ניזכור רק אנשים עכשיו כולם טובים בלגנות את הפיגוע אבל אתם יודעים כמוני שבעוד יומיים אף אחד לא יזכיר אץ הפיגוע והפוליטיקאים סתם יעשו פעולה שתוציא אותם ``צודקים`` בעיני העולם חייבים להגיע לאיזה שהו פתרון עד מתי נסבול?