית הטיילת", או כפי שמכנים אותה בארץ "אימפריית הפשע".
 


1. כרגע armani mania (אבל זה משתנה מתקופה לתקופה).

2. לא.

3. הרבה פעמים כן.

4. לא מבינה בזה. שיהיה ריח נעים.

5. Midnight לנשים - מתוק להחריד ועושה בחילה.
 

FineSilverMan

New member
חשבתי לפתוח שרשור כזה

1. מהו הבושם האהוב עליך ?
אין בושם אהוב.

2. האם אתה מעדיף ניחוח של קרם גוף על פני בושם ?
כנראה מעדיף בושם.

3. איזה בושם אתה אוהב על האישה שלך ?
אין בושם ספציפי.

4. בושם ספציפי לאישה ובושם ספציפי לגבר שאתה ממש לא אוהב...
העיקר שלא יהיה "דודתי"...
או חזק מדי.

הבשמים שלי:
א. רושאס.
http://www.rochas.com/en/fragrances/man/rochas-man.aspx

ב. פרנהייט של דיור.
http://www.dior.com/beauty/en_int/f...r-fahrenheitfpl-Y0066001-eau-de-toilette.html

ג. הוגו בוס
http://www.fragrances.hugoboss.com/us/boss-pure-man-perfume

ד. PS
http://www.fragrancex.com/products/_cid_cologne-am-lid_p-am-pid_1043m__products.html

ה. 212 - Carolina Herrera
http://www.carolinaherrera.com/212/en/nyc/men

ו. Jaguar
http://www.jaguar-fragrances.com/f_performance.htm

ז. ck - IN2U
http://www.fragrantica.com/perfume/Calvin-Klein/CK-IN2U-for-Him-933.html

ח. Versace
http://www.amazon.com/gp/product/B0040QZU64

ט. פספסתי אחד...
http://www.jaguar-fragrances.com/f_classic.htm
 
:)

1. מהו הבושם האהוב עלייך ?
אמור אמור, וואן מיליון, קנזו (השקוף) ולקוסט פינק.

2. האם את מתבשמת לעתים בבשמים של גברים ?
לא, אבל יש בושם של גברים שהניחוח שלו גם מתאים לנשים והוא ממיס אותי - סקולפצ׳ר. הבעייה שהוא מפציץ אותי בזכרונות.

3. האם את מעדיפה ניחוח של קרם גוף על פני בושם ?
אני משתמשת גם בקרם גוף - מידנייט מימוזה של ויקטוריה סיקרט וגם בבושם. אין העדפה.

4. איזה בושם את אוהבת על הגבר שלך ? (ניתן למנות עד שלושה בשמים)
וואן מיליון, הוגו בוס ולקוסט ספורט הכחול.

5. בושם ספציפי לאישה ובושם ספציפי לגבר שאת ממש לא אוהבת...
לאישה - אנג׳ל, לגבר - נראה לי דווידוף.
 


1. מהו הבושם האהוב עלייך ? אני לא כזו חסידת בשמים אבל התאהבתי בברברי לונדון

2. האם את מתבשמת לעתים בבשמים של גברים ? פעם כן. רושאס וקנזו בעיקר.

3. האם את מעדיפה ניחוח של קרם גוף על פני בושם ? לרוב כן.

4. איזה בושם את אוהבת על הגבר שלך ? (ניתן למנות עד שלושה בשמים) רושאס, דולצ'ה.. לא יודעת לא כ"כ מכירה.

5. בושם ספציפי לאישה ובושם ספציפי לגבר שאת ממש לא אוהבת... לא כ"כ מכירה.
 

צלשלספק

New member
עונה...


1. איסימיאקי, אבל יש עוד כמה.
2. קרם גוף...עלי...
עליה...אהממ... "פרחי האביב" של ללין, זה מה שאני זוכר בהקשר, מבחורה שיצאתי איתה בעבר, אהבתי את הריח הזה עליה...
3. לא יכול להתמקד במשהו ספציפי מהאקסיות אני חלש בתחום קוסמטיקה, על הגרושה אהבתי את ז'דור של כריסטיאן דיור, פפפפפפפ נוסטלגיה

4. 212 לגבר, פצצת סירחון של חומץ חמוץ ביותר, זוכרים את ה"טיטניום" של העשרים שקל דאז, שהיינו קונים בגיל 14-15 כי לא היה כסף ועוד לא עבדנו?
וזכור לי שאחד כזה התפוצץ לי בתיק מלחץ הגדים כשהייתי בטיול שנתי לכמה ימים, וזאת הייתה חוויה "מרנינה" שלא אשכח - אז ה212 זה האח הגדול שלו
 

אסףג1981

New member
עונה

1. מהו הבושם האהוב עליך ? 212 האהוב עליי. באמתחתי עוד מספר בשמים שאני ממש אוהב: 212 VIP, איסי מיאקי, ARMANI SPORT code, CK SHOCK, ז'אן פול גוטייה, 212 SEXY ו- ZEGNA

2. האם אתה מעדיף ניחוח של קרם גוף על פני בושם ? מעדיף ניחוח של בושם, אבל הייתה תקופה שגם השתמשתי בקרם גוף לגבר וזה ממש אחלה.

3. איזה בושם אתה אוהב על האישה שלך ? אני לא כ"כ מתמצא בשמות בשמים לנשים, אבל העיקר שהאישה שלי תהיה מבושמת בבושם כלשהו ורצוי שהניחוח לא יהיה דודתי מדי.

4. בושם ספציפי לאישה ובושם ספציפי לגבר שאתה ממש לא אוהב... כפי שציינתי, שמות בשמים לנשים אני לא כ"כ מכיר כך שקשה לי למנות אחד שאני לא אוהב. באשר לגברים, די מתעב את הוגו בוס.
 

שKקירה

New member
ניחוחות..

1. אני לא אוהבת בשמים.
2. לא.
3.אני בהחלט מעדיפה קרם גוף ומי גוף על פני בושם. בעיקר ניחוחות עדינים במיוחד כמו של תינוקות.
4. אין לי מושג בבשמים. . העיקר שיהיה נקי ומריח טוב..
5. אני לא מכירה שמות אבל באופן כללי אני שונאת ונגעלת מבשמים מתוקים שמשום מה רוב בנות ישראל מתקלחות איתו.. זה חונק לי את הריאות ועושה לי מייד מיגרנה..
לסיכום.. אני מאוד רגישה לריחות. . זה משפיע עלי באופן מיידי. ואני ממש יתבאס לקבל בושם במתנה..
שובל ריח שנדבק באוויר גם אחרי לכתו של האובייקט ממש לא עושה לי את זה..
ריח של אקונומיקה חביב עלי במיוחד
 

אסףג1981

New member
אקונומיקה

ביני לבין החבר'ה קיים קונצנזוס בנושא, שזה מזכיר ריח של זרע.
 

Anna begins cc

New member
"וריח אחד שלא שכחתי.."

1. בעשור האחרון הבושם הראשי שלי הוא מירקל של לנקום, ולא מצאתי משהו טוב ממנו. לפעמים אני מגוונת עם אטימו של פראגמו או אורבן מושן של פומה (זה מביך, בושם של פומה, אבל הוא מריח ממש טוב!) וכל מיני דוגמיות שיש לי.
פעם הייתי משתמשת באיסימיאקי לנשים ובבוס לאישה (של הוגו בוס) אבל בשנים האחרונות הם מריחים עליי ממש מסריח.

2. תמיד כשאני הולכת לאחד החברים שלי, אני מנסה על עצמי את אחד הבשמים שלהם. אני מתה על ריחות של גברים.

3. יש לי קרם גוף בריח של הבושם שלי ואני משתמשת בשניהם.

4.הוגו בוס, רושאס, ולפני שנה התאהבתי בביג פוני מס' 4 של ראלף לורן. אבל אני הכי אוהבת גבר עם ריח גוף טבעי מוצלח.

5. כל ריח מתוק וכבד עושה לי בחילה. גם לא מתה על ריחות של ספריי גוף ושמן גוף.

http://www.youtube.com/watch?v=oa5hbZBnHcI
(כשהייתי בת 15 חשבתי שהם אדירים והלכתי למלא הופעות שלהם..)
 
למעלה