ניאו-סוציאליסטים, צריך תגבורת!

ניאו-סוציאליסטים, צריך תגבורת!

מתפתח ויכוח מעניין בפורום "אולימפיאדת אתונה" בנושא הערוץ הראשון. צריך חיזוק בנושא העדפת שידור האולימפיאדה בערוץ הציבורי, גם במחיר של פשלות פה ושם, על פני שידור בערוץ מסחרי או בתשלום. אני לבדי מול כל מהופנטי ביבי, אנא, סיוע.
 

johny_abola

New member
לא ברור לי...

איך אתה לוקח טענות סופר-מגה-אקסטרה מוצדקות על התפקוד העלוב / לקוי / בזיוני / מגעיל / מבזה (חבל שאין בעברית מילים יותר קשות) של הערוץ הראשון בכלל ושל מחלקת הספורט בפרט ושל שידורי האירועי-מדיה-בספורט ומעוות אותן לויכוח על תפקוד וחשיבות ערוץ ציבורי בישראל. מה הקשר לביבי בכלל? תסתכל איך צריכים להראות שידורי ספורט ומה ערוץ 1 נותן לנו ותבין זה זלזול במשלמי האגרה. ואם כבר אנטי-גלובליזציה, הרי ידוע שערוץ 1 צריך להוות מטרה לגופים כאלו עקב היותו מונופול ציבורי וכוחני שדורש אגרה ולא מפסק כלום בתמורה ואם לא תשלם לו, יקחו לך את האוטו. איפה יש עוד בעולם רשות שידור שמעקבלת רכוש לצופיה??????????????????? ואגב, אני מפנה אותך לסרט חדש שעומד לצאת, סטייל מייקל מור, כנגד רשות השידור.
 
זה אמור להיות אינטרס ציבורי

להחזיק את הערוץ הציבורי. זה למה אנחנו צריכים לשלם אגרה. אבל אם אתה באמת מעוניין לסגור אותו ושכל הערוצים יהיו בבעלות מסחרית אז אתה מוזמן להתחיל במרי אזרחי כנגד הערוץ הראשון.
 
למעלה