נזכרתי במשהו...

Bishnet

New member
נזכרתי במשהו...

שנה שעברה חבר שלי חלה בסרטן, ולא ביקרתי אותו אפילו פעם אחת. וואי איזה מניאק אני...
 

coolit

New member
אתה באמת מאנייק.|בלוןכ|

אבל אם נשרו לו השערות- תזהר. זה ממש.. כל כך.. מלא רחמים, לראות את הילדים האלה בלי השערות.. בת דודה שניה שלי (מה שאומר- אנחנו לא עד כדי כך בקשר, אבל חברות סתם כך) חולה בסרטן.. חטפתי כזה הלם כשראיתי אותה פעם ראשונה עם קרחת (יותר נכון עם פלומה כזאת..) כל הילדים שם היו עם עגילים כזה בגבה ובאוזן, שייראה שהקרחת זה בכוונה והם סתם קולים.. איזה מסכנים..
 
למעלה