נחשפנו היום למסע

נחשפנו היום למסע

היום היה לנו חשיפה ראשונה לקראת המסע שהולך להתקיים כנראה ב11-12 לאוגוסט (היציאה) העלות 6150 ש"ח ל8 ימים או 7 וחצי (תלוי מתי הטיסה) אני היחידה שחושבת שזה יקר? אני מבינה שהכל עלה וכו' אבל 6150 ש"ח! זה לא בא ברגל (וברוך השם מצבנו טוב בבית). האם אצל כולם העלות היא כזו פחות או יותר?
 
כן

יצאתי בשנה שעברה, והמחיר היה 5910 ש"ח. עשו לי הנחה, צריך לפנות, לא רק לביה"ס ואם צריך עושים. לדעתי, לא כדאי לצאת כשזה עולה כ"כ יקר. עדיף בגיל יותר מבוגר, כשיותר בשלים לספוג את התכנים האלו
 
זה לא הקטע של בשלה או לא

אני מסוגלת לעבור את המסע, כי כבר הפנמתי את הכל כוו' בעקבות רצון עז לצאת. אבל 6150? זה מוגזם. אמא אמרה שאני ואבא שלי עושים את הטיול יותר ימים בפחות כסף.. אני נקרעת בין לצאת ללא לצאת.
 

Old Cat

New member
מבחינה כספית בלבד - הצדק עם אמא שלך

אבל יש עוד פרמטרים במערך הכולל שהיא כנראה לא הביאה בחשבון. האם הביאה בחשבון שכירת מדריך צמוד ברמה טובה? האם הביאה בחשבון בתי מלון מהרמה הטובה שאתם תהיו בהם או שחישבה בתי מלון פשוטים יותר? האם הביאה בחשבון הימצאות רופא מלווה צמוד? האם הביאה בחשבון הוצאות מלווים ארחים במשלחת כמו מורים וכד'? האם הביאה בחשבון תשלומים למאבטחים הפולניים לצורך אבטחה? האם הביאה בחשבון את עלויות האבטחה של המאבטחים הישראלים? האם הביאה בחשבון עלויות הטסת/אירגון מזון כשר והכנתו? ןלהיבט שאינו כספי: האם הביאה בחשבון את ההבדל בתכנים ובתמורה הערכית והחוויתית של מסע כזה בהדרכה של צוות בית הספר ומדריך מוסמך, ומעבר המסע זהה ביחד עם חבריך לכתה? אכן, המחיר זהה גבוה ובוודאי שיוצר בעיות לתלמידים רבים (יש כאלו שרוצים אבל פשוט לא מסוגלים לעמוד בהוצאה). יש למחיר הזה סיבות רבות שנדונו גם כאן בפורום וגם במקומות אחרים. להורים יש חלק בקביעת רמת המחיר בכך שלא רוצים לוותר על רמת הפינוק (בתי מלון) וסידורים אחרים (רופא, הרבה אבטחה) לילדים שלהם. ההתיחסות למחיר רק בשיקול שאותו עושה אמא שלך פשוט לא נכונה ומוטעית.
 

טלמ

New member
זה בהחלט לא זול

אבל הקבוצה שלנו, שטסה ב19.7 גם לשמונה ימים, עם קבוצה אמריקנית, משלמת 6000 (אם כי הרבה ביקשו מלגות). זה לא זול אבל הגיוני שחושבים על האבטחה הצמודה, הרופא, המלונות, האוכל הכשר מהארץ (שאני אישית הייתי מוותר), הטיסות, האוטובוס והכל - זה די הגיוני...
 
למעלה