נטרול הודעות א . המערכת היא ב- Access. ב . מתוך קוד VBA אני מריץ מספר שאילתות באמצעות פקודות Docmd.Openquery. הבעייה שאני מקבל הודעות מהמערכת "אתה עומד להריץ ... כן או לא". האם קיימת דרך לנטרל הודעות אילו?