נחל אל על, אבל....

tamara90210

New member
נחל אל על, אבל....

היי כולם! אני וחברות שלי רוצות לעשות את המסלול המקסים של נחל אל על, אבל יש לנו בעיה קטנה, אנחנו מגגיעות באוטו אחד ואם אתם מכירים כדי לעשות את המסלול צריך שתי מכוניות, יש לכם אולי רעיון איך נוכל לעשות את המסלול אבל עם מכונית אחת? האם אפשר ללכת מנקודת סיום המסלול אל תחילתו? או זה רחוק מדי? או אולי לתפוס טרמפ מסוף המסלול לתחילתו? אם יש לכם עוד רעיונות או שאתם מכירים את המסלול ויש לכם טיפים באופן כללי, אני ממש ממש אשמח לשמוע!!! המון המון תודה!! :)
 

tamara90210

New member
תודה רבה לכולם!!

נראה לי שנלך על הרעיון של הטרמפים...זה נראה לי הכי פשוט, כי אנחנו גם אוצות לעשות את כל המסלול ולא רק את חלקו... נקווה פשוט שיהיהו אנשים טובים שיקפיצו אותנו.... המון המון תודה!!! אגב, מישהו יודע מה זה הכפר האינדיאני הזה שיש באזור? מה בדיוק יש שם? ומתי אפשר לבוא??? שוב תודה!
 

puyol

New member
אפשר לעשות את הקטע מאלי עד

עד למפל הלבן ולהתרחץ בבריכה מתחתיו, אולי להמשיך מהמפל עוד 200 מטר מזרחה לברכות נחמדות שיש בערוץ, לחזור לרכב ומשם ליסוע לאבני איתן ומשם עד למפל השחור זה לא יותר משלושים דקות הליכה. בצורה זו את מכסה את האטרקציות של המסלול וחוסכת הליכה על הכביש או הסתמכות על טרמפים למרות שגם האופציות הללו אפשריות. רועי
 
הדרך המומלצת ברכב אחד../images/Emo178.gif

לחנות באבני איתן(מים וצל). לרדת למפל השחור(ולברכה) להמשיך למפל הלבן(כולל ירידה לבריכה). ולחזור באותה הדרך השיפוע מתון ביותר בין שני המפלים והנוף נראה שונה בשני הכיוונים. הקטע בין המפל הלבן לאלי-על משמים ביותר(ארוך וכולו בשמש). אם רוצים ניתן להגיע גם לאלי-על לקרון ולבצע תצפית. בנוסף ממליץ באזור על עין פיק המעיין והחורבות הסוריות בכפר(לא לרדת משבילים סכנת מיקוש).
 

puyol

New member
מומלצת ע"י מי? דוקא בעיני הדרך בין

המפל הלבן לשחור חוץ מקטע הבריכות פחות יפה ואילו הירידה לנחל מאלי עד מעניקה נוף ותצפיות יפות. כל אחד והטעם שלו...
 
../images/Emo8.gifעל ידי כמובן

בעונת הקיץ השחונה הירידה משמימה ומייבשת. תצפית ניתן לבצע ליד הקרון. בקיץ האטרקציה בנחל אל-על היא המפלים ,הברכות והרחצה בהן. וזאת הדרך הקלה והפשוטה ביותר עם רכב בודד להגיע לעיקר העניין.
 

Afikli

New member
אפשר פשוט ללכת

בטיולים עם המשפחה, למשל, אנחנו מורידים את אמא שלי ואחותי בהתחלה, משאירים את האוטו בסיום, והולכים בדרך הכי קצרה שאפשר בכבישים. על הכביש של הגולן - בהליכה מהירה - ייקח לכם מקסימום שעה מהסוף להתחלה.
 

נ ו ם

New member
אני בעד לתפוס טרמפ בסוף המסלול

כך עשיתי פעם שעברה במסלול הזה. בדרך כלל תפגשו עוד מטיילי בדרך או בסוף המסלול וזה לא בעיה להגיע חזרה לאוטו בטרמפ.
 
למעלה