נטרול הודעות

duducohn

New member
נטרול הודעות

א . המערכת היא ב- Access. ב . מתוך קוד VBA אני מריץ מספר שאילתות באמצעות פקודות Docmd.Openquery. הבעייה שאני מקבל הודעות מהמערכת "אתה עומד להריץ ... כן או לא". האם קיימת דרך לנטרל הודעות אילו?
 

yaron881

New member
ליתר דיוק:

בתחילת הקוד תרשום:
docmd.setWarnnings False ובסופו docmd.setWarnnings True​
 
למעלה