נחש נכנס מתחת למשטח...

blckMonkey

New member
נחש נכנס מתחת למשטח...

אהלן כולם! יש לי בעיה: נחש המילק שלי כל הזמן נכנס מתחת למשטח הדשא המלאכותי בטרריום שלו (למרות שיש לו מספיק מקומות מסתור, צפופים וחשוכים). הבעיה היא שכבל החימום נמצא מתחת למשטח (בתוך הטרריום), ומרים אותו טיפה כלפי מעלה, מה שמאפשר לנחש להיכנס תחתיו. אני רוצה להוציא את הכבל מחוץ לטרריום, ולחבר אותו מלמטה. בצורה כזו הדשא ישאר צמוד לקרקעית הטרריום, והנחש לא יוכל להיכנס תחתיו. השאלה שלי היא- האם כבל חימום של 15W יצליח לחמם דרך קרקעית הטרריום העשויה זכוכית, ודרך הדשא המלאכותי? (הדשא נמוך מאוד, אבל עדיין...) כיצד אתם מחממים את הטרריומים אשר בהם מצע דשא מלאכותי? תודה
 

dreaming h

New member
אהלן

נדמה לי שקשה לקבוע. נסה לעשות ניסוי. עבר מספיק זמן מאז הפעם האחרונה שהנחש אכל? הימים עכשיו לא קרים. אתה יכול לנסות להוציא את הכבל, לשים מתחת לטרריום, ולמדוד את המעלות יום למחרת, לראות האם החימום עובד. אם לא, אולי כדאי לנסות להניח בין הכבל לדשא משטח כבד יותר, שלא יאפשר לו להיכנס תחתיו.
 

blckMonkey

New member
אני אנסה

תודה אבל סתם- לפני שאני חותך את הקלקר שבתחתית הטרריום כדי לשים שם את הכבל: מנסיונכם האישי- האם כבל חימום של 15W מסוגל לחמם היטב מבעד לקרקעית זכוכית + משטח דשא מלאכותי נמוך?
 
למעלה