נטאקשן

  • פותח הנושא orab
  • פורסם בתאריך

orab

New member
נטאקשן

רציתי לידע אתכם כי הקניה בנטאקשן לוקה בחסר. רכשתי מקרר אפולו תדיראן ואכן הודיעו לי על מועד אספקה. רק שהבחורה שרשמה את הפרטים(וחזרתי עליהם מס´ פעמים + כתובת וכו´) רשמה כתובת אחרת לגמרי. אך אני הייתי צריכה לחכות כל היום למוצר שלא הגיע. בזבזתי כאמור יום נוסף ועל ימים אלו לא פוציתי כלל. התלוננתי לאתר ולספק ואלו הבטיחו לפצות אותי. לא דובים ולא יערות. הוצע לי פיצוי בשווי של 90 ש"ח שלא הסכמתי לקבלו אלא לאחר שיבדקו את הסוגיה לעומק ושיפצו אותי כפי שהובטח לי - הרי הטעות היא שלהם. יותר מכך בשמיכת פוך שאף אותה רכשתי באותו מועד מהאתר - הנוצות עפות ויוצאות ממנה לכל עבר. איכות מאוד ירודה. ראו הוזהרתם. או לפחות תקחו מקרה זה כדוגמא.
 
למעלה