ניזכור רק

ODED99AA

New member
ניזכור רק

אנשים עכשיו כולם טובים בלגנות את הפיגוע אבל אתם יודעים כמוני שבעוד יומיים אף אחד לא יזכיר אץ הפיגוע והפוליטיקאים סתם יעשו פעולה שתוציא אותם ``צודקים`` בעיני העולם חייבים להגיע לאיזה שהו פתרון עד מתי נסבול?
 

לבונה

New member
ולי יש תחושה...

שאחרי הלילה הזה.. לא תהיה יותר שתיקה, יש תחושה נוראית של פחד - משהו באוויר..
 
למעלה