נחלצנו מול Revenge game כפול מול הוולבס

Krit123

Well-known member
חואנצ'ו הרננגומז עם 21 במחצית (25 בסיום), קלע את כול מה שהחטיא בחצי שנה האחרונה אצלנו, השאיר אותם במשחק.
ג'ראד ואנדרבילט תרם המון אנגריה והגנה אגרסיבית (לפעמים בהגזמה), עשה קצת מכול דבר (11 נק' – 5 ריב' – 2 אס' – 3 חט' – 2 חס'). כמעט השיגו להם ניצחון.
אני שמח בשבילם, בעיקר בשביל "ואנדו" שהגיע אלינו עם מעט הייפ ואכזב ברמות, לא חשבתי שיבסס את המעמד שלו בליגה.

שילוב של המון הליכות לקו, ודחיפה ברבע הרביעי של יוקיץ' ואחרים עזרו לנו לחזור מפיגור ולסגור עניין. ברבע הראשון יצאנו ליתרון די גדול שיצר רושם של ניצחון קל, אבל ג'וקר לא קיבל שריקה והתחיל להתעסק רק עם השופטים מה שהוציא אותנו מאיזון והזניק מומנטום בצד השני. כשיוקיץ' ממש מתוסכל מהשיפוט הוא מסוגל להפוך לגרסה של דמרקוס קאזינס. המספרים שלו בסיום (35-15-6) לא מציגים את התמונה המלאה.
היה משחק מאוד מכוער, לא משהו בכלל לצפייה... קרדיט לדילו-לו שסיים עם 33-11, השכיל לשלב את החברים שלו, כמו קבוצות אחרות הם הבינו שאין לנו הגנת צבע אז הלכו פנימה, לדעתי אחד הסיבות שהפסידו הייתה שזרקו יותר מידי מבחוץ למרות ההתקררות בהמשך.

גם מורי ומיסלאפ נכנסו לבעיית עבירות, הראשון זרק רק 7 פעמים מהשדה (פשוט אין סרט שזה קורה), האחרון הוחלף על ידי גרין שהיה מצוין עם 17-6 אך בכל זאת לא היה חלק מהחמישייה שסגרה את המשחק. הפעם קמפאסו (עוד הופעה יפה) וברטון (היה מאוד מהותי והפעם המספרים בהתאם) לצד דוז'ייר (אאלט) חלקו את הפרקט. עושה רושם שמאלון ימשיך לבצע התאמות בסגנון.
 

Krit123

Well-known member
קליפרס - סאן אנטוניו

הספרס גנבו אחד בזכות 20-40 מחוץ לקשת ברשות פאטי מילס במשחק ענק (8-12 מהטווח), בקושי מצליח להחטיא העונה. הספסל שלהם פירק את המקביל, הרוקי ואסל רשם את ההופעה הכי טובה שלו עד עכשיו ורודי גיי low key הופך לאופציה יעילה כבר תקופה ביחידה השנייה.
אצל הקליפרס PG חסר, קנארד לא הרשים בחמישייה ועל הדרך חסר לספסל שהתשתרך מאחור, בעיקר בגלל שלו-וויל חיפש את השריקה יותר מלנהל את המשחק (עדיין משוועים לאחד.. ג'ורג' היל?..).
קוואי ניצל מצ'אפ די נוח והיה מעולה, באטום עוזר לאזן אותם ממקום של הנעת כדור ואינטילגנציית משחק, בברלי היה קטלני גם בהתקפה הפעם (20-8-8, חילק כמה מסירות יפות). כל זה הספיק להשאיר אותם איפשהו בתמונה למרות שהפיגור עלה ל-20+ בשלב מסוים, בערך דקה ומשהו לסיום הם היו בפיגור 9 ועדיין היו להם 3-4 הזדמנויות להשוות/לעלות ליתרון בחצי הדקה האחרונה (איבודי כדור או החטאות מהקו של הספרס).

דרוזן ול"א היו חלשים יחסית (אמור להיות סימן מעודד tho), האחרון בכלל נראה בדיכאון מהמצב ואני מאמין שידחוף לעבור בטרייד בקרוב. הוא לא מוצא את עצמו בכדורסל הזה והאמת הם לא עושים מאמץ מיוחד לשלב אותו. דז'ונטה מורי אגב היה חושך משחק קודם והפעם רשם 21-5-5. דריק וויט רק חזר לא מזמן ושוב יעדר, לא ברור עד מתי.
הם רואים את הלייקרס בפעם השלישית אחרי שני הפסדים, הלו"ז שלהם קשוח בפתיחה, לכן חשוב שהצליחו לגנוב כמה ניצחונות כי בתקופה הקרובה הם ניצבים מול winnable games
 
למעלה