ניוד במשפחה הגדלה

כליל2

New member
ניוד במשפחה הגדלה

אנו מצפים להגדלת המשפחה עוד חודשיים מ2+1 ל2+2 כיום לבת שלנו בגיל 2+4 יש עגלה P3 כשהיא היתה קטנה היתה לנו אמבטיה מחברים שכרגע אינה רלונטית. אני מחפש המלצות מה לעשות:2 עגלות
להעביר את העגלה לפשוש החדש ולקנות טיולון
או כל רעיון טוב אחר
 

שריתה 1

New member
אנחנו מסתדרים עם עגלה אחת

יש לנו טיולון לתינוק ועיליי בן השנתיים הולך ברגל. לפעמים איתמר נמצא במנשא ועיליי בעגלה. לא הייתי מוציאה כסף מיותר על עגלה כפולה. שיהיה בשעה טובה
 
כמה רעיונות.

1. עגלת תאומים 2. יש סוג של עגלה לשתיהם לאורך (לא כמו בעגלת תאומים שהם זה לצד זה אלא כאן הם זה אחרי זה) מקדימה הגדול יושב ומאחורה הקטן שוכב.. 3. אולי אפשר להתחיל להרגיל את הגדולה ללכת ברגל? או לפחות לעמוד יש היום 2 סוגי מתקנים: א. מושב שמרכיבים מעל לעגלה ושם יושב הגדול או משהו שמחברים לעגלה מאחורה (בצד של הידית) והילד עומד על זה ומחזיק בעגלה וכך זה נוסע.. יש את זה גם בצורת מדרגות ואז הילד יכול לשבת על המדרגה כשהוא רוצה! מקוה שעזרתי. יום נעים ושקט!
 

Shukilida

New member
לעיתים נדירות משתמשים בשתי עגלות

הגדול בן 2+4 והקטן בן 4 חודשים. רק אם אנחנו יודעים שמצפה לנו הליכה ממושכת לוקחים את שתי העגלות איתנו. בעיקרון - הולכים רק עם P3.
 

bassaner

New member
יש מושב שמתחבר לעגלה מאחורה

מעיין מדרגה שאפשר לשבת או לעמוד עליה. ראיתי אותה בשילב ובטויס אר אס
 

Shukilida

New member
בפג יש מקום לעמוד מאחורה

והגדול די מתלהב מזה. הוא עומד שם והקטן שוכב.
 
אצלנו יש הפרש של שנה וחצי,

אז בהתחלה ה"גדולה" היתה יושבת על הפלסטיק שיש מקדימה בפג ונציה. אבל מהר מאד היא רצתה ללכת ברגל והיום, היא בת שנה ו10 חוד' והקטן בן 4 חוד', היא רק הולכת ברגל. לא יוצא לנו ללכת רחוק אבל אני מאמינה שאם היינו נוסעים איתם לטיול או משהו כזה היינו לוקחים לה את הטיולון שלה.
 
למעלה